Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is zeker een topic waar hij het niet doet wat zij het wil. Er mee stoppen is de oplossing.

Klaar.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 maart 2016 @ 10:19:

[...]

Willen wel, maar kunnen niet. Na drie keer te hebben geprobeerd te begrijpen waar het over gaat heb ik geen enkele visie meer, nergens op.

Ze zijn beiden transgender.

Toen begreep ik het. Jij toch zeker ook wel?!
quote:ana_isabel schreef op 16 maart 2016 @ 10:25:

[...]

Ze zijn beiden transgender.

Toen begreep ik het. Jij toch zeker ook wel?!Ik moet opeens denken aan dat transgender stel dat een tijdje geleden op TLC was: Louisa en Rosanna.
quote:borboletas schreef op 16 maart 2016 @ 10:29:

[...]

Ik moet opeens denken aan dat transgender stel dat een tijdje geleden op TLC was: Louisa en Rosanna.Die vind ik zo perfect passen bij elkaar. Het klopt gewoon.
quote:ana_isabel schreef op 16 maart 2016 @ 10:29:

[...]

Die vind ik zo perfect passen bij elkaar. Het klopt gewoon.Ik vermoed alleen dat onduidelijk en wollig communiceren bij hun geen probleem is
quote:borboletas schreef op 16 maart 2016 @ 10:31:

[...]

Ik vermoed alleen dat onduidelijk en wollig communiceren bij hun geen probleem is

Uh nee...

Ze zijn beiden zeer uitgesproken.
Hulde voor degenen die dat topic wel begrijpen. Ik snap er echt geen sikkepit van, sorry.
Zingen die twee misschien ook?

Er wordt namelijk een nummer gezocht wat in een bouwmarkt te horen was.
Ik ben er van overtuigd dat de to een man is, en ik maak me wat zorgen over de implicaties van die zekerheid
quote:Pumps_italiaans schreef op 16 maart 2016 @ 10:41:

Zingen die twee misschien ook?

Er wordt namelijk een nummer gezocht wat in een bouwmarkt te horen was.

Ja, maar alleen vage shit.
Geruststellend, toch een vrouw. Pfieuw
quote:Rocinante schreef op 16 maart 2016 @ 10:56:

Geruststellend, toch een vrouw. PfieuwHè bah.. zat net aan de afwas toen die onthulling plaatsvond.
quote:Mikadoos schreef op 16 maart 2016 @ 10:37:

Hulde voor degenen die dat topic wel begrijpen. Ik snap er echt geen sikkepit van, sorry.Same here... Maar wel gezellig, soms!
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2016 @ 11:12:

[...]

Same here... Maar wel gezellig, soms!Zeker!
Hier is het soms ook gezellig, maar een paar uur laten zit je ineens midden in een cat fight
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2016 @ 11:33:

Hier is het soms ook gezellig, maar een paar uur laten zit je ineens midden in een cat fight Haha, ja blijf ik me ook over verbazen. Maar dat laat ik maar aan diegenen over, ik bemoei me niet
quote:Rocinante schreef op 16 maart 2016 @ 10:56:

Geruststellend, toch een vrouw. PfieuwHij zij ehm... is wel tot inzichten gekomen. Mooi, daar doen we het toch voor hè.
Doe ik ook inderdaad. Maar het zorgt er wel voor dat ik hier soms het gevoel heb op eieren te moeten lopen. (Ik overdrijf een beetje, zit nog maar net op dit topic, maar goed...)
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2016 @ 11:44:

Doe ik ook inderdaad. Maar het zorgt er wel voor dat ik hier soms het gevoel heb op eieren te moeten lopen. (Ik overdrijf een beetje, zit nog maar net op dit topic, maar goed...) Ik lees er gewoon overheen. Nouja, ik lees het wel maar heb niet echt de behoefte om er iets mee te doen of iets van te zeggen. Zijn mijn zaken niet en eerlijk gezegd snap ik nooit zo goed waar het allemaal vandaan komt dusja.....
Dat helpt idd wel, heb ook geen geschiedenis met de meeste forummers, dat scheelt ook
quote:Mikadoos schreef op 16 maart 2016 @ 11:46:

[...]

Ik lees er gewoon overheen. Nouja, ik lees het wel maar heb niet echt de behoefte om er iets mee te doen of iets van te zeggen. Zijn mijn zaken niet en eerlijk gezegd snap ik nooit zo goed waar het allemaal vandaan komt dusja..... Dat doet deze oude /nieuwe ook.
geneet van 't laeve
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2016 @ 11:33:

Hier is het soms ook gezellig, maar een paar uur laten zit je ineens midden in een cat fight

Ik ben altijd te laat

Weet nooit waar iets begonnen is
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2016 @ 11:48:

Dat helpt idd wel, heb ook geen geschiedenis met de meeste forummers, dat scheelt ook Gelukkig maar
quote:Baankje1 schreef op 16 maart 2016 @ 11:49:

[...]

Dat doet deze oude /nieuwe ook.+ steeds op je handen zitten, toch?
geneet van 't laeve

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven