Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Peacy schreef op 24 maart 2016 @ 11:52:

Hoi! Ik kom midden in vallen.Wil je een pleister of viel de klap mee?
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 11:50:

Ik zie geen gekat hoor.

Een hopeloze poging om wat uit te lokken, beetje zielig wel, maar verder best een normaal gesprek.

(Dit was dan wat kattig, als voorbeeld).
quote:Hunniebunnie schreef op 24 maart 2016 @ 11:53:

[...]

[afbeelding]Die heeft z'n dag niet. Overduidelijk.
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 11:54:

[...]

Die heeft z'n dag niet. Overduidelijk.
Oh ik antwoordde "vertel". Met hetzelfde als Ama in gedachten, want ik vind het ook niet zo voor de hand liggen wie de staffer dan zou moeten zijn. Degenen die aan het posten waren waren iig allemaal van mening dat die opmerkingen nou niet echt stafwaardig waren.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 24 maart 2016 @ 11:57:

Oh ik antwoordde "vertel". Met hetzelfde als Ama in gedachten, want ik vind het ook niet zo voor de hand liggen wie de staffer dan zou moeten zijn. Degenen die aan het posten waren waren iig allemaal van mening dat die opmerkingen nou niet echt stafwaardig waren.Zo las ik het bij jou ook, hoor!
Nou meisjes, ik ga eens even kijken wat school over de eerste 6 weken van de schoolcarrière van kind te vertellen heeft.
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 11:59:

Nou meisjes, ik ga eens even kijken wat school over de eerste 6 weken van de schoolcarrière van kind te vertellen heeft.Amabeebie doet het vast super! Doei!
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 11:52:

[...]

Wil je een pleister of viel de klap mee?Pleister, brancard, ben nogal hard op m'n rug gevallen.
quote:Amaqanda schreef op 24 maart 2016 @ 11:59:

Nou meisjes, ik ga eens even kijken wat school over de eerste 6 weken van de schoolcarrière van kind te vertellen heeft.Succes.
quote:Peacy schreef op 24 maart 2016 @ 12:10:

[...]

Pleister, brancard, ben nogal hard op m'n rug gevallen.

Ben gisteren nog letterlijk bij iemand binnen komen vallen, had een afstapje gemist
quote:Grobbekuiken schreef op 24 maart 2016 @ 12:12:

[...]

Ben gisteren nog letterlijk bij iemand binnen komen vallen, had een afstapje gemist "Making your entrance again with your usual flair'?

https://www.youtube.com/watch?v=8L6KGuTr9TI
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 24 maart 2016 @ 12:32:

[...]

"Making your entrance again with your usual flair'?

https://www.youtube.com/watch?v=8L6KGuTr9TI

Zoiets ja.
quote:Grobbekuiken schreef op 24 maart 2016 @ 12:12:

[...]

Ben gisteren nog letterlijk bij iemand binnen komen vallen, had een afstapje gemist Oeps. Auw.
quote:Marana_ schreef op 24 maart 2016 @ 11:29:

Het stopte na 1 pm gelukkig, maar als er meer volgen dan ga ik zeker nog harder klagen. Viel me op dat ik de pm niet kon staffen.

Nee, dat klopt.

Moiren heeft laatst de CM toestemming gegeven in haar inbox te kijken nav iets dergelijks.

Je zou ook een screenshot kunnen maken.

Als jij vindt dat de pb's ver over de schreef gingen dan kun je evt opnieuw contact opnemen met de mods
Je bent zelf een theepot
Jemig, dat mensen je zelfs tot in de pb achtervolgen

Hoop datvhet bij die ene keer blijft, Marana!
En weer een jong iemand in mijn omgeving die de strijd tegen die kl.......teziekte gaat verliezen!
geneet van 't laeve
quote:Baankje1 schreef op 24 maart 2016 @ 14:16:

En weer een jong iemand in mijn omgeving die de strijd tegen die kl.......teziekte gaat verliezen!O bah Baankje, wat afschuwelijk! Hier net vader van school.... Zo erg, met zo'n gezin... Sterkte
dank je. ik merk dat het me heel erg raakt omdat het bij mij ook die richting op had kunnen gaan.
geneet van 't laeve
quote:Baankje1 schreef op 24 maart 2016 @ 14:23:

dank je. ik merk dat het me heel erg raakt omdat het bij mij ook die richting op had kunnen gaan.In mijn omgeving vallen ze verdorie ook allemaal om, en ik ben er nog.....dubbel hoor, voel me bijna schuldig
quote:Baankje1 schreef op 24 maart 2016 @ 14:23:

dank je. ik merk dat het me heel erg raakt omdat het bij mij ook die richting op had kunnen gaan.Dat maakt het extra heftig
quote:Grobbekuiken schreef op 24 maart 2016 @ 14:25:

[...]

In mijn omgeving vallen ze verdorie ook allemaal om, en ik ben er nog.....dubbel hoor, voel me bijna schuldig Begrijpelijk, maar niet doen hoor
Wat overdreven om de radiouitzending te stoppen met zeer belangrijk nieuws, dat na de aanslagen in België.

Sneu voor de dierbare, familie en de voetbalwereld dat hij is overleden, maar om het als extra belangrijk nieuws te doen is iets overdreven.

.
Grob je hebt een PB
geneet van 't laeve
quote:Baankje1 schreef op 24 maart 2016 @ 14:31:

Grob je hebt een PBJe hebt antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven