Napraattopic 50
donderdag 31 december 2015 om 00:38
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 1 januari 2016 om 22:43
quote:BellatrixVanDetta schreef op 01 januari 2016 @ 22:41:
[...]
Tja, dat heb ik met Van Gerwen met zijn grote muil.
Smaken verschillen, haha.
Ik mis nog steeds mijn dikke helden.
Ted Hankey.
Andy Fordham.
Vetter maken ze ze niet
Van Gerwen zap ik meteen weg als ie gaat praten.
die Fordham is behoorlijk afgevallen toch?
(dat ik ze ook gewoon ken )
[...]
Tja, dat heb ik met Van Gerwen met zijn grote muil.
Smaken verschillen, haha.
Ik mis nog steeds mijn dikke helden.
Ted Hankey.
Andy Fordham.
Vetter maken ze ze niet
Van Gerwen zap ik meteen weg als ie gaat praten.
die Fordham is behoorlijk afgevallen toch?
(dat ik ze ook gewoon ken )
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 1 januari 2016 om 22:49
He hats , nadat je mij gelift hebt, kan ik je van de bodem redden hoor.
Ally je bent een schat en JAAA het is heel fijn om thuis en onszelf te zijn. Man ligt al lekker in bed film te kijken. Ik vond forummen even heel fijn. Allebei nu weer even thuis geland, gesprek gehad over hoe verder in de auto. En we zitten op hetzelfde spoor al heeft man het moeilijker dan ik met de afspraken die we gemaakt hebben. Maar morgen hebben we in elk geval in de ochtend tijd samen thuis. Heeeerlijk.
Ally je bent een schat en JAAA het is heel fijn om thuis en onszelf te zijn. Man ligt al lekker in bed film te kijken. Ik vond forummen even heel fijn. Allebei nu weer even thuis geland, gesprek gehad over hoe verder in de auto. En we zitten op hetzelfde spoor al heeft man het moeilijker dan ik met de afspraken die we gemaakt hebben. Maar morgen hebben we in elk geval in de ochtend tijd samen thuis. Heeeerlijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 1 januari 2016 om 23:14
Wat een klus om mijn nieuwe telefoon in te stellen. Ben echt zo niet handig daarin. Maar nu kan Viva ook op mijn telefoon. Vorige foon was te klein geworden. Te klein scherm te klein geheugen. En vooral te klein toetsenbord. Bij het typen altijd dubbele toetsen. Ben erg blij met deze.
En met de pubers die me hebben geholpen.
En met de pubers die me hebben geholpen.
vrijdag 1 januari 2016 om 23:16
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2016 @ 22:39:
[...]
Heb je de afmetingen goed? Dat was bij mij iedere keer het probleem.
Dankjedankjedankjedankjex250!!!
Ik heb wat geprutst en er is iets gelukt, hoewel mijn vleugels nu wat gewiekt zijn is het idee duidelijk. Nu nog een manier verzinnenom grover een plekje te geven....
[...]
Heb je de afmetingen goed? Dat was bij mij iedere keer het probleem.
Ik heb wat geprutst en er is iets gelukt, hoewel mijn vleugels nu wat gewiekt zijn is het idee duidelijk. Nu nog een manier verzinnenom grover een plekje te geven....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 1 januari 2016 om 23:20
quote:feow schreef op 01 januari 2016 @ 23:16:
[...]
Ik heb wat geprutst en er is iets gelukt, hoewel mijn vleugels nu wat gewiekt zijn is het idee duidelijk. Nu nog een manier verzinnenom grover een plekje te geven....Dat kopje is daar helemaal geschikt voor!
[...]
Ik heb wat geprutst en er is iets gelukt, hoewel mijn vleugels nu wat gewiekt zijn is het idee duidelijk. Nu nog een manier verzinnenom grover een plekje te geven....Dat kopje is daar helemaal geschikt voor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!