Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 19 maart 2016 om 19:45
quote:Enn schreef op 19 maart 2016 @ 19:41:
[...]
Precies.
Het kan toch niet anders? Anders zou er toch veel vaker ingegrepen moeten worden? Als je Napraat zo nu en dan volgt (wat ik dus doe) dan trek je uiteindelijk als niet-staffer en niet-mailer wel de conclusie dat zaken gewoonweg niet kloppen. Zoals laatst Impala hier ook al aangaf over een forummer.
Ik heb de napraat de laatste maanden even fijn links laten liggen maar ik geloof het meteen.
Hoe je het ook wendt of keert, er mankeert het een en ander aan dat stafgebeuren en dat bannen etc.
[...]
Precies.
Het kan toch niet anders? Anders zou er toch veel vaker ingegrepen moeten worden? Als je Napraat zo nu en dan volgt (wat ik dus doe) dan trek je uiteindelijk als niet-staffer en niet-mailer wel de conclusie dat zaken gewoonweg niet kloppen. Zoals laatst Impala hier ook al aangaf over een forummer.
Ik heb de napraat de laatste maanden even fijn links laten liggen maar ik geloof het meteen.
Hoe je het ook wendt of keert, er mankeert het een en ander aan dat stafgebeuren en dat bannen etc.
zaterdag 19 maart 2016 om 19:51
quote:Eleonora-1 schreef op 19 maart 2016 @ 19:47:
[...]
Heb je al Bach bloesemremedie geprobeerd?
Werkt ook op afstand.
Dus gewoon nog dicht en ongebruikt in de winkel net zo goed als wanneer je het daadwerkelijk gebruikt.Onzin. Die troep in de winkel is al op afstand opgebruikt door anderen.
[...]
Werkt ook op afstand.
Dus gewoon nog dicht en ongebruikt in de winkel net zo goed als wanneer je het daadwerkelijk gebruikt.Onzin. Die troep in de winkel is al op afstand opgebruikt door anderen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 19 maart 2016 om 19:52
quote:Eleonora-1 schreef op 19 maart 2016 @ 19:47:
[...]
Werkt ook op afstand.
Dus gewoon nog dicht en ongebruikt in de winkel net zo goed als wanneer je het daadwerkelijk gebruikt.moet je dan in de winkel lopen of gewoon door een winkelstraat ook voldoende?
[...]
Werkt ook op afstand.
Dus gewoon nog dicht en ongebruikt in de winkel net zo goed als wanneer je het daadwerkelijk gebruikt.moet je dan in de winkel lopen of gewoon door een winkelstraat ook voldoende?
zaterdag 19 maart 2016 om 19:55
quote:Kia-Ora schreef op 19 maart 2016 @ 19:39:
[...]
Kind of niet, ik vind het überhaupt walgelijk om zoiets te zeggen. Die mensen vluchten voor een oorlog en willen net als wij veilig zijn en hun kinderen in veiligheid laten opgroeien.Het zijn allemaal albaneze mannen die elkaar onderweg zwanger maken heb ik begrepen.
[...]
Kind of niet, ik vind het überhaupt walgelijk om zoiets te zeggen. Die mensen vluchten voor een oorlog en willen net als wij veilig zijn en hun kinderen in veiligheid laten opgroeien.Het zijn allemaal albaneze mannen die elkaar onderweg zwanger maken heb ik begrepen.
zaterdag 19 maart 2016 om 19:57
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2016 @ 19:52:
[...]
moet je dan in de winkel lopen of gewoon door een winkelstraat ook voldoende?Dat hangt er van af hoe de aardstralen lopen.
[...]
moet je dan in de winkel lopen of gewoon door een winkelstraat ook voldoende?Dat hangt er van af hoe de aardstralen lopen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 19 maart 2016 om 19:58
zaterdag 19 maart 2016 om 20:00
zaterdag 19 maart 2016 om 20:02
quote:Eleonora-1 schreef op 19 maart 2016 @ 20:00:
[...]
En als ze van boord komen slaan ze direct aan het roven, verkrachten en willen ze geen varkensvlees eten.
Maar wél allemaal een mobiel!
ja en deze; het is schandalig dat ze die arme kinderen in de modder laten kamperen. Moesten wij eens doen dan had je meteen jeugdzorg op je nek.
hahahaha
is toch humor, de humorpijler
[...]
En als ze van boord komen slaan ze direct aan het roven, verkrachten en willen ze geen varkensvlees eten.
Maar wél allemaal een mobiel!
ja en deze; het is schandalig dat ze die arme kinderen in de modder laten kamperen. Moesten wij eens doen dan had je meteen jeugdzorg op je nek.
hahahaha
zaterdag 19 maart 2016 om 20:05
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 maart 2016 @ 20:02:
[...]
hahahaha
Het is Draadstaal.
Het is Koefnoen.
Het is Sluipschutters en Toren C.
Alleen meent men het dan.
En dan ben ik snel uitgelachen hoor, ik vind het eerder eng.
[...]
hahahaha
Het is Draadstaal.
Het is Koefnoen.
Het is Sluipschutters en Toren C.
Alleen meent men het dan.
En dan ben ik snel uitgelachen hoor, ik vind het eerder eng.
zaterdag 19 maart 2016 om 20:16
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 maart 2016 @ 20:14:
De posts van Feow en Enn staan er nog wel We zullen zien wat het brengt. Ik sta achter alles wat ik schrijf want anders druk ik niet op "plaats reactie'.
De posts van Feow en Enn staan er nog wel We zullen zien wat het brengt. Ik sta achter alles wat ik schrijf want anders druk ik niet op "plaats reactie'.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.