Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 13 september 2014 om 20:15
quote:matzes schreef op 13 september 2014 @ 20:02:
Waarom vermelden? Omdat ik hier sinds een paar dagen weer probeer te snappen hoe en wie ik lees. En dan vind ik het wel zo eerlijk om te vermelden, dat ik toch wel van de hoed en de rand weet. Zal ook niet zoveel reageren als jullie hoor, ben nog steeds aan het lezen.Doe eens een hint!
Waarom vermelden? Omdat ik hier sinds een paar dagen weer probeer te snappen hoe en wie ik lees. En dan vind ik het wel zo eerlijk om te vermelden, dat ik toch wel van de hoed en de rand weet. Zal ook niet zoveel reageren als jullie hoor, ben nog steeds aan het lezen.Doe eens een hint!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 13 september 2014 om 20:16
quote:Nouschi schreef op zaterdag 13 september 2014 20:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="matzes in "Napraattopic 3"" class="messagelink">matzes schreef op 13 september 2014 @ 20:02</a>:</b>
Waarom vermelden? Omdat ik hier sinds een paar dagen weer probeer te snappen hoe en wie ik lees. En dan vind ik het wel zo eerlijk om te vermelden, dat ik toch wel van de hoed en de rand weet. Zal ook niet zoveel reageren als jullie hoor, ben nog steeds aan het lezen.</div></blockquote>Doe eens een hint! +1
Waarom vermelden? Omdat ik hier sinds een paar dagen weer probeer te snappen hoe en wie ik lees. En dan vind ik het wel zo eerlijk om te vermelden, dat ik toch wel van de hoed en de rand weet. Zal ook niet zoveel reageren als jullie hoor, ben nog steeds aan het lezen.</div></blockquote>Doe eens een hint! +1
zaterdag 13 september 2014 om 20:56
quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 20:50:
Echt super off topic hoor maar ik wil het even gillen.
Scampman en ik gaan trouwen (ooit, want nog geen jaar bedacht) rond de kerst
Een winter trouwdag yaaaay.
Zo gaaf haha
Gefeliciteerd Scamp en Scampman!
En wat leuk dat we allemaal op de bruiloft mogen komen! Yes! Kerst met een feestje in de Joe Keey!
Scampman en ik gaan trouwen (ooit, want nog geen jaar bedacht) rond de kerst
Zo gaaf haha
Gefeliciteerd Scamp en Scampman!
En wat leuk dat we allemaal op de bruiloft mogen komen! Yes! Kerst met een feestje in de Joe Keey!
zaterdag 13 september 2014 om 20:56
zaterdag 13 september 2014 om 20:58
quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 20:50:
Scampman en ik gaan trouwen (ooit, want nog geen jaar bedacht en al een jaar verloofd hehe) rond de kerst
Zo gaaf hahaDit jaar? Hè, wat goed. Je dacht dat het mss nog jaren zou duren. Gefeliciteerd!
Scampman en ik gaan trouwen (ooit, want nog geen jaar bedacht en al een jaar verloofd hehe) rond de kerst
Zo gaaf hahaDit jaar? Hè, wat goed. Je dacht dat het mss nog jaren zou duren. Gefeliciteerd!
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 13 september 2014 om 21:01
quote:doornroosje9 schreef op 13 september 2014 @ 20:58:
[...]
Dit jaar? Hè, wat goed. Je dacht dat het mss nog jaren zou duren. Gefeliciteerd!
Nee, helaas niet dit jaar
Het gaat ook nog wel een aantal jaren duren denk ik.
Maar we hebben al besloten om de huwelijksreis niet meteen na het trouwen te doen.
Dat geeft hem tijd om nog heel veel belangrije stappen te zetten. Dat gaat nu echt nog niet.
Maar trouwen, dat gaat niet al te lang meer duren. Daar ben ik zeker van
[...]
Dit jaar? Hè, wat goed. Je dacht dat het mss nog jaren zou duren. Gefeliciteerd!
Maar we hebben al besloten om de huwelijksreis niet meteen na het trouwen te doen.
Dat geeft hem tijd om nog heel veel belangrije stappen te zetten. Dat gaat nu echt nog niet.
Maar trouwen, dat gaat niet al te lang meer duren. Daar ben ik zeker van
zaterdag 13 september 2014 om 21:05
quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 21:01:
[...]
Maar trouwen, dat gaat niet al te lang meer duren. Daar ben ik zeker van Dat leek me al snel. Een winterbruiloft, leuk!
[...]
Maar trouwen, dat gaat niet al te lang meer duren. Daar ben ik zeker van Dat leek me al snel. Een winterbruiloft, leuk!
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 13 september 2014 om 21:09
quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 21:01:
[...]
Maar trouwen, dat gaat niet al te lang meer duren. Daar ben ik zeker van Komt goed met Scampman! Petje af voor hem.
[...]
Maar trouwen, dat gaat niet al te lang meer duren. Daar ben ik zeker van Komt goed met Scampman! Petje af voor hem.