Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 17 maart 2016 om 11:36
quote:AllyMcBeal schreef op 17 maart 2016 @ 10:30:
Ik dacht ff kijken waar ze uit de bocht is gevlogen, maar als ik Moiren_ intyp dan krijg ik geen zoekresultaten? Is toch een underscore dat streepje achter haar naam?
Via google gaat het beter.
Typ de nick spatie viva spatie forum
Ik dacht ff kijken waar ze uit de bocht is gevlogen, maar als ik Moiren_ intyp dan krijg ik geen zoekresultaten? Is toch een underscore dat streepje achter haar naam?
Via google gaat het beter.
Typ de nick spatie viva spatie forum
Je bent zelf een theepot
donderdag 17 maart 2016 om 11:37
donderdag 17 maart 2016 om 11:52
donderdag 17 maart 2016 om 11:52
quote:SuzanneSuus schreef op 17 maart 2016 @ 11:40:
[...]
Ik ga maar eens op zoek naar mijn zonnenbril. Als de wasmachine klaar is loop ik naar de bieb en het terrasIk ook. Lekker met mijn snoetje in de zon straks. Drankje erbij en een puntzak friet met een dikke klodder mayo erop,daar had ik opeens zin in vandaag.
[...]
Ik ga maar eens op zoek naar mijn zonnenbril. Als de wasmachine klaar is loop ik naar de bieb en het terrasIk ook. Lekker met mijn snoetje in de zon straks. Drankje erbij en een puntzak friet met een dikke klodder mayo erop,daar had ik opeens zin in vandaag.
donderdag 17 maart 2016 om 11:57
donderdag 17 maart 2016 om 12:04
quote:doornroosje9 schreef op 17 maart 2016 @ 11:57:
[...]
Is de verbouwing nu helemaal klaar trouwens? Geen gedoe meer? Er waren toch een paar dingen die niet zo vlot verlopen waren?
Ja, klaar, tenmiste dat wat de wbv betreft.
Zelf moet ik nog wel wat doen hoor, oa gepland in de meivakantie. Ik sta ff stil nadat het zo lekker liep maar dat komt wel goed hoop ik. Een lamp boven de tafel is nu plannetje 1.
Lief dat je het vraagt, dat wat klaar is, is evht goed gelukt
[...]
Is de verbouwing nu helemaal klaar trouwens? Geen gedoe meer? Er waren toch een paar dingen die niet zo vlot verlopen waren?
Ja, klaar, tenmiste dat wat de wbv betreft.
Zelf moet ik nog wel wat doen hoor, oa gepland in de meivakantie. Ik sta ff stil nadat het zo lekker liep maar dat komt wel goed hoop ik. Een lamp boven de tafel is nu plannetje 1.
Lief dat je het vraagt, dat wat klaar is, is evht goed gelukt
Je bent zelf een theepot
donderdag 17 maart 2016 om 12:52
quote:Hunniebunnie schreef op 17 maart 2016 @ 11:55:
O wat een goed idee Vivaneesje. Hier om de hoek zit toevallig de lekkerste patatboer van de stad. Eet daar één zakje biologische patat en je hoeft een week lang niet te eten.
O hee, zal ik dat eens snel delen op de 'afval-pijler'??Biologische patat? Dat heb ik nooit gehad. Zal wel een stuk gezonder zijn, maar als ik zondig doe ik het ook meteen goed. En vanavond mag ik dan alleen nog een boterham van mezelf.
O wat een goed idee Vivaneesje. Hier om de hoek zit toevallig de lekkerste patatboer van de stad. Eet daar één zakje biologische patat en je hoeft een week lang niet te eten.
O hee, zal ik dat eens snel delen op de 'afval-pijler'??Biologische patat? Dat heb ik nooit gehad. Zal wel een stuk gezonder zijn, maar als ik zondig doe ik het ook meteen goed. En vanavond mag ik dan alleen nog een boterham van mezelf.
donderdag 17 maart 2016 om 13:01
quote:Vivaneesje schreef op 17 maart 2016 @ 11:52:
[...]
Ik ook. Lekker met mijn snoetje in de zon straks. Drankje erbij en een puntzak friet met een dikke klodder mayo erop,daar had ik opeens zin in vandaag. Heerlijk ik vind de vlaamse friet speciaal altijd zo lekker met curry
in Amsterdam eten ze speciaal met ketchup en in het zuiden met curry. Nu krijg ik er ook zin ik eet een speltbroodje met avocado en rucola. Gezond en verantwoord.
[...]
Ik ook. Lekker met mijn snoetje in de zon straks. Drankje erbij en een puntzak friet met een dikke klodder mayo erop,daar had ik opeens zin in vandaag. Heerlijk ik vind de vlaamse friet speciaal altijd zo lekker met curry
donderdag 17 maart 2016 om 13:08
quote:Ttass28 schreef op 17 maart 2016 @ 13:01:
[...]
Heerlijk ik vind de vlaamse friet speciaal altijd zo lekker met curry
in Amsterdam eten ze speciaal met ketchup en in het zuiden met curry. Nu krijg ik er ook zin ik heb Een speltbroodje met avocado en rucola. Gezond en verantwoord.Yassssss, vlaamse frietjes zijn goddelijk. Wist niet dat het streekgebonden was. Speciaal doe ik altijd met curry nooit met ketchup en patatje oorlog zonder uitjes. Jij bent lekker gezond bezig, beter hoor.
[...]
Heerlijk ik vind de vlaamse friet speciaal altijd zo lekker met curry
donderdag 17 maart 2016 om 13:15
quote:Vivaneesje schreef op 17 maart 2016 @ 13:08:
[...]
Yassssss, vlaamse frietjes zijn goddelijk. Wist niet dat het streekgebonden was. Speciaal doe ik altijd met curry nooit met ketchup en patatje oorlog zonder uitjes. Jij bent lekker gezond bezig, beter hoor.Alhoewel, er staat nog een koude fles rosé in de koeling. Is het te vroeg voor een glaasje wijn?
[...]
Yassssss, vlaamse frietjes zijn goddelijk. Wist niet dat het streekgebonden was. Speciaal doe ik altijd met curry nooit met ketchup en patatje oorlog zonder uitjes. Jij bent lekker gezond bezig, beter hoor.Alhoewel, er staat nog een koude fles rosé in de koeling. Is het te vroeg voor een glaasje wijn?