Napraattopic 56
donderdag 25 februari 2016 om 20:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 6 maart 2016 om 22:16
quote:Moiren_ schreef op 06 maart 2016 @ 18:46:
[Er stond toch een link van een krantenbericht in de OP?]
Ik geloof alleen zijn naam.
Ik heb hem even gegoogled.Heb 't nagevraagd, link vh Telegraafartikel staat en stond in de OP. De foto is er later bijgeplaatst.
[Er stond toch een link van een krantenbericht in de OP?]
Ik geloof alleen zijn naam.
Ik heb hem even gegoogled.Heb 't nagevraagd, link vh Telegraafartikel staat en stond in de OP. De foto is er later bijgeplaatst.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 6 maart 2016 om 22:27
quote:Moiren_ schreef op 06 maart 2016 @ 22:18:
[...]
Goh.
Een foto zegt me al helemaal niets trouwens.
Ja.
'wie is wie' staat in het artikel vd link, enige basisinfo was/is in de OP te vinden.
(Ik houd van kloppende feitjes, that's all)
[...]
Goh.
Een foto zegt me al helemaal niets trouwens.
Ja.
'wie is wie' staat in het artikel vd link, enige basisinfo was/is in de OP te vinden.
(Ik houd van kloppende feitjes, that's all)
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 6 maart 2016 om 22:37
quote:Moiren_ schreef op 06 maart 2016 @ 22:28:
Het interesseert me allemaal in het geheel niet. Ik heb alleen de naam even gegoogled om te kijken waar ik hem van moest kennen.
En een verwijzing naar de telegraaf als bron open ik sowieso niet.Hoeft ook niet. Daar gaat het niet om.
Het interesseert me allemaal in het geheel niet. Ik heb alleen de naam even gegoogled om te kijken waar ik hem van moest kennen.
En een verwijzing naar de telegraaf als bron open ik sowieso niet.Hoeft ook niet. Daar gaat het niet om.
zondag 6 maart 2016 om 23:44
zondag 6 maart 2016 om 23:48
quote:Ikhierhuh schreef op 06 maart 2016 @ 18:14:
[...]
Ik ook niet Moiren, probleem was dat vele anderen daar aan ook mee deden en ik had op een bepaalde moment genoeg van te moeten horen wat voor een achterlijke nieuwsbarbaar ik niet was.
Deed wel iets met mij, iets dat niet positief was.
[...]
Ik ook niet Moiren, probleem was dat vele anderen daar aan ook mee deden en ik had op een bepaalde moment genoeg van te moeten horen wat voor een achterlijke nieuwsbarbaar ik niet was.
Deed wel iets met mij, iets dat niet positief was.
LOEP ME MAAR aub.
maandag 7 maart 2016 om 08:24
maandag 7 maart 2016 om 08:30
maandag 7 maart 2016 om 08:36
Ik zit hier al 18 jaar. Vroeger kwam racisme hier amper voor. En als wel dan tikten we elkaar wel over de vingers. En dan was het klaar. Maar nu heb je die idiote klikstaf. En daar gaat het al fout. Een mod dient mee te lezen, de forummers te kennen en dient contexten te zien en juist interpreteren.
Alles valt onder Sanoma.
Alles valt onder Sanoma.
maandag 7 maart 2016 om 08:40
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 08:36:
Ik zit hier al 18 jaar. Vroeger kwam racisme hier amper voor. En als wel dan tikten we elkaar wel over de vingers. En dan was het klaar. Maar nu heb je die idiote klikstaf. En daar gaat het al fout. Een mod dient mee te lezen, de forummers te kennen en dient contexten te zien en juist interpreteren.
Alles valt onder Sanoma.
In de hele maatschappij is racisme enorm toegenomen.
Zeg ik zonder enige wetenschappelijke onderbouwing, maar gebaseerd op wat ik zie.
Alles valt onder Sanoma.
In de hele maatschappij is racisme enorm toegenomen.
Zeg ik zonder enige wetenschappelijke onderbouwing, maar gebaseerd op wat ik zie.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 7 maart 2016 om 08:42
Het internetpubliek is ook veranderd. Vijftien jaar geleden was het nog enigszins elitair en vooruitstrevend om internet te hebben en op fora te schrijven. De discussies hier waren ook van veel hoger niveau.
En met de opkomst van mobiel internet is het allemaal nog platter geworden. Vroeger moest je er echt voor gaan zitten en kon je er niet even snel een oneliner uitgooien.
En met de opkomst van mobiel internet is het allemaal nog platter geworden. Vroeger moest je er echt voor gaan zitten en kon je er niet even snel een oneliner uitgooien.
.
maandag 7 maart 2016 om 09:01
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 08:36:
Alles valt onder Sanoma.
Ik ben het met je eens dat de mod mee moet lezen zodat ze weten hoe de vork in de steel steekt op het forum. Ik heb zomaar het idee dat dat niet gebeurt ze weten amper de verhoudingen hier. Ze Bannen en wissen blindelings zonder te lezen wat er werkelijk bedoeld wordt met een post en in welke context er geschreven wordt.
Aan de andere kant zijn we toch volwassen mensen. Het zou niet nodig moeten zijn om mods in dienst te hebben toch? Op facebook is er ook toch geen moderator aanwezig.
Alles valt onder Sanoma.
Ik ben het met je eens dat de mod mee moet lezen zodat ze weten hoe de vork in de steel steekt op het forum. Ik heb zomaar het idee dat dat niet gebeurt ze weten amper de verhoudingen hier. Ze Bannen en wissen blindelings zonder te lezen wat er werkelijk bedoeld wordt met een post en in welke context er geschreven wordt.
Aan de andere kant zijn we toch volwassen mensen. Het zou niet nodig moeten zijn om mods in dienst te hebben toch? Op facebook is er ook toch geen moderator aanwezig.
maandag 7 maart 2016 om 09:03