Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 maart 2016 om 17:55
woensdag 16 maart 2016 om 17:57
quote:simbalabimba schreef op 16 maart 2016 @ 17:54:
[...]
Vanwege het idee ( dat ik zelf wel heb) dat de doorsnee forumbezoekster ergens die leeftijd heeft?
Ik heb zelf juist vaak het idee, omdat ik soms een tikje vormelijk schrijf, dat mijn leeftijd wel duidelijk is.
Weet ik eigenlijk niet goed. Niet door je schrijfstijl, die wil bij mij ook nog wel eens te stijfjes zijn.
Nee, eigenlijk zonder echt een reden.
[...]
Vanwege het idee ( dat ik zelf wel heb) dat de doorsnee forumbezoekster ergens die leeftijd heeft?
Ik heb zelf juist vaak het idee, omdat ik soms een tikje vormelijk schrijf, dat mijn leeftijd wel duidelijk is.
Weet ik eigenlijk niet goed. Niet door je schrijfstijl, die wil bij mij ook nog wel eens te stijfjes zijn.
Nee, eigenlijk zonder echt een reden.
woensdag 16 maart 2016 om 18:03
quote:Hunniebunnie schreef op 16 maart 2016 @ 17:53:
Haha, grappg is dat, hoe je een soort beeld vormt op basis van teksten en avatar, en dat het irl dan compleet anders kan zijn!
Op een ander topic vertelden we iets meer over onszelf en dat klopte vaak voor geen meter met het beeld dat anderen hadden.Klopt! Er wordt toch een beeld gecreëerd. Soms klopt dat beeld, soms niet.
Haha, grappg is dat, hoe je een soort beeld vormt op basis van teksten en avatar, en dat het irl dan compleet anders kan zijn!
Op een ander topic vertelden we iets meer over onszelf en dat klopte vaak voor geen meter met het beeld dat anderen hadden.Klopt! Er wordt toch een beeld gecreëerd. Soms klopt dat beeld, soms niet.
woensdag 16 maart 2016 om 18:04
quote:simbalabimba schreef op 16 maart 2016 @ 17:54:
[...]
Ik heb zelf juist vaak het idee, omdat ik soms een tikje vormelijk schrijf, dat mijn leeftijd wel duidelijk is.Oh ik schat altijd iedereen naar mijn eigen leeftijd. Jij bent dus toch best wat ouder dan ik dacht, en Hats maar een beetje ouder
[...]
Ik heb zelf juist vaak het idee, omdat ik soms een tikje vormelijk schrijf, dat mijn leeftijd wel duidelijk is.Oh ik schat altijd iedereen naar mijn eigen leeftijd. Jij bent dus toch best wat ouder dan ik dacht, en Hats maar een beetje ouder
woensdag 16 maart 2016 om 18:08
quote:SuzanneSuus schreef op 16 maart 2016 @ 17:55:
[...]
Wat goed om even pas op de plaats te maken.
Ja dat is het. Veel geslapen, eetpatroon even aangepast net als sporten. Geen verplichtingen of afspraken. Nieuwe haartjes, wat vaker n make uppie op, leuke kleren.
En het werkt ook, want ik kreeg opeens van die verbaasde complimentjes 'wat zie jij er opeens goed uit!!'
[...]
Ja dat is het. Veel geslapen, eetpatroon even aangepast net als sporten. Geen verplichtingen of afspraken. Nieuwe haartjes, wat vaker n make uppie op, leuke kleren.
En het werkt ook, want ik kreeg opeens van die verbaasde complimentjes 'wat zie jij er opeens goed uit!!'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 16 maart 2016 om 18:18
quote:hatsetats schreef op 16 maart 2016 @ 18:08:
[...]
En het werkt ook, want ik kreeg opeens van die verbaasde complimentjes 'wat zie jij er opeens goed uit!!' Fijn zeg! Neem echt even de tijd voor jezelf, een ouder verliezen is niet niks!
[...]
En het werkt ook, want ik kreeg opeens van die verbaasde complimentjes 'wat zie jij er opeens goed uit!!' Fijn zeg! Neem echt even de tijd voor jezelf, een ouder verliezen is niet niks!
woensdag 16 maart 2016 om 19:16
woensdag 16 maart 2016 om 19:39
quote:simbalabimba schreef op 16 maart 2016 @ 16:55:
[...]
Het zou simpel moeten zijn dus, in de OP zetten 'geen gezuig'.
Blij zijn dat het in het ene topic niet mag, maar ff overlopen naar hier om het zuigen.
Bij wijze van spreken @Marana, dit is niet (perse) voor jou bedoeld.Ik vind muziekjes plaatsen en daarover kletsen toch ook onder de noemer 'slap geouwehoer' vallen. Heeft niets met andere topics of het forum te maken. Het is gewoond des mensen om zo nu en dan gedachten te formuleren en te delen.
[...]
Het zou simpel moeten zijn dus, in de OP zetten 'geen gezuig'.
Blij zijn dat het in het ene topic niet mag, maar ff overlopen naar hier om het zuigen.
Bij wijze van spreken @Marana, dit is niet (perse) voor jou bedoeld.Ik vind muziekjes plaatsen en daarover kletsen toch ook onder de noemer 'slap geouwehoer' vallen. Heeft niets met andere topics of het forum te maken. Het is gewoond des mensen om zo nu en dan gedachten te formuleren en te delen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 16 maart 2016 om 19:43
quote:SuzanneSuus schreef op 16 maart 2016 @ 17:55:
[...]
Zeker goed Hats. En vandaag toch soll gesprek met toeristische route gehad? Dussss zoveel 'niets' heb je niet gedaan vandaag!
Hoi Suusje
[...]
Zeker goed Hats. En vandaag toch soll gesprek met toeristische route gehad? Dussss zoveel 'niets' heb je niet gedaan vandaag!
Hoi Suusje
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 16 maart 2016 om 19:55
quote:Ttass28 schreef op 16 maart 2016 @ 17:50:
Deze is voor jouw vivaneesje
http://youtu.be/NKJIIHgy1E0[afbeelding]
Je weet precies hoe je mijn voetjes van de vloer moet krijgen he.
Zet je schrap.
Hats & dadel aan de rechterkant met hun billen aan het schudden, die kunnen er ook wat van
Deze is voor jouw vivaneesje
http://youtu.be/NKJIIHgy1E0[afbeelding]
Je weet precies hoe je mijn voetjes van de vloer moet krijgen he.
Zet je schrap.
Hats & dadel aan de rechterkant met hun billen aan het schudden, die kunnen er ook wat van