Napraattopic 56

25-02-2016 20:13 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:hatsetats schreef op 16 maart 2016 @ 12:42:

Ik heb niemand onder die knop. Ik lees bepaalde forummers gewoon standaard niet. Of ik lees ze wel en reageer niet op hen. Of ik lees ze én reageer. Of ik lees niet maar reageer wel

Zoiets ja.
Ik weet niet hoe de negeerfunctie hier werkt, maar dat is ook niet nodig. Ik ben daar veel te nieuwsgierig voor
quote:Rocinante schreef op 16 maart 2016 @ 12:33:

[...]

Iets anders he, jouw avatar: kan jij dat?

Jazeker!

(Ik kan als geen ander mijn handen boven mijn hoofd houden ,terwijl mijn handpalmen elkaar raken en ik naar beneden kijk)

Kun jij ook!
quote:ana_isabel schreef op 16 maart 2016 @ 13:19:

[...]

Jazeker!

(Ik kan als geen ander mijn handen boven mijn hoofd houden ,terwijl mijn handpalmen elkaar raken en ik naar beneden kijk)

Kun jij ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 16 maart 2016 @ 12:42:

Ik heb niemand onder die knop. Ik lees bepaalde forummers gewoon standaard niet. Of ik lees ze wel en reageer niet op hen. Of ik lees ze én reageer. Of ik lees niet maar reageer wel Idem.

Tenzij ik veelvuldig op 1 topic ben en niet getriggerd wil worden, dan negeer ik (tijdelijk). Of na veelvuldig reageren zet ik de hele pijler even op negeer.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

[...]

Jazeker!

Kun jij ook! ik bedoel dat dansen natuurlijk he

[...]

Jazeker!

Kun jij ook!
quote:Rocinante schreef op 16 maart 2016 @ 13:23:

[...]

ik bedoel dat dansen natuurlijk he

Oooh

Ik denk graag van wel, maar ik zal er geen volle zalen mee trekken..

Niet eens publiek tijdens Koningsdag naast de vioolspelende kleutertjes.
Die negeerknop heb ik pas na jaren ontdekt

Zit één iemand onder. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik heel soms even spiek wat die persoon schrijft. Maar dan denk ik altijd "o ja, daarom stond die op negeer"

Ik vind het een goed idee Mikadinges: bij een fit kruipen we gewoon met z'n allen bij bankje op het.... eh... bankje.
quote:ana_isabel schreef op 16 maart 2016 @ 13:27:

[...]

Oooh

Ik denk graag van wel, maar ik zal er geen volle zalen mee trekken..

Niet eens publiek tijdens Koningsdag naast de vioolspelende kleutertjes.

Mag ik je dan toch al diep vereren?

Het is de enige dansvorm waarvan ik letterlijk kan janken van ontroering. Zo mooi, zo expressief, zo Spaans
quote:Rocinante schreef op 16 maart 2016 @ 13:30:

[...]

Mag ik je dan toch al diep vereren?

Het is de enige dansvorm waarvan ik letterlijk kan janken van ontroering. Zo mooi, zo expressief, zo Spaans

Ik heb hetzelfde. Als ik echte flamencos hoor, kan mij dat echt heel diep raken. Inderdaad tot tranen toe. Beetje heimwee gevoel krijg ik ervan.

Mooi en bijzonder dat dat ook over kan komen op niet-Spanjaarden.
Jouw avatar is anders ook muy muy Spaans, Roci!
quote:ana_isabel schreef op 16 maart 2016 @ 13:33:

[...]

Ik heb hetzelfde. Als ik echte flamencos hoor, kan mij dat echt heel diep raken. Inderdaad tot tranen toe. Beetje heimwee gevoel krijg ik ervan.

Mooi en bijzonder dat dat ook over kan komen op niet-Spanjaarden.Spaans paard he
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2016 @ 13:33:

Jouw avatar is anders ook muy muy Spaans, Roci!Ik ben Spanjaard in het diepst van mijn gedachten.
Voor degenen die de "fitties" vervelend vinden is er speciaal het café opgericht. Daar mag geen ruzie gemaakt worden en zuigen is ook niet toegestaan. Misschien vinden jullie het daar ook wel gezellig!
quote:Rocinante schreef op 16 maart 2016 @ 13:35:

[...]

Spaans paard he

Krek!

Yo Spaans konijno!
quote:BridgetteDubois schreef op 16 maart 2016 @ 13:36:

Voor degenen die de "fitties" vervelend vinden is er speciaal het café opgericht. Daar mag geen ruzie gemaakt worden en zuigen is ook niet toegestaan. Misschien vinden jullie het daar ook wel gezellig! O mijn god, is er nog zo'n achter-de-schermen-topic? Al wil ik met jou wel een glaasje drinken hoor, Bridgette!
quote:Rocinante schreef op 16 maart 2016 @ 12:50:

[...]

Omdat het er zoveel waren.

Zo nu en dan een nick-change gaat aanzienlijk sneller dan de lijst opschonen. En dan is meteen je lijst actieve topics opgeschoond Maar dan moet je ze toch allemaal weer onder de negeer gooien? Lastig gedoe... Ik doe t sinds de laatste nickchange zonder genegeerde posts (had er daarvoor ook maar 1 onder de negeer )
quote:Rocinante schreef op 16 maart 2016 @ 13:35:

[...]

Spaans paard he

En cowboy-loos.(lucky luke)

Alhoewel sancho panza is ook cool👍
Had ik trouwens buiten het paard nog een andere waarvan ik heel zeker wist wie hij was in zijn vorige leven hier, lees ik net dat hij geen Spaans kent blijkbaar, zat ik dan toch mis? Ik volg t ook echt vrijwel nooit he...
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2016 @ 13:36:

[...]

Krek!

Yo Spaans konijno!
quote:Marana_ schreef op 16 maart 2016 @ 13:40:

Had ik trouwens buiten het paard nog een andere waarvan ik heel zeker wist wie hij was in zijn vorige leven hier, lees ik net dat hij geen Spaans kent blijkbaar, zat ik dan toch mis? Ik volg t ook echt vrijwel nooit he...

Het is louter toeval dat ik het vandaag kan volgen..
Wie wel een fit gevoel wil halen. Er worden weer andere hapjes geprikt dan bittere ballen.

Ik had ooit een onvoldoende voor geografie. Maar wel een zeer goed voor demografie.

Namen? Daar ben ik niet zo sterk in. Heeft weinig met IQ te maken.

Iemand met veel volgers krijgt de fitties wel achter zich aan.

EDIT: Ik ben blij dat ik niet op FB alles moet volgen. Ik lees het hier misschien nog wel. Daar zijn de anderen voor. Ga naar getrouwd na een enkele zucht.

Misschien dat het daar lukt vandaag. Ik?
@Pumps: wat kunnen we winnen als we jouw posts doorgronden?
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2016 @ 13:37:

[...]

O mijn god, is er nog zo'n achter-de-schermen-topic? Al wil ik met jou wel een glaasje drinken hoor, Bridgette! Ja daar is het heel gezellig! Het heet t stamcafé. Loep me maar dan vindt je hem (linkje lukt me even niet). Dan drinken we samen een neut

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven