Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraatplezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elsa schreef op 22 mei 2015 @ 21:22:

nou hats, die anderen schreven het vast niet op een forum of openbaarde het in de tijdschriften.

dat is toch wel een groot verschil.Welke anderen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
En dan wordt er een melding gedaan, en dan? Waarschijnlijk zegt BP gewoon dat ze zulke dingen voor de grap schrijft. Zou ik wel doen tenminste als ik in haar schoenen stond.
Alle reacties Link kopieren
nee met uitwijken bedoel ik dat ik daar niet de verhalen wil openbaren die ik ken. maar wrs gebruikt ik een verkeerd woord en betekent uitwijken iets anders?

(het gaat een beetje snel hier, sry)
quote:Amaqanda schreef op 22 mei 2015 @ 21:22:

[...]





Daar kunnen ze echt niks mee.

Het blijven vermoedens en niks komt uit eerste hand.Ja maar als zo iemand nou al bekend is bij de instantie? En meerdere mensen uiten hun zorgen? Dan gaan de hulpverleners er toch wel mee aan de slag? Zeker als ze eea herkennen uit de meldingen?
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Hierbij het laatste verzoek om te stoppen met het 'zwartmaken' van medeforummers, daar is dit topic niet voor bedoeld. Uiteraard staat het jullie vrij om na te praten, maar dan zonder daarbij derden te beledigen. De sfeer wordt er op deze manier ook niet beter op.

Alvast dank voor jullie medewerking!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
de papas en de mamas en de opas en de omas, hats
Alle reacties Link kopieren
at last
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 21:22:

[...]





En dan? Dan ga jij alle huizen langs? Hallo, bent u per ongeluk Schouderklopje?



Nee, dan ga je naar het amk of jeugdzorg in die woonpaats en dan zeg je: deze vrouw die heel goed bekend is bij de plaatselijke hulpverlening (en óók bij jeugdzorg zelf - dus ze hoeven niet eens elders info op te vragen) schrijft dat ze dit en dit en dat doet met haar kind.

Dan moeten zij dat toch verder onderzoeken? Op grond van haar geschiedenis moeten zij toch weten wie het is.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 22 mei 2015 @ 21:23:

Beste forummers,



Hierbij het laatste verzoek om te stoppen met het 'zwartmaken' van medeforummers, daar is dit topic niet voor bedoeld. Uiteraard staat het jullie vrij om na te praten, maar dan zonder daarbij derden te beledigen. De sfeer wordt er op deze manier ook niet beter op.

Alvast dank voor jullie medewerking!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum? Wie wordt er beledigd dan?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 21:19:

[...]





Ik heb het niet over wat Viva kan doen, maar over wat jij kunt doen. Jij zegt: als ik de middelen had.... Die heb je. Een vermoedelijke woonplaats. Vrij zeker ook, als ze er een foto van heeft geplaatst die jij gezien hebt.





Zucht. Ik kan me vaag herinneren dat ze een woonplaats heeft genoemd. En ik zei dat ze ooit foto's van haar huis had geplaatst. Dat waren foto's van haar interieur, niet haar exterieur.



Jij hebt die informatie ook als je nu al haar postings gaat doorspitten en ze die niet gewist heeft. Heb jij daar zin in? Ik niet.
Am Yisrael Chai!
quote:ModeratorViva schreef op 22 mei 2015 @ 21:23:

Beste forummers,



Hierbij het laatste verzoek om te stoppen met het 'zwartmaken' van medeforummers, daar is dit topic niet voor bedoeld. Uiteraard staat het jullie vrij om na te praten, maar dan zonder daarbij derden te beledigen. De sfeer wordt er op deze manier ook niet beter op.

Alvast dank voor jullie medewerking!



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forumWaar zie jij beledigingen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elsa schreef op 22 mei 2015 @ 21:23:

de papas en de mamas en de opas en de omas, hatsEn als die niet online zijn? Of niet hier op VF?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 21:24:

[...]





Nee, dan ga je naar het amk of jeugdzorg in die woonpaats en dan zeg je: deze vrouw die heel goed bekend is bij de plaatselijke hulpverlening (en óók bij jeugdzorg zelf - dus ze hoeven niet eens elders info op te vragen) schrijft dat ze dit en dit en dat doet met haar kind.

Dan moeten zij dat toch verder onderzoeken? Op grond van haar geschiedenis moeten zij toch weten wie het is.Je overschat wat er mogelijk is. Schromelijk.
Alle reacties Link kopieren
Staat het redderssyndroom in de DSM eigenlijk? Want dan levert het me een waarschuwing ban op als ik denk dat iemand hier dat heeft.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 22 mei 2015 @ 21:24:

[...]





Zucht. Ik kan me vaag herinneren dat ze een woonplaats heeft genoemd. En ik zei dat ze ooit foto's van haar huis had geplaatst. Dat waren foto's van haar interieur, niet haar exterieur.



Jij hebt die informatie ook als je nu al haar postings gaat doorspitten en ze die niet gewist heeft. Heb jij daar zin in? Ik niet.



Nee. Maar ik roep ook niet dat er perse actie moet worden ondernomen. Jij wel.

Ik ben er nog niet over uit, of dat zou moeten.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 21:19:

[...]





Ik heb het niet over wat Viva kan doen, maar over wat jij kunt doen. Jij zegt: als ik de middelen had.... Die heb je. Een vermoedelijke woonplaats. Vrij zeker ook, als ze er een foto van heeft geplaatst die jij gezien hebt.



Als Fashion Victim jou de - vermoedelijke - woonplaats PB't, ga JIJ er dan achteraan?

Jij hebt tenslotte dezelfde topics gelezen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis007 schreef op 22 mei 2015 @ 21:26:

[...]





Je overschat wat er mogelijk is. Schromelijk.Misschien. Het lijkt mij appeltje eitje. Maar ik heb ook geen ervaring met jeugdzorg. Ik hoor alleen de verhalen dat ze zó op de stoep staan na een melding.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 22 mei 2015 @ 21:25:

[...]



En als die niet online zijn? Of niet hier op VF?

die schrijven er niet over. nergens. dat is wat ik bedoel.



(hoop dat ik nu alles heb beantwoord)
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 mei 2015 @ 21:27:

[...]





Als Fashion Victim jou de - vermoedelijke - woonplaats PB't, ga JIJ er dan achteraan?

Jij hebt tenslotte dezelfde topics gelezen.Nee, dat zeg ik al. Ik ben er nog niet over uit of dat zou moeten. Ik ben erg in dubio. FV niet,
.
Alle reacties Link kopieren
maar even over mij, wat dacht jij impala waarom ik zo reageer zoals ik hier nu reageer?
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 21:27:

[...]





Misschien. Het lijkt mij appeltje eitje. Maar ik heb ook geen ervaring met jeugdzorg. Ik hoor alleen de verhalen dat ze zó op de stoep staan na een melding.En dat is absoluut onwaar. Er moeten ten eerste meerdere meldingen zijn, liefst. Of een heel ernstige melding. En in jeugdzorgbegrippen is dit echt echt echt geen ernstige melding.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elsa schreef op 22 mei 2015 @ 21:29:

maar even over mij, wat dacht jij impala waarom ik zo reageer zoals ik hier nu reageer?Vanwege persoonlijke betrokkenheid.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 21:28:

[...]





Nee, dat zeg ik al. Ik ben er nog niet over uit of dat zou moeten. Ik ben erg in dubio. FV niet,O? Ik vond jou juist zo aandringen op het ondernemen van actie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elsa schreef op 22 mei 2015 @ 21:28:

[...]



die schrijven er niet over. nergens. dat is wat ik bedoel.



(hoop dat ik nu alles heb beantwoord)Ik begrijp je echt niet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
nee, ik ken haar niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven