Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Scamp heb je mijn bericht nog gehad? Er gaat nl. wel eens iets mis met de pb...
Lady, ik ga even checken. Ik heb nl geen balk.
Ooooh wat stout van de pb, ik heb een berichtje van je maar geen balkje bovenin beeld.

Ik ga hem gelijk even lezen
Zeuw. Meisjes.

De illuminaasie én de mods belden net,:de uitkomst van het overleg achter de schermen is de vraag of jullie het een beetje kalm aan willen doen als ik ergens anders ben.
quote:Thordis schreef op 09 september 2014 @ 19:08:

Zeuw. Meisjes.

De illuminaasie én de mods belden net,:de uitkomst van het overleg achter de schermen is de vraag of jullie het een beetje kalm aan willen doen als ik ergens anders ben.

Jij ook al? Zo meteen kunnen we alleen nog posten als iedereen online is. Als Scamp gaat slapen moet het ook al stilgelegd worden.
Life is short. Eat dessert first.

Zeuw. Meisjes.

De illuminaasie én de mods belden net,:de uitkomst van het overleg achter de schermen is de vraag of jullie het een beetje kalm aan willen doen als ik ergens anders ben.Ik spreek een veto uit en ben het, geheel on-topic, niet eens met dit beleid.
.
Ik kreeg wel een balkje Heb jij goed opgelost!
.
quote:ThunderassMan schreef op 09 september 2014 @ 19:10:

[...]

Ik spreek een veto uit en ben het, geheel on-topic, niet eens met dit beleid.Veto? Alsof jij dat recht hebt? Omdat je een piemel hebt zeker? Jémig. Gefrustreerde vrouwonvriendelijke kerels op dit forum ook....l
Zie onderschrift.
Ik heb begrepen dat hier mensen rondlopen met een speciaal zintuig dat Noorse infiltranten herkent. Wat denken jullie van de dame die geen liefde en seks wil, thuis wil werken en een kind heeft(die in aug 1 jaar was en nu al 3)??

Ik hoop zo dat het niet waar is.
Als dat echt is dan heb ik medelijden met dat kind, want ze klinkt allesbehalve stabiel en sterk. Weinig zelfstandig ook.
Welk topic?
Dat is echt geen trol volgens mij. Klinkt heel plausibel en als iemand met heel veel issues.
quote:Thordis schreef op 09 september 2014 @ 19:27:

Dat is echt geen trol volgens mij. Klinkt heel plausibel en als iemand met heel veel issues.Dat ben ik met je eens. Als je haar loept en het allereerste bericht leest, daar word ik in ieder geval echt naar van.
Waarom zou dat nep zijn? Ik kom dagelijks mensen tegen die er echt nog wel een groter zooitje van maken dan dat hoor.
quote:Scamp schreef op 09 september 2014 @ 18:46:

[...]

Smakelijk! Wat heb je? Calamari?

Doperwten en saucijzen dus geen associatie
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Zeuw. Meisjes.

Ik steun deze motie.

't Is net of er juist heel veel gebeurt als ik even offline ben
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 september 2014 @ 19:32:

[...]

Ik steun deze motie.

't Is net of er juist heel veel gebeurt als ik even offline ben

The ayes have it, the ayes have it. Unlock!

Oftewel, ik steun deze motie.

Doperwten en saucijzen. Ik heb een dirty mind hoor
quote:Scamp schreef op 09 september 2014 @ 19:41:

Doperwten en saucijzen. Ik heb een dirty mind hoor Die saucijs heb ik nog beeld bij (hoewel, daar kom ik m'n bed niet voor uit hoor ), maar die doperwten....
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 september 2014 @ 19:45:

[...]

Die saucijs heb ik nog beeld bij (hoewel, daar kom ik m'n bed niet voor uit hoor ), maar die doperwten....
quote:Scamp schreef op 09 september 2014 @ 18:40:

Dacht ik 3 pagina's bij te moeten lezen over rellen en bannen, gaat het over neukende inktvissen Scrolt wel lekker snel door
Thordis, 39 minuten geleden

Zie onderschrift.

Die doet 't hem echt wel hè!
Huts!
quote:Thordis schreef op 09 september 2014 @ 19:19:

Zie onderschrift.Pfew, ik ben zó blij dat ik in jouw groepje zit.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven