Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ze doet verdorie net of er achter de schermen overlegd wordt hoe er op een TO gereageerd wordt

Word ik daar niet meer bij betrokken? *huil*

Moet ik wel mijn eigen reacties bedenken en hullie van het groepje niet?!
quote:Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 21:35:

Ze doet verdorie net of er achter de schermen overlegd wordt hoe er op een TO gereageerd wordt

Word ik daar niet meer bij betrokken? *huil*

Moet ik wel mijn eigen reacties bedenken en hullie van het groepje niet?!Dat!
Maar dat gebeurt ook hoor. Net weer een groeps whatsapp weggedaan naar het groepje. Iedereen is het weer met elkaar eens.

Voeg me dan verdorie ook eens toe! Ik heb nu genoeg smeergeld betaald met toch ook ingekocht?!
quote:Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 21:40:

Voeg me dan verdorie ook eens toe! Ik heb nu genoeg smeergeld betaald met toch ook ingekocht?!Ik betaal wat zij heeft gelapt, plus een gesigneerde foto van een Soepkip, uit een ecologisch biologisch geheel ok zijnde erkende soepkipfokkerij.
Hele blije kiippen zijn dat.
quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 21:52:

Hele blije kiippen zijn dat.En ze wonen in groepjes.
Er ligt een kat gruwelijk te gassen op mijn schoot
quote:Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 22:02:

Er ligt een kat gruwelijk te gassen op mijn schoot

Kip gegeten zeker?

Deze kat gaat slapen, trusten allen, ik vond het in ieder geval leuk.
Neeeeee, Scamp, gefeliciteerd

Walkin' down the aisle:

quote:Miss.Innuendo schreef op 13 september 2014 @ 15:13:

O, 'het orakel' vindt weer dat haar mening de enige waarheid is.

En ja, gelukkig is er een medestander en dan ga je lekker samen een topic zitten vervuilen. Same old, same old.

Heel irritant, maar vooral heel jammer als je hoopt nuttige tips te krijgen.Als je een nuttige vraag krijgt krijg je ook een nuttige tip.
quote:StoraHuntur schreef op 13 september 2014 @ 20:32:

@isis, lijkt net die vrouw die Eindeloos ook op haar ava heeft? Wat een schoonheid!Dit is iig Brigitte Bardot en welkom terug stora!
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 september 2014 @ 15:25:

Ik vind namelijk dat als iemand aangeeft geen preek te willen maar nuttige tips wil krijgen, je dat ook wel mag respecteren.

Maar goed, van respect is hier soms weinig sprake op dit forum.O gossie dat is sneu zeg. is er geen leuk MSN groepje waar je terecht kan?
quote:_isis_ schreef op 13 september 2014 @ 22:23:

[...]

Dit is iig Brigitte Bardot en welkom terug stora!O, is dat nou BB? Wist ik echt niet, bloos bloos is echt prachtig.
quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 20:48:

De eerste Paranormal activity gezien en zo bang geweest. En ik ben NOOIT bang bij horror.

Dit was deel 5 volgens mij hahahaa. niks an.

Let's smoke these bitches!"
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 september 2014 @ 16:21:

[...]

Tja, dat kan. Maar in feite mag je alles eten (behalve de foute dingen uiteraard ). Je vermijdt alleen bepaalde combinaties en er is een volgorde. Het heeft alles te maken met een theorie achter het verteringsproces in je lichaam.

Maar goed, ik wilde het topic niet hierheen verplaatsen.Aangezien je dat toch doet, omdat hier je matties zitten en je het in je eigen topic niet alleen af kan: het is onzin, aantoonbare onzin en je valt er niet van af. Verder zijn recepten voor iedereen met een gemiddeld of zelfs laag gemiddeld iq te googelen.
quote:StoraHuntur schreef op 13 september 2014 @ 22:25:

[...]

O, is dat nou BB? Wist ik echt niet, bloos bloos is echt prachtig.prachtige vrouw, vroeger was alles beter
quote:_isis_ schreef op 13 september 2014 @ 22:28:

[...]

prachtige vrouw, vroeger was alles beter nu een verschrompeld nationalistisch serpent
quote:Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 22:02:

Er ligt een kat gruwelijk te gassen op mijn schoot Mijn kat ligt op dit moment gillende ruzie te maken met een bos vogelveren (ooit geknutseld door mijn zoon). Eerst bespiedt ze de veren, dan begint ze met haar kont te wiebelen, en vervolgens vliegt ze er grommend en met een dikke staart op af om er triomfantelijk mee in haar bek mee door de kamer te gaan hollen. En dat elke keer weer opnieuw .
scamp gaat trouwen hoe leuk is dat! gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk
BGB wordt Oma, maar ze weet nog niet wanneer
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 september 2014 @ 22:31:

[...]

nu een verschrompeld nationalistisch serpentMaar wel lief voor dieren.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 september 2014 @ 22:31:

[...]

Mijn kat ligt op dit moment gillende ruzie te maken met een bos vogelveren (ooit geknutseld door mijn zoon). Eerst bespiedt ze de veren, dan begint ze met haar kont te wiebelen, en vervolgens vliegt ze er grommend en met een dikke staart op af om er triomfantelijk mee in haar bek mee door de kamer te gaan hollen. En dat elke keer weer opnieuw .Mijn katten doen eindelijk eens rustig.
It ain't me
Heel goed voor dieren en zij mag haar eigen mening hebben over al het andere, het zal mij een rot zorg zijn.
quote:StoraHuntur schreef op 13 september 2014 @ 22:36:

[...]

Maar wel lief voor dieren.ja lief voor dieren maar niet voor mensen met een andere etnische achtergrond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven