Napraattopic 50

31-12-2015 00:38 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:03:

[...]

Nog niks, kun je nagaan 😂

Ik zou verder moeten gaan met schilderen zodat de vloerbedekking erin kan zodat mijn crosstrainer erin kan zodat ik later deze week weer wat nuttigs kan doen. Maja. Zin zoeken is vast ook heel 2015? 🙄Uitstelgedrag is helemaal 2016, je bent erg hip
quote:Solomio schreef op 02 januari 2016 @ 09:15:

[...]

Zin zoeken, zin maken, allemaal enorm 2015.

Hier is het motto: zonder zin kan het ook.

Maar zonder zin gaat het moeizamer en langzamer dan met zin. En voor je het weet ontwikkel je tegenzin, oh nee!

En persoonlijk zal het me roesten of het wel of niet 2016 is, mijn zin denkt over kalendergrenzen heen 😝 If only I could find it.

Koffie dan maar idd Fee.
Ik hang nog even op de bank met een kop koffie. Dreumes, Maurice en ik zijn wakker. De rest ligt nog lekker te slapen. Straks even de stad in met middelste kind. Moet alweer! nieuwe schoenen
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:20:

[...]

Maar zonder zin gaat het moeizamer en langzamer dan met zin. En voor je het weet ontwikkel je tegenzin, oh nee!

En persoonlijk zal het me roesten of het wel of niet 2016 is, mijn zin denkt over kalendergrenzen heen 😝 If only I could find it.

Koffie dan maar idd Fee.Maar als je eerst nog zin moet maken gaat het vaak zonder zin weer sneller.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Gevonden Kleinerooie

quote:SaveTheDay schreef op 02 januari 2016 @ 09:23:

Gevonden Kleinerooie

[afbeelding]

Niet deze?

quote:Solomio schreef op 02 januari 2016 @ 09:21:

[...]

Maar als je eerst nog zin moet maken gaat het vaak zonder zin weer sneller. Dat durf ik te betwijfelen
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:33:

[...]

Dat durf ik te betwijfelen

Nou ja, voor mij is 'zonder zin kan het ook' stukken minder frustrerend dan 'dan maak je maar zin'. Die laatste vind ik echt zo vreselijk, dat die mij volledig lamslaat, terwijl die eerste duidelijk maakt dat sommige dingen gewoon moeten gebeuren, ook al heb je geen zin.

Door die laatste zou je nog kunnen gaan denken dat je iets alleen hoeft te doen als je er zin in hebt.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 02 januari 2016 @ 09:35:

[...]

Nou ja, voor mij is 'zonder zin kan het ook' stukken minder frustrerend dan 'dan maak je maar zin'. Die laatste vind ik echt zo vreselijk, dat die mij volledig lamslaat, terwijl die eerste duidelijk maakt dat sommige dingen gewoon moeten gebeuren, ook al heb je geen zin.

Door die laatste zou je nog kunnen gaan denken dat je iets alleen hoeft te doen als je er zin in hebt.Ik voel een slogan opkomen. Just do it. ;)
goedemorgen!

Ik heb er nu al spijt van dat ik een dagdienst heb toegezegd. Op een andere locatie (ken de clienten wel hoor) maar de dagdienst hier is altijd zo druk en ik heb geen zin

Gister een nieuwe bank en tvmeubel gekocht. Jammer dat er altijd levertijd op die krengen zit...
Ik had ook wat willen schilderen.....geloof niet dat dit de komende dagen nog gaat gebeuren eigenlijk. Aanstalten om in actie te komen tot nu toe 0.00%
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:30:

[...]

Niet deze?

[afbeelding]Ook maar dan vroeg ik me toch af, wat moet je nou met zo'n knakworstje
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2016 @ 09:43:

goedemorgen!

Ik heb er nu al spijt van dat ik een dagdienst heb toegezegd. Op een andere locatie (ken de clienten wel hoor) maar de dagdienst hier is altijd zo druk en ik heb geen zin

Gister een nieuwe bank en tvmeubel gekocht. Jammer dat er altijd levertijd op die krengen zit...
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:30:

[...]

Niet deze?

[afbeelding]
quote:LittleRedRidingHood schreef op 02 januari 2016 @ 09:20:

[...]

Koffie dan maar idd Fee.

Ik neem er ook een, moet ook allemaal verjaardagsdingen doen en kopen, wel zin geen fut.
quote:elfje12 schreef op 02 januari 2016 @ 09:14:

Goedemorgen! Ik ben van plan om vandaag zo weinig mogelijk te doen.Ook fijn!
Ik heb over een uur mijn allereerste rijles. Ik heb er jaren en jaren tegenaan gehikt, maar nu gaat het rijbewijsloze leven me zo irriteren en hinderen dat ik toch een poging ga wagen. Kijken of mijn hersenhelften, die normaal gesproken niet zo van samenwerken houden, dit kunnen.
quote:LaFleurNoire schreef op 02 januari 2016 @ 10:03:

Ik heb over een uur mijn allereerste rijles. Ik heb er jaren en jaren tegenaan gehikt, maar nu gaat het rijbewijsloze leven me zo irriteren en hinderen dat ik toch een poging ga wagen. Kijken of mijn hersenhelften, die normaal gesproken niet zo van samenwerken houden, dit kunnen.Succes en dat komt vast wel goed!! Doe je normaal lessen of een spoedcursus want dat is vaak niet zo goed als je hersenhelften soms moeite hebben.
quote:LaFleurNoire schreef op 02 januari 2016 @ 10:03:

Ik heb over een uur mijn allereerste rijles. Ik heb er jaren en jaren tegenaan gehikt, maar nu gaat het rijbewijsloze leven me zo irriteren en hinderen dat ik toch een poging ga wagen. Kijken of mijn hersenhelften, die normaal gesproken niet zo van samenwerken houden, dit kunnen.Succes!
Normaal lessen. Een spoedcursus gaat 'm niet worden. In een automaat, want als ik naast mijn man zit en hem zie schakelen gaat het me al duizelen. Maar ik heb wel toegezegd dat ik in het traject ook een aantal keer in een handgeschakelde ga. Eerst het terrein van de rijschool maar af zien te komen
Ik heb ook in een automaat gelest en heb ook voor automaat afgereden.

Ben begonnen met lessen toen ik 39 was.

Intussen heb ik mijn rijbewijs alweer ruim acht jaar.

Heerlijk!

Succes met je rijles!
quote:fietsie schreef op 01 januari 2016 @ 19:29:

[...]

Ik vond het leuk, maar niet zo rap als bijvoorbeeld Youp of Guido Weyers. Vanavond Jochem Meyer op NPO1 om 20. 20.Herman Finkers was wel leuk, maar reuze tegenvallen vond ik.

Ik vond het soms zelfs een beetje erg-dommig, vooral toen hij de vergelijking ging maken tussen Wilders en massamoordenaar-Hitler, en het kapsel van Hitler en het kapsel van Diederik Samsom.

Oud-nieuws werd gebracht alsof het nieuws was, alsof niemand het wist.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 januari 2016 @ 20:36:

[...]

Oh ja, wat leuk

Bedankt voor het hartelijke welkom lieverds. Maar zullen we er nu weer over ophouden, anders gaan de zure lappen weer zeuren dat ik mezelf te belangrijk maak Wat zure taal weer.

Welkom terug. Je zult dit forum wel flink gemist hebben hé.
LOEP ME MAAR aub.
quote:peecee schreef op 01 januari 2016 @ 20:44:

gut gut gut.........het Is vreselijk. sommige vinden zichzelf echt belangrijk hier op het viva forum. Thuis zeker geen aandacht en leven.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 januari 2016 @ 20:52:

[...]

Vlak 4 januari niet uit, voor velen de eerste werkdag in het nieuwe jaar. Ik ga het hele weekend knoflook eten.Misschien eten je collega's ook het hele weekend knoflook. Als beide-tegenstaanders knoflook hebben gegeten ruiken ze geen knoflooklucht.
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven