Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 16 maart 2016 om 11:57
De paashaas doet het toch ook met eieren? Kippetjes en birdies komen uit een ei.
Soms zie je er een paar vliegen, maar niet allemaal. Die gaan op vakantie en nemen gewoon een echt vliegtuig.
(Ik kijk naar Mari ed at first sigh t.) Zou een leuk cryptogram van gemaakt kunnen worden.
=
sigh (-: Hoeveel gaan er nog volgen?
Tweede koffie is ook op. Have fun.
Soms zie je er een paar vliegen, maar niet allemaal. Die gaan op vakantie en nemen gewoon een echt vliegtuig.
(Ik kijk naar Mari ed at first sigh t.) Zou een leuk cryptogram van gemaakt kunnen worden.
=
Tweede koffie is ook op. Have fun.
woensdag 16 maart 2016 om 12:04
quote:Grobbekuiken schreef op 16 maart 2016 @ 11:59:
[...]
Ik ook, dan voelt alsnog reageren zo als er achteraan kakken
Wel eens lastig, want soms staat er een volle pagina aan "ruzie"... Zie er dan nog maar eens een opmerking tussen te krijgen..Niks wat je zegt lijkt dan op zijn plaats op dat moment.
[...]
Ik ook, dan voelt alsnog reageren zo als er achteraan kakken
Wel eens lastig, want soms staat er een volle pagina aan "ruzie"... Zie er dan nog maar eens een opmerking tussen te krijgen..Niks wat je zegt lijkt dan op zijn plaats op dat moment.
woensdag 16 maart 2016 om 12:05
Een fittie op z'n tijd vind ik wel leuk, maar dat oeverloze gezuig kan me gestolen worden. Zeg dan gewoon even wat je kwijt wilt. Maar over het algemeen vind ik het hier wel een overzichtelijk setje forummers dat voor gezeur/gezuig zorgt. Ik heb er één onder de negeer gestopt, dat scheelt en verder doet iedereen maar wat-ie niet laten kan.
Tjezus, wat vals
woensdag 16 maart 2016 om 12:07
What do you mean? Or are you mean? To be or not to be. Dat kan een bij zijn.
De zon is zo lekker. Die doet het nog of weer. Ik niet. Ik ben klaar. Jullie hebben nog steeds vrij baan.
Alles willen weten. Ik lust worst. Gisteren nog gegeten. Kreeg er bij de App ie een moestuintje bij. Helemaal gratis!
De zon is zo lekker. Die doet het nog of weer. Ik niet. Ik ben klaar. Jullie hebben nog steeds vrij baan.
Alles willen weten. Ik lust worst. Gisteren nog gegeten. Kreeg er bij de App ie een moestuintje bij. Helemaal gratis!
woensdag 16 maart 2016 om 12:11
quote:MevrouwJack schreef op 16 maart 2016 @ 12:05:
Een fittie op z'n tijd vind ik wel leuk, maar dat oeverloze gezuig kan me gestolen worden. Zeg dan gewoon even wat je kwijt wilt. Maar over het algemeen vind ik het hier wel een overzichtelijk setje forummers dat voor gezeur/gezuig zorgt. Ik heb er één onder de negeer gestopt, dat scheelt en verder doet iedereen maar wat-ie niet laten kan.
Begrijpelijk.
Ik zit hier nu zo af en aan 5 jaar en ik heb werkelijk waar nog nooit 1 ruzie gevolgd of begrepen waar die vandaan kwam .
Elke keer denk ik "huh? .."
Begrijpelijk.
Ik zit hier nu zo af en aan 5 jaar en ik heb werkelijk waar nog nooit 1 ruzie gevolgd of begrepen waar die vandaan kwam .
Elke keer denk ik "huh? .."
woensdag 16 maart 2016 om 12:30
quote:ana_isabel schreef op 16 maart 2016 @ 12:12:
[...]
Ik begreep 0,0 van je post, maar geniet van je dag!
Dank je,
Nee, ik kan het wel begrijpen.
Ik keek naar het wapen van Piet Hein - geen familie van Albert - Maar typisch wapen(schild). ie wikipedia:
Het sprekende wapen van Piet Hein: een pietje (vogeltje) op een omheining
Piet Hein is van de Zilvervloot. Lees maar.
Internet staat veel te vol. Ik volg zelf maar 1 of 2 topics.
Het wordt beter weer komende week.
Ik stuur de zon wel door.
[...]
Ik begreep 0,0 van je post, maar geniet van je dag!
Dank je,
Nee, ik kan het wel begrijpen.
Ik keek naar het wapen van Piet Hein - geen familie van Albert - Maar typisch wapen(schild). ie wikipedia:
Het sprekende wapen van Piet Hein: een pietje (vogeltje) op een omheining
Piet Hein is van de Zilvervloot. Lees maar.
Internet staat veel te vol. Ik volg zelf maar 1 of 2 topics.
Het wordt beter weer komende week.
Ik stuur de zon wel door.
woensdag 16 maart 2016 om 12:35
quote:MevrouwJack schreef op 16 maart 2016 @ 12:05:
Een maar?
Ik liet vorige week de negeerlijst van een ander paard zien aan twee andere forummerts, ze verloren bijna hun onderkaak
Een maar?
Ik liet vorige week de negeerlijst van een ander paard zien aan twee andere forummerts, ze verloren bijna hun onderkaak
woensdag 16 maart 2016 om 12:47
quote:Rocinante schreef op 16 maart 2016 @ 12:35:
[...]
Een maar?
Omdat het er zoveel waren of omdat ze zelf op het niet zo vrolijke lijstje stonden?
Meestal haal ik de negeerknop er weer af na een tijdje, dus dat scheelt. Gaat bij deze niet lukken denk ik
[...]
Een maar?
Omdat het er zoveel waren of omdat ze zelf op het niet zo vrolijke lijstje stonden?
Meestal haal ik de negeerknop er weer af na een tijdje, dus dat scheelt. Gaat bij deze niet lukken denk ik
Tjezus, wat vals
woensdag 16 maart 2016 om 12:50
quote:MevrouwJack schreef op 16 maart 2016 @ 12:47:
[...]
Omdat het er zoveel waren.
Zo nu en dan een nick-change gaat aanzienlijk sneller dan de lijst opschonen. En dan is meteen je lijst actieve topics opgeschoond
[...]
Omdat het er zoveel waren.
Zo nu en dan een nick-change gaat aanzienlijk sneller dan de lijst opschonen. En dan is meteen je lijst actieve topics opgeschoond