Napraattopic 51

06-01-2016 15:19 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 07 januari 2016 @ 14:28:

[...]

Waar?Die dame die van vriend moet kiezen tussen hem en haar man. Het lijkt haar een handige oplossing als haar man dood neervalt.
quote:missie_m schreef op 07 januari 2016 @ 14:27:

[...]

Oei.

Ben je allergisch voor een product? (of vond je de omslag niet mooi? laatste is wel geintje) Ik heb PDS (Prikkelbaar Darm Sydroom) en geen galblaas meer. Sommige producten kan ik niet meer verdragen en ook stress slaat meteen op mijn darmen.
Valt me nu pas op: als je iemand onder de negeer hebt, en die persoon heeft de laatste post dan zie je dat helemaal niet. Pas als er daarna weer gereageerd wordt zie je dat diegene daarvoor iets gepost heeft.
quote:missie_m schreef op 07 januari 2016 @ 14:29:

[...]

Boek is weggelegd.
quote:yette schreef op 07 januari 2016 @ 14:31:

[...]

Die dame die van vriend moet kiezen tussen hem en haar man. Het lijkt haar een handige oplossing als haar man dood neervalt.

Ik ga eens lezen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 januari 2016 @ 13:49:

HELP, heb ik een poetsprobleem?!

Ik doe mijn plinten ongeveer 1x per jaar, de rest van de tijd laat ik ze lekker met rust. Maar nu krijg ik toch sterk de indruk dat ik:

1. een smeerlap ben

2. geen goede huisvrouw ben

3. een zonderling mens ben

Wat moet ik nou doen??? Maar hoe weet je dan dat je dat maar één keer per jaar doet? Ik zou het echt niet weten, of ik dat één keer doe of nog minder vaak, of misschien wel twee keer per jaar, ik houd het niet bij. Ik doe het als ik zie dat er stof ligt, en dan nog alleen de plint die ik zie, die achter de bank doe ik alleen als de bank van de kant moet. Zoals maandag, toen man de plint zou vastzetten die losgeraakt was.
Ja, ik wilde hier net wat neer gaan zetten over die mevrouw. Beter die man dan maar weg, weduwe zijn is blijkbaar statusverhogender dan gescheiden.

Pffft, huis vol met puberts. En ze blijven nog allemaal eten ook. Nou ja, kind wordt maar 1 keer 16.
quote:fietsie schreef op 07 januari 2016 @ 14:39:

[...]

Maar hoe weet je dan dat je dat maar één keer per jaar doet? Ik zou het echt niet weten, of ik dat één keer doe of nog minder vaak, of misschien wel twee keer per jaar, ik houd het niet bij. Ik doe het als ik zie dat er stof ligt, en dan nog alleen de plint die ik zie, die achter de bank doe ik alleen als de bank van de kant moet. Zoals maandag, toen man de plint zou vastzetten die losgeraakt was.Dat hou ik wel bij op de kalender, zulke af-en-toe klusjes.
Woll, je hebt een pb.
Ik heb geen plinten. Hoe gaaf is dat!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 07 januari 2016 @ 14:40:

[...]

Dat hou ik wel bij op de kalender, zulke af-en-toe klusjes.Oh, wat heerlijk georganiseerd!
Bah, bah wat een een regen!
quote:elfje12 schreef op 07 januari 2016 @ 14:41:

Woll, je hebt een pb.Pb terug.
Het is dooi!

Mijn auto is eindelijk ijzelvrij, voor het eerst in 3 dagen, mijn kinderen maken de straat schoon en ik kijk niet meer naar plaatjes van Gran Canaria.
En inmiddels bijna 3 weken verder, nog steeds geen opnameplek voor mijn oudste, volgende overleg is dinsdag. Dan is het dus al bijna 4 weken drama.

The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 07 januari 2016 @ 15:02:

En inmiddels bijna 3 weken verder, nog steeds geen opnameplek voor mijn oudste, volgende overleg is dinsdag. Dan is het dus al bijna 4 weken drama.

Jeetje, Solo dat kan toch eigenlijk niet! Waarom kunnen ze het toch niet regelen?!
quote:elfje12 schreef op 07 januari 2016 @ 15:04:

[...]

Jeetje, Solo dat kan toch eigenlijk niet! Waarom kunnen ze het toch niet regelen?!Heel cru gezegd: mijn kind is niet suïcidaal en daarom heeft het geen haast.
quote:Solomio schreef op 07 januari 2016 @ 15:02:

Balen Solo!
Bah Solo! Heb je enig idee hoe lang het gaat duren?
Te weinig plekken, wachtlijsten, personeelstekorten enzo, denk ik?
quote:yette schreef op 07 januari 2016 @ 15:10:

Bah Solo! Heb je enig idee hoe lang het gaat duren?

We wachten nu op een plek op de acute opname, dat wisselt dus per dag, maar er staan nog een paar gedwongen opnames op de wachtlijst (dat is dus veel erger dan mijn kind, want die jongeren zijn een gevaar voor zichzelf of hun omgeving, en zelfs die moeten wachten ).

Er wordt steeds gekeken hoe het de komende paar dagen zal zijn. Begin van de week hoorde ik dat er iig t/m vrijdag geen plek zou zijn, nu dus t/m dinsdag. En iedere keer hoop ik dus dat ik dan te horen krijg dat er eindelijk plek is, maar tot nu toe hoor ik steeds dat de wachtlijst langer is geworden.
quote:LaFleurNoire schreef op 07 januari 2016 @ 15:11:

Te weinig plekken, wachtlijsten, personeelstekorten enzo, denk ik?

Vooral te weinig plekken.

En de crisis is hier net niet zo groot dat er buiten de regio gezocht moet worden, want daar komt ie dan net niet voor in aanmerking.

Waar ik eigenlijk natuurlijk blij mee moet zijn, dat hij niet suïcidaal is.
quote:Solomio schreef op 07 januari 2016 @ 15:08:

[...]

Heel cru gezegd: mijn kind is niet suïcidaal en daarom heeft het geen haast.Stom. Niet dat je kind niet suïcidaal is, maar dat het dan geen haast heeft.
quote:missie_m schreef op 07 januari 2016 @ 14:19:

[...]

Is dat iets nieuws? Hebben ze die in meerdere smaken? Heb je de paranoia-smaak zeker? Nog een stukje over? Nee doe maar niet, ik hou niet van leverworst.Nee, dat is al heel oud. Dat stoken ze....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven