Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 26 april 2015 om 00:39
quote:inkie1 schreef op 26 april 2015 @ 00:33:
[afbeelding] Gauw naar bed en hopen dat mijn groepje de wacht houdt.http://www.youtube.com/watch?v=ppDPq37esio
[afbeelding] Gauw naar bed en hopen dat mijn groepje de wacht houdt.http://www.youtube.com/watch?v=ppDPq37esio
zondag 26 april 2015 om 00:41
quote:Bieb2.0 schreef op 26 april 2015 @ 00:39:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=ppDPq37e ... 6V_44ibou8
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=ppDPq37e ... 6V_44ibou8
Life is short. Eat dessert first.
zondag 26 april 2015 om 01:24
En jij bent de forum-psychiater met 15 posts zeker.
Stoer.
Stoer.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-04-2015 08:22
Reden: quote verwijderd
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 26 april 2015 om 01:25
zondag 26 april 2015 om 01:26
Afijn ik bleef hangen op foto-topics van beroemdheden, hun kinderen en hun zwangerschappen. Altijd lekker om foto's te kijken. Nu ga ik echt.
Slaap ze MissI!
Slaap ze MissI!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 26 april 2015 om 09:02
quote:duvivavel heeft een ban van 24 uur wegens provoceren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
En toch he....vind ik dat je hier wel heel snel een ban of een waarschuwing krijgt tegenwoordig.
Toevallig kwam ik gisteren een of andere oude forummer tegen, die had een topic geopend en ging helemaal uit d'r plaat tegen Angel5. En Angel5 reageerde gewoon in het topic. Niets geen waarschuwing, niets geen ban. Gewoon met elkaar in gesprek.
Tegenwoordig is het beleid dusdanig dat er geen discussie mogelijk is, bij het eerste woordje 'dat niet mag' krijg je gelijk een waarschuwing of ban. Dat had ik ook een tijdje terug omdat ik zei "Mens, zeur toch niet zo". Húp, waarschuwing 'wegens op de man spelen'.
Van de week kwam hier de discussie over verloedering voorbij. Ik vraag het me af. Ik heb eerder het idee dat het beleid juist veel strakker en strenger is dan vroeger. Bij ieder onvertogen woord wordt er ingegrepen door de mods. Dat was vroeger wel anders. Dan moest je echt eerst als viswijven tekeer gaan tegen elkaar wilde er worden ingegrepen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
En toch he....vind ik dat je hier wel heel snel een ban of een waarschuwing krijgt tegenwoordig.
Toevallig kwam ik gisteren een of andere oude forummer tegen, die had een topic geopend en ging helemaal uit d'r plaat tegen Angel5. En Angel5 reageerde gewoon in het topic. Niets geen waarschuwing, niets geen ban. Gewoon met elkaar in gesprek.
Tegenwoordig is het beleid dusdanig dat er geen discussie mogelijk is, bij het eerste woordje 'dat niet mag' krijg je gelijk een waarschuwing of ban. Dat had ik ook een tijdje terug omdat ik zei "Mens, zeur toch niet zo". Húp, waarschuwing 'wegens op de man spelen'.
Van de week kwam hier de discussie over verloedering voorbij. Ik vraag het me af. Ik heb eerder het idee dat het beleid juist veel strakker en strenger is dan vroeger. Bij ieder onvertogen woord wordt er ingegrepen door de mods. Dat was vroeger wel anders. Dan moest je echt eerst als viswijven tekeer gaan tegen elkaar wilde er worden ingegrepen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 26 april 2015 om 09:13
quote:diamond-gloss schreef op 26 april 2015 @ 09:06:
MissI,het komt denk ik ook omdat er tegenwoordig nogal wat afgestaft wordt..
Mods zien dus de betreffende reacties ook veel eerder..
Dat denk ik ook.
Ik vind die stafjes dus ook een stomme uitvinding.
Vroeger maakte je er gewoon melding van in het mod topic of je stuurde een mailtje naar de angels.
Overigens, die opmerking van duvivavel was wel over het randje.
MissI,het komt denk ik ook omdat er tegenwoordig nogal wat afgestaft wordt..
Mods zien dus de betreffende reacties ook veel eerder..
Dat denk ik ook.
Ik vind die stafjes dus ook een stomme uitvinding.
Vroeger maakte je er gewoon melding van in het mod topic of je stuurde een mailtje naar de angels.
Overigens, die opmerking van duvivavel was wel over het randje.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 26 april 2015 om 09:24
Ik vind het lik op stuk/zero tolerance beleid juist prettiger dan die eeuwigdurende discussies van voorheen wat soms nog maanden dooretterde.
Lekker duidelijk dit.
Ook het anonieme van de mods vind ik ideaal.
Geen idee wie het zijn, kan me geen barst schelen ook. Wat die angels allemaal naar hun hoofd kregen soms in die openlijke gesprekken, echt, niet normaal.
Ik ben blij voor ze dat dat nu niet meer hoeft.
Als er gescholden/beledigd wordt, bij spam of op de man gespeeld gebruik ik 'm wel eens hoor.
Soms met aankondiging in het topic en soms zonder.
Lekker duidelijk dit.
Ook het anonieme van de mods vind ik ideaal.
Geen idee wie het zijn, kan me geen barst schelen ook. Wat die angels allemaal naar hun hoofd kregen soms in die openlijke gesprekken, echt, niet normaal.
Ik ben blij voor ze dat dat nu niet meer hoeft.
Als er gescholden/beledigd wordt, bij spam of op de man gespeeld gebruik ik 'm wel eens hoor.
Soms met aankondiging in het topic en soms zonder.
zondag 26 april 2015 om 09:31
zondag 26 april 2015 om 09:43
Door het nieuwe beleid is het een stuk saaier geworden, dit forum, vind ik.
Qua sensatie dan.
Vroeger kon je inderdaad een heel topic naar de ratsmodee zien gaan door de oeverloze ruzies en de mods die er dan bijkwamen, de twee partijen die ontstonden enzovoort.
Urenlang leesplezier maar wél vaak gewoon veel ruziënde vrouwen. En heel vaak dezelfden die daar bij betrokken waren.
Iets waar het VF lange tijd dan ook om bekend stond.
Het was mij regelmatig volkomen onduidelijk waarom er maar door en door en door gegaan kon worden met roepen en ventileren en aanvallen en op de man spelen, terwijl bij nieuwe of onbekende forummers de boel snel in de kiem gesmoord werd.
Geweldig, de angels, maar het was behoorlijk hiërarchisch onderling, bij de forummers. Omdat de angels forummers kenden en ze ook meeforumden onder hun eigen nick.
Iets wat dan ook regelmatig mis ging en dan riep forummer (gefingeerd) Kleptomania, die de hele discussie gewoon keihard meegepraat had, ineens dat het afgelopen moest zijn omdat er anders maatregelen getroffen zouden worden. Dat hadden heel veel mensen dan gezien en even later stond diezelfde posting er dan onder Angel7.
Hoop gedoe altijd met hooglopende conflicten tot gevolg.
Nu is het gewoon duidelijk.
Een stuk minder reuring, dat wel, maar kristalhelder.
Qua sensatie dan.
Vroeger kon je inderdaad een heel topic naar de ratsmodee zien gaan door de oeverloze ruzies en de mods die er dan bijkwamen, de twee partijen die ontstonden enzovoort.
Urenlang leesplezier maar wél vaak gewoon veel ruziënde vrouwen. En heel vaak dezelfden die daar bij betrokken waren.
Iets waar het VF lange tijd dan ook om bekend stond.
Het was mij regelmatig volkomen onduidelijk waarom er maar door en door en door gegaan kon worden met roepen en ventileren en aanvallen en op de man spelen, terwijl bij nieuwe of onbekende forummers de boel snel in de kiem gesmoord werd.
Geweldig, de angels, maar het was behoorlijk hiërarchisch onderling, bij de forummers. Omdat de angels forummers kenden en ze ook meeforumden onder hun eigen nick.
Iets wat dan ook regelmatig mis ging en dan riep forummer (gefingeerd) Kleptomania, die de hele discussie gewoon keihard meegepraat had, ineens dat het afgelopen moest zijn omdat er anders maatregelen getroffen zouden worden. Dat hadden heel veel mensen dan gezien en even later stond diezelfde posting er dan onder Angel7.
Hoop gedoe altijd met hooglopende conflicten tot gevolg.
Nu is het gewoon duidelijk.
Een stuk minder reuring, dat wel, maar kristalhelder.
zondag 26 april 2015 om 09:56