Napraattopic 27
zondag 29 maart 2015 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 26 april 2015 om 10:07
zondag 26 april 2015 om 10:08
zondag 26 april 2015 om 10:09
quote:yette schreef op 26 april 2015 @ 10:04:
En daarnaast zijn we zelf ook echt veel saaier geworden. Negen van de tien keer bestaat het lijstje nieuwe topics uit huis-tuin-en-keukenonderwerpen. De actueelpijler is op sterven na dood. We zijn onze wilde haren kwijt.Jij dan. Lang niet iedereen
En daarnaast zijn we zelf ook echt veel saaier geworden. Negen van de tien keer bestaat het lijstje nieuwe topics uit huis-tuin-en-keukenonderwerpen. De actueelpijler is op sterven na dood. We zijn onze wilde haren kwijt.Jij dan. Lang niet iedereen
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 26 april 2015 om 10:12
zondag 26 april 2015 om 10:12
quote:yette schreef op 26 april 2015 @ 10:04:
En daarnaast zijn we zelf ook echt veel saaier geworden. Negen van de tien keer bestaat het lijstje nieuwe topics uit huis-tuin-en-keukenonderwerpen. De actueelpijler is op sterven na dood. We zijn onze wilde haren kwijt.
De actueelpijler las ik al nooit omdat ik daar mensen zag posten die ik op andere pijlers heel aardig vond en dan schrok ik me vaak kapot van wat ze voor denkbeelden hadden.
Maar wel jammer dat er zo'n teloorgang is ontstaan daar.
En daarnaast zijn we zelf ook echt veel saaier geworden. Negen van de tien keer bestaat het lijstje nieuwe topics uit huis-tuin-en-keukenonderwerpen. De actueelpijler is op sterven na dood. We zijn onze wilde haren kwijt.
De actueelpijler las ik al nooit omdat ik daar mensen zag posten die ik op andere pijlers heel aardig vond en dan schrok ik me vaak kapot van wat ze voor denkbeelden hadden.
zondag 26 april 2015 om 10:13
zondag 26 april 2015 om 10:13
Ik lag ook nog op een oor, dus ik heb hem niet gelezen, maar ik heb een beeld.
Ik krijg wel de indruk dat er met twee maten gemodereerd wordt.
Als die NSB-er opmerking gewoon kan en Mens, zeur toch niet zo, kan niet, want op de man spelen, schiet mij dan maar lek.
Ik snap het niet.
Overigens met Leo eens dat het anoniem modereren beter werkt, hoe leuk het open modereren in eerste instantie ook leek.
Als die NSB-er opmerking gewoon kan en Mens, zeur toch niet zo, kan niet, want op de man spelen, schiet mij dan maar lek.
Ik snap het niet.
Overigens met Leo eens dat het anoniem modereren beter werkt, hoe leuk het open modereren in eerste instantie ook leek.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zondag 26 april 2015 om 10:14
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 april 2015 @ 10:13:
Zie het 3e woord in de ondertitel van Hats. Dát werd gezegd tegen haar.
En dat ze gefrustreerd was omdat ze niet begrepen werd.
En dat ze het nu maar probeerde met plaatjes. Maar daardoor nog minder begrepen wordt.
Ah, ok, nou beeldschoon weer.
Logisch dat het is weggehaald.
Thanks!
Zie het 3e woord in de ondertitel van Hats. Dát werd gezegd tegen haar.
En dat ze gefrustreerd was omdat ze niet begrepen werd.
En dat ze het nu maar probeerde met plaatjes. Maar daardoor nog minder begrepen wordt.
Ah, ok, nou beeldschoon weer.
Logisch dat het is weggehaald.
Thanks!
zondag 26 april 2015 om 10:14
quote:Eleonora schreef op 26 april 2015 @ 10:12:
[...]
O, dat vind ik sowieso: dat mensen hier op Viva zich heel anders voordoen dan ze zijn.
Als ze eenmaal het gevoel hebben dat niet alles meer openbaar is komen er hele andere mensen tevoorschijn.
Daar heb ik me onlangs nog énorm in vergist.
[...]
O, dat vind ik sowieso: dat mensen hier op Viva zich heel anders voordoen dan ze zijn.
Als ze eenmaal het gevoel hebben dat niet alles meer openbaar is komen er hele andere mensen tevoorschijn.
zondag 26 april 2015 om 10:15
quote:merano schreef op 26 april 2015 @ 10:13:
Ik lag ook nog op een oor, dus ik heb hem niet geleze
Ik snap het niet.
Overigens met Leo eens dat het anoniem modereren beter werkt, hoe leuk het open modereren in eerste instatie ook leek.
Ik ben ook van mening dat de mods zéér subjectief zijn en verre van objectief.
Nou, de mods zijn momenteel ook niet echt heel anoniem he...bij veel mensen is bekend welke forummers het zijn hoor.
Ik lag ook nog op een oor, dus ik heb hem niet geleze
Ik snap het niet.
Overigens met Leo eens dat het anoniem modereren beter werkt, hoe leuk het open modereren in eerste instatie ook leek.
Ik ben ook van mening dat de mods zéér subjectief zijn en verre van objectief.
Nou, de mods zijn momenteel ook niet echt heel anoniem he...bij veel mensen is bekend welke forummers het zijn hoor.
zondag 26 april 2015 om 10:20
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 april 2015 @ 10:14:
[...]
Daar heb ik me onlangs nog énorm in vergist.?
[...]
Daar heb ik me onlangs nog énorm in vergist.?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 26 april 2015 om 10:37
zondag 26 april 2015 om 10:41
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 april 2015 @ 10:37:
Hahaha, over weird gesproken; deze forummer heeft een posthistorie als minnares en maakt nu ineens hele foute gedichtjes als zijnde Claudio
babsey in "Zijn vrouw valt me lastig. Terecht?"Ik moet het diegene die dat is nageven: hij/zij verzint elke keer wel steengoeie topics. Jammer dat ze dan vervolgens ontaarden in kinderachtige sinterklaasrijm. Wat zou de lol daar nou toch van zijn?
Hahaha, over weird gesproken; deze forummer heeft een posthistorie als minnares en maakt nu ineens hele foute gedichtjes als zijnde Claudio
babsey in "Zijn vrouw valt me lastig. Terecht?"Ik moet het diegene die dat is nageven: hij/zij verzint elke keer wel steengoeie topics. Jammer dat ze dan vervolgens ontaarden in kinderachtige sinterklaasrijm. Wat zou de lol daar nou toch van zijn?
Am Yisrael Chai!
zondag 26 april 2015 om 10:42
quote:Miss.Innuendo schreef op 26 april 2015 @ 10:14:
[...]
Is me ook weleens gebeurd.
Meestal niet trouwens.
Meestal zijn de mensen met wie ik van hier omga, hetzelfde als in het echt.
Wie ik als forummer niet leuk vind, blijkt in het echt ook niet te matchen, althans, dat is mijn ervaring. Niet dat het altijd leuk of dondersgoed uitgepakt heeft, mijn forumvriendschappen maar terugkijkend had ik dat, als het fout liep, dan eigenlijk van te voren al kunnen weten.
Daarin heb ik me in al die jaren maar één keer echt vergist.
[...]
Meestal niet trouwens.
Wie ik als forummer niet leuk vind, blijkt in het echt ook niet te matchen, althans, dat is mijn ervaring. Niet dat het altijd leuk of dondersgoed uitgepakt heeft, mijn forumvriendschappen maar terugkijkend had ik dat, als het fout liep, dan eigenlijk van te voren al kunnen weten.
zondag 26 april 2015 om 10:44
quote:Eleonora schreef op 26 april 2015 @ 10:42:
[...]
Meestal niet trouwens.
Dat klopt, je kunt ook waardevolle vriendschappen overhouden aan dit forum.
Ik ken inmiddels IRL een stuk of wat mensen waarmee ik al jaren leuk contact heb.
De meesten komen hier trouwens inmiddels niet meer.
[...]
Meestal niet trouwens.
Dat klopt, je kunt ook waardevolle vriendschappen overhouden aan dit forum.
Ik ken inmiddels IRL een stuk of wat mensen waarmee ik al jaren leuk contact heb.
De meesten komen hier trouwens inmiddels niet meer.
zondag 26 april 2015 om 10:45
zondag 26 april 2015 om 10:45
quote:fashionvictim schreef op 26 april 2015 @ 10:41:
[...]
Ik moet het diegene die dat is nageven: hij/zij verzint elke keer wel steengoeie topics. Jammer dat ze dan vervolgens ontaarden in kinderachtige sinterklaasrijm. Wat zou de lol daar nou toch van zijn?En TO heeft ook een nickchange en een steen door de ruit. het werd te fantastisch denk ik, dus kwam hij uit de kast
[...]
Ik moet het diegene die dat is nageven: hij/zij verzint elke keer wel steengoeie topics. Jammer dat ze dan vervolgens ontaarden in kinderachtige sinterklaasrijm. Wat zou de lol daar nou toch van zijn?En TO heeft ook een nickchange en een steen door de ruit. het werd te fantastisch denk ik, dus kwam hij uit de kast
zondag 26 april 2015 om 10:47
quote:Amaqanda schreef op 26 april 2015 @ 10:45:
[...]
Klopt. En voor zover ik weet is er ook niks geheims aan. Het was uit 'nood' ontstaan toen viva helemaal kapot was en is nu gewoon een gezellig kletsgroepje. Niet meer, niet minder in mijn ogen.Daar zullen je medeforummers anders over denken. Succes daarmee.
[...]
Klopt. En voor zover ik weet is er ook niks geheims aan. Het was uit 'nood' ontstaan toen viva helemaal kapot was en is nu gewoon een gezellig kletsgroepje. Niet meer, niet minder in mijn ogen.Daar zullen je medeforummers anders over denken. Succes daarmee.