Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde regels)

19-09-2014 13:58 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:Bans bespreken (bantopic)Beleid besprekenTrolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.Hinten en hengelen naar eerdere nicks.Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ach ik vond het altijd wel leuk om even kiki te gaan lezen. Opende ik haar berichten om zo een topic in te duiken. Van de sexchat bijv.
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 21:49:

[...]

Ik ook niet, maar haar verhalen waren overal extreem. Broek en Rits belden net dat ze het ook ongeloofwaardig vonden en die maken zelf ook aardig wat mee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 21:49:

[...]

Ik ook niet, maar haar verhalen waren overal extreem. Broek en Rits belden net dat ze het ook ongeloofwaardig vonden en die maken zelf ook aardig wat mee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 21:50:

Oeh dat brengt me op een vraag over bannen, zou ik zou ik??

Ach wat ik doe het gewoon:

Theoretisch he, stel ik sta op 1 ban voor de perma en ik weet dat. Kan ik dan anonimiseren een nieuwe nick aanmaken en gewoon op nul beginnen?Wat ben je van plan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heb ik me ook eens afgevraagd Larva, maar dat lijkt me heel stug. Volgens gaan al je waarschuwingen mee naar je volgende naam.
quote:GateKeeper schreef op 21 september 2014 @ 21:49:

[...]

Ze schreef eigenlijk wel op iedere pijler mee. Ze had ook zo'n bijzondere mening over homo's.

En over mannen, en over seks, en over relaties.

En ze had een twintig weken echo met slecht nieuws en een fatale afwijking van haar kind. Week later bleek er niets aan de hand, eerst een hoop heisa. En dan nu weer gebroken vliezen die wonderbaarlijk genezen zijn. En brandweer met gillende sirenes. Dat klopt gewoon allemaal niet echt. Het is net iets té allemaal.
quote:Enn schreef op zondag 21 september 2014 21:52 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">larva schreef op 21 september 2014 @ 21:50</a>:</b>

Oeh dat brengt me op een vraag over bannen, zou ik zou ik??

Ach wat ik doe het gewoon:

Theoretisch he, stel ik sta op 1 ban voor de perma en ik weet dat. Kan ik dan anonimiseren een nieuwe nick aanmaken en gewoon op nul beginnen?</div></blockquote>Wat ben je van plan? Nihikksss
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 21:50:

Ach ik vond het altijd wel leuk om even kiki te gaan lezen. Opende ik haar berichten om zo een topic in te duiken. Van de sexchat bijv.Dat ja. Enig vermaak.
Ah oke fluim..

Ik heb gelukkig nog geen bannen enz, maar kon best handig zijn.
verkeerde forum
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 21:52:

Heb ik me ook eens afgevraagd Larva, maar dat lijkt me heel stug. Volgens gaan al je waarschuwingen mee naar je volgende naam.

Want die nieuwe naam weten de mods dan meteen?

@Enn, waarom wéér uitgaan van het negatieve?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 september 2014 @ 21:54:

[...]

@Enn, waarom wéér uitgaan van het negatieve?Het is ook een bijzondere manier van vragen stellen. Dat is niet per definitie negatie, maar het is wel opvallend.
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 september 2014 @ 21:54:

[...]

Ik ga daar automatisch maar vanuit. Of het nou wel of niet zo is.
Nou ja met de brandweer en ambulance is op zich wel mogelijk. Ambulancepersoneel mag van de arbo geen mensen meer van de trap afdragen dus worden ze via het raam door de brandweer naar beneden getakeld.

Maar het is idd allemaal heel erg sensatie belust.
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 21:55:

[...]

Het is ook een bijzondere manier van vragen stellen. Dat is niet per definitie negatie, maar het is wel opvallend.Ja, dat heb je nu al een paar keer gezegd.
Is toch niet vreemd dat iemand vragen stelt over een proxyserver als je daar nog nooit mee hebt gewerkt of niet weet hoe dat werkt.
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 21:55:

[...]

Het is ook een bijzondere manier van vragen stellen. Dat is niet per definitie negatie, maar het is wel opvallend.Yup en het zal me boeien of iemand dat als negatief leest.
quote:larva schreef op 21 september 2014 @ 21:53:

Ah oke fluim..

Ik heb gelukkig nog geen bannen enz, maar kon best handig zijn.Ja, en dan? Forum je onder een illegale nickname mee, lijkt me ook niets. Wat zo'n troll beweegt (die matho) dat snap ik echt niet, die is niet gezond in zijn bovenkamer.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Thordis schreef op zondag 21 september 2014 21:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Miss.Innuendo in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">Miss.Innuendo schreef op 21 september 2014 @ 21:54</a>:</b>

[...]

@Enn, waarom wéér uitgaan van het negatieve?</div></blockquote>Het is ook een bijzondere manier van vragen stellen. Dat is niet per definitie negatie, maar het is wel opvallend.

Ik denk ik stel ze nog even want ik denk dat dit topic (al hoop ik het wel) het niet gaat halen..

Dan heb ik alvast alles wat ik over het beleid wilde weten gevraagd.. Maar hee, vinden jullie het lekker verdacht, spookeyyyyy
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 21:56:

Is toch niet vreemd dat iemand vragen stelt over een proxyserver als je daar nog nooit mee hebt gewerkt of niet weet hoe dat werkt.Vertel...
quote:fluim schreef op 21 september 2014 @ 21:56:

Is toch niet vreemd dat iemand vragen stelt over een proxyserver als je daar nog nooit mee hebt gewerkt of niet weet hoe dat werkt.In alle eerlijkheid: ik wist het ook niet precies, dus ik vond de uitleg van LV vanmiddag ook verhelderd.
Wat wil je dat ik vertel, Enn
Graag in stappen alsjeblieft dan kan ik als ik ooit ge-perma-banned wordt ze weer opzoeken. Lijkt me reuze handig.
quote:Alixane schreef op zondag 21 september 2014 21:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 5 (lees OP voor gewijzigde ..."" class="messagelink">larva schreef op 21 september 2014 @ 21:53</a>:</b>

Ah oke fluim..

Ik heb gelukkig nog geen bannen enz, maar kon best handig zijn.</div></blockquote>Ja, en dan? Forum je onder een illegale nickname mee, lijkt me ook niets. Wat zo'n troll beweegt (die matho) dat snap ik echt niet, die is niet gezond in zijn bovenkamer.

Nee idd! Ik dacht dat zou wel raar zijn, iedere keer bannen uitlokken en dan weer met een schone lei opnieuw kunnen beginnen..

Maar sommige trollen zie ik ook weleens gelijk een perma krijgen, dus eigenlijk gaat dat niet op..
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 september 2014 @ 21:56:

[...]

Ja, dat heb je nu al een paar keer gezegd.Dat lijkt me een geheel juiste constatering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven