Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Kiki komt wel terug hoor, die schrijft hier graag. Net als hoe heet ze ook weer

quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 22:04:

[...]

Trek je tenen eens in joh. Ik schijf alleen hoe het mogelijk over kan komen, niet dát ze iets van plan is.

Heb jij dan zelf niet door dat je daarmee alleen maar de insinuaties die eerder door Yasmijn en LV werden gedaan aan het bekrachtigen bent?

Terwijl Larva geen kwaad in de zin had?

En waarom moet je dat tot twee keer per se doen?

Omdat jij ook een mening hebt en die per se wil laten horen?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 22:07:

[...]

Leuk, een oude bekende?Ik voor jou niet, maar jij voor mij dan wel, ik als meelezer dan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alles kan op een forum anders overkomen.. En meer dan zeggen dat ik het heus niet kwaad bedoel maar interesse heb kan ik niet doen he..
quote:Alixane schreef op 21 september 2014 @ 22:10:

[...]

Ik voor jou niet, maar jij voor mij dan wel, ik als meelezer dan.Eerste letter van het bewuste forum?
Wauw. Tenen. Intrekken. Echt. Doe niet zo moeilijk. Jij bent de enige die nu heel ingewikkeld doet en mij bepaalde bedoelingen toedicht. Vind je dit topic echt niet leuk zonder dat er geharrewar is ofzo? Je blijft het maar aanzwengelen, je duikt overal op en je bemoeit je met alles wat er geschreven wordt.

Minstens zo irritant als alles wat je zelf zegt irritant te vinden hier.
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 21:46:

Er is wel een vriend van haar vermoord, maar ze deed hier of het haar partner was.Hee, zo'n forummer was hier eerder ook. Die had nooit een partner, maar opende wel opeens een topic over hoe erg ze haar overleden vriend miste. Daar had ik ook altijd bedenkingen bij. Bedoel je die? Ze schreef toen echter onder een andere naam, niet als kiki.
Ik dacht dat jullie samen in een team zaten, Thor en Miss.I
quote:Capibara_ schreef op 21 september 2014 @ 22:12:

[...]

Hee, zo'n forummer was hier eerder ook. Die had nooit een partner, maar opende wel opeens een topic over hoe erg ze haar overleden vriend miste. Daar had ik ook altijd bedenkingen bij. Bedoel je die? Ze schreef toen echter onder een andere naam, niet als kiki.Hè, dat herinner ik me ook nog.
Life is short. Eat dessert first.
Nee Capi, dat was ook onder deze naam.
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 22:11:

Alles kan op een forum anders overkomen.. En meer dan zeggen dat ik het heus niet kwaad bedoel maar interesse heb kan ik niet doen he..

Ik zou zeggen: laat het dan rusten over de proxy. Komt niks goeds van.

Maar dan gaat Miss I waarschijnlijk weer roepen dat ik bepaal waar het hier over moet gaan
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 22:12:

Wauw. Tenen. Intrekken. Echt. Doe niet zo moeilijk. Jij bent de enige die nu heel ingewikkeld doet en mij bepaalde bedoelingen toedicht. Vind je dit topic echt niet leuk zonder dat er geharrewar is ofzo? Je blijft het maar aanzwengelen, je duikt overal op en je bemoeit je met alles wat er geschreven wordt.

Minstens zo irritant als alles wat je zelf zegt irritant te vinden hier.Zo meisje, pak er even een spiegel bij, wil je?
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 22:13:

Ik dacht dat jullie samen in een team zaten, Thor en Miss.IIk ben Zwitserland, ik vind iedereen hier even stom en heb geen enkele voorkeur.
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 22:11:

[...]

Eerste letter van het bewuste forum?Ik heb het alleen over dit forum hoor. Maar jij kwam steeds terug onder een andere nick, maar kon het niet laten jezelf steeds te "verraden". Nou ja, ik denk dat je die, best wel bekende forummer, bent. Als ik het mis heb hoor ik het wel.
quote:yasmijn schreef op zondag 21 september 2014 22:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">larva schreef op 21 september 2014 @ 22:11</a>:</b>

Alles kan op een forum anders overkomen.. En meer dan zeggen dat ik het heus niet kwaad bedoel maar interesse heb kan ik niet doen he.. </div></blockquote>

Maar dan gaat Miss I waarschijnlijk weer roepen dat ik bepaal waar het hier over moet gaan Mwah eigenlijk ben ik ook niet zo over het laten rusten over een onderwerp waar het hier gewoon over mag gaan. Alsof er iets van een spreek verbod is. Maar als dat beter is dan zal ik dat doen, bij deze
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 september 2014 @ 22:08:

[...]

Heb jij dan zelf niet door dat je daarmee alleen maar de insinuaties die eerder door Yasmijn en LV werden gedaan aan het bekrachtigen bent?

Omdat jij ook een mening hebt en die per se wil laten horen?Ik geloof ook niet dat Larva kwaad in de zin had hoor. Maar ik heb wel het idee dat ik me een beetje te veel heb laten meeslepen in het bevredigen van haar nieuwsgierigheid. Zoals ik eerder al zei: het zijn meestal niet de meest aangename forummers die op zo'n manier elke keer weer terugkomen. En misschien is het handiger om die mensen niet op een idee te brengen zegmaar.
Helaas Alixane, ik moet je teleurstellen. Ik kom hier net een jaartje.

Maar zo was ik wel ja, eerst een tijdje normaal doen om daarna ineens weer los te gaan.

Tja een mens moet wat met zijn leven ;)
quote:Lady-Voldemort schreef op zondag 21 september 2014 22:16 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Miss.Innuendo in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">Miss.Innuendo schreef op 21 september 2014 @ 22:08</a>:</b>

[...]

Omdat jij ook een mening hebt en die per se wil laten horen?</div></blockquote>Ik geloof ook niet dat Larva kwaad in de zin had hoor. Maar ik heb wel het idee dat ik me een beetje te veel heb laten meeslepen in het bevredigen van haar nieuwsgierigheid. Zoals ik eerder al zei: het zijn meestal niet de meest aangename forummers die op zo'n manier elke keer weer terugkomen. En misschien is het handiger om die mensen niet op een idee te brengen zegmaar. Sorry! zal mijn interesse temmen!
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 22:14:

Nee Capi, dat was ook onder deze naam.

Dan zijn er blijkbaar meer van die rare figuren. Op zoek naar aandacht of zo?

Kiki is toch ook degene die een topic opende dat ze zo bang was voor de echo, en dat die echo inderdaad een afwijking liet zien? En natuurlijk van de negatieve opmerkingen over homo's.
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 22:15:

[...]

ik vind iedereen hier even stom Goed zo, zo hoor ik de mens graag
quote:yasmijn schreef op 21 september 2014 @ 22:14:

[...]

Maar dan gaat Miss I waarschijnlijk weer roepen dat ik bepaal waar het hier over moet gaan

Nou, toen ik van de week een beleidsvraag had over het wel of niet mogen praten over geanonimiseerde forummers wilde je ook behoorlijk je wil opleggen. Too bad dat de mods toen het tegenovergestelde zeiden.

En ja, er wordt hier wel vaker gezegd dat er niet off topic gepost mag worden, maar over avatars mag het wel blijkbaar.

Herstel: jóuw avatar. Want als een ander het was geweest, dan was er waarschijnlijk een héle berg commentaar gekomen over dat dit topic niet de juiste plaats was.
Van de echo's ben ik niet echt op de hoogte. Zo groot was de verveling nog net niet dat ik ook die topics ging doornemen
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 22:17:

Helaas Alixane, ik moet je teleurstellen. Ik kom hier net een jaartje.

Maar zo was ik wel ja, eerst een tijdje normaal doen om daarna ineens weer los te gaan.

Tja een mens moet wat met zijn leven ;)Oke, vraag me dan wel af of die forummer die ik bedoel er nog is.
Zeg! Als mensen ingaan op mijn geneuzel en digitale kwaliteiten, hou ik ze onder schot ofzo?

Dacht het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven