Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:AllyMcBeal schreef op 17 maart 2016 @ 10:30:

Ik dacht ff kijken waar ze uit de bocht is gevlogen, maar als ik Moiren_ intyp dan krijg ik geen zoekresultaten? Is toch een underscore dat streepje achter haar naam?

Via google gaat het beter.

Typ de nick spatie viva spatie forum
Je bent zelf een theepot
Wat een heerlijk zonnetje vandaag

https://www.youtube.com/watch?v=iPUmE-tne5U
quote:Hunniebunnie schreef op 17 maart 2016 @ 11:19:

Oh, dus als je zelf iemands reactie niet ok vindt. I snap, merci!Gebruik de staf met mate hoor
Je bent zelf een theepot
quote:Vivaneesje schreef op 17 maart 2016 @ 11:37:

Wat een heerlijk zonnetje vandaag

Ik ga maar eens op zoek naar mijn zonnenbril. Als de wasmachine klaar is loop ik naar de bieb en het terras
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 17 maart 2016 @ 11:38:

[...]

Gebruik de staf met mate hoorJoe, ik ga niet ineens los hoor. Heb één iemand onder 'negeer'staan (die functie leerde ik ook na jaren eindelijk kennen)!
Veel plezier, Suus!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Hunniebunnie schreef op 17 maart 2016 @ 11:41:

[...]

Joe, ik ga niet ineens los hoor. Heb één iemand onder 'negeer'staan (die functie leerde ik ook na jaren eindelijk kennen)!Dat is nou flauw, dat je niet ineens losgaat .
quote:doornroosje9 schreef op 17 maart 2016 @ 11:46:

Veel plezier, Suus!Dank Roos, de machine gaat nu centrifugeren, dan nog ff ophangen..
Je bent zelf een theepot
Ik wou net vragen waar tvp voor staat (weet wel dat mensen het doen om een topic omhoog te halen, dat dan weer wel) en lees net toevallig het antwoord! Mijn dag is weer goed...
quote:SuzanneSuus schreef op 17 maart 2016 @ 11:50:

[...]

Dank Roos, de machine gaat nu centrifugeren, dan nog ff ophangen..Joh, laat het er een uurtje in zitten, straks is de zon misschien weg!
quote:Hunniebunnie schreef op 17 maart 2016 @ 11:41:

[...]

Joe, ik ga niet ineens los hoor. Heb één iemand onder 'negeer'staan (die functie leerde ik ook na jaren eindelijk kennen)!Negeerfunctie is bijna zinloos, er wordt zoveel gequoot
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 17 maart 2016 @ 11:40:

[...]

Ik ga maar eens op zoek naar mijn zonnenbril. Als de wasmachine klaar is loop ik naar de bieb en het terrasIk ook. Lekker met mijn snoetje in de zon straks. Drankje erbij en een puntzak friet met een dikke klodder mayo erop,daar had ik opeens zin in vandaag.
O wat een goed idee Vivaneesje. Hier om de hoek zit toevallig de lekkerste patatboer van de stad. Eet daar één zakje biologische patat en je hoeft een week lang niet te eten.

O hee, zal ik dat eens snel delen op de 'afval-pijler'??
quote:SuzanneSuus schreef op 17 maart 2016 @ 11:50:

[...]

Dank Roos, de machine gaat nu centrifugeren, dan nog ff ophangen..Is de verbouwing nu helemaal klaar trouwens? Geen gedoe meer? Er waren toch een paar dingen die niet zo vlot verlopen waren?
quote:doornroosje9 schreef op 17 maart 2016 @ 11:57:

[...]

Is de verbouwing nu helemaal klaar trouwens? Geen gedoe meer? Er waren toch een paar dingen die niet zo vlot verlopen waren?

Ja, klaar, tenmiste dat wat de wbv betreft.

Zelf moet ik nog wel wat doen hoor, oa gepland in de meivakantie. Ik sta ff stil nadat het zo lekker liep maar dat komt wel goed hoop ik. Een lamp boven de tafel is nu plannetje 1.

Lief dat je het vraagt, dat wat klaar is, is evht goed gelukt
Je bent zelf een theepot
Fijn dat het goed gelukt is. Mag ook wel na al dat gedoe.
Elle heeft een ban voor een week
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 17 maart 2016 @ 12:40:

Elle heeft een ban voor een week Dat overleef jij!
quote:Hunniebunnie schreef op 17 maart 2016 @ 11:55:

O wat een goed idee Vivaneesje. Hier om de hoek zit toevallig de lekkerste patatboer van de stad. Eet daar één zakje biologische patat en je hoeft een week lang niet te eten.

O hee, zal ik dat eens snel delen op de 'afval-pijler'??Biologische patat? Dat heb ik nooit gehad. Zal wel een stuk gezonder zijn, maar als ik zondig doe ik het ook meteen goed. En vanavond mag ik dan alleen nog een boterham van mezelf.
Ik zit nu ook heerlijk met mijn snoet in de zon ☀️
quote:Vivaneesje schreef op 17 maart 2016 @ 11:52:

[...]

Ik ook. Lekker met mijn snoetje in de zon straks. Drankje erbij en een puntzak friet met een dikke klodder mayo erop,daar had ik opeens zin in vandaag. Heerlijk ik vind de vlaamse friet speciaal altijd zo lekker met curry 😋 in Amsterdam eten ze speciaal met ketchup en in het zuiden met curry. Nu krijg ik er ook zin ik eet een speltbroodje met avocado en rucola. Gezond en verantwoord.
In de schaduw is het wel fris.
quote:Ttass28 schreef op 17 maart 2016 @ 13:01:

[...]

Heerlijk ik vind de vlaamse friet speciaal altijd zo lekker met curry 😋 in Amsterdam eten ze speciaal met ketchup en in het zuiden met curry. Nu krijg ik er ook zin ik heb Een speltbroodje met avocado en rucola. Gezond en verantwoord.Yassssss, vlaamse frietjes zijn goddelijk. Wist niet dat het streekgebonden was. Speciaal doe ik altijd met curry nooit met ketchup en patatje oorlog zonder uitjes. Jij bent lekker gezond bezig, beter hoor.
quote:Vivaneesje schreef op 17 maart 2016 @ 13:08:

[...]

Yassssss, vlaamse frietjes zijn goddelijk. Wist niet dat het streekgebonden was. Speciaal doe ik altijd met curry nooit met ketchup en patatje oorlog zonder uitjes. Jij bent lekker gezond bezig, beter hoor.Alhoewel, er staat nog een koude fles rosé in de koeling. Is het te vroeg voor een glaasje wijn?
Natuurlijk zijn vlaamse frieten goddelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven