Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 maart 2016 om 16:36
quote:Ttass28 schreef op 22 maart 2016 @ 16:34:
[...]
Dat gebeurt zo vaak kom op zeg iedereen die info hier neer plempt krijgt het tegen zich of het nou pietje of jantje is.
Ga nou eens serieus ergens op in.
Er werd hier vanmorgen, was je zelf bij, een heel normaal gesprek gevoerd.
Iedereen was het eens met je plaatje, saamhorigheid enzo.
En ineens draai je als een blad aan een boom om en ga je nergens meer op in.
[...]
Dat gebeurt zo vaak kom op zeg iedereen die info hier neer plempt krijgt het tegen zich of het nou pietje of jantje is.
dinsdag 22 maart 2016 om 16:38
quote:Star schreef op 22 maart 2016 @ 16:36:
[...]
Ik draai me helemaal niet om ik sta nog steeds achter mijn plaatje en laat iedereen in zijn waarde.
Maar ik
Hou niet van dat hypocriete pot verwijt de kerel gedrag. En daar zeg ik iets van.
[...]
Ik draai me helemaal niet om ik sta nog steeds achter mijn plaatje en laat iedereen in zijn waarde.
Maar ik
Hou niet van dat hypocriete pot verwijt de kerel gedrag. En daar zeg ik iets van.
dinsdag 22 maart 2016 om 16:40
dinsdag 22 maart 2016 om 16:40
quote:Ttass28 schreef op 22 maart 2016 @ 16:38:
[...]
Maar ik
Hou niet van dat hypocriete pot verwijt de kerel gedrag. En daar zeg ik iets van.Nee, dat doe je niet. Je veroordeelt mensen die grappen maken, die zijn ongepast. Je snapt niet dat dat vanuit jouw oogpunt is.
[...]
Maar ik
Hou niet van dat hypocriete pot verwijt de kerel gedrag. En daar zeg ik iets van.Nee, dat doe je niet. Je veroordeelt mensen die grappen maken, die zijn ongepast. Je snapt niet dat dat vanuit jouw oogpunt is.
dinsdag 22 maart 2016 om 16:44
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:41:
Ik ga even koken!
Check straks wel even of de door jullie zo graag gewilde sacties al genomem zijn!
Anders MAILEN over het beleid hea! Niet in het cm!Sneutje.
Ik ga even koken!
Check straks wel even of de door jullie zo graag gewilde sacties al genomem zijn!
Anders MAILEN over het beleid hea! Niet in het cm!Sneutje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 22 maart 2016 om 16:44
quote:Ttass28 schreef op 22 maart 2016 @ 16:34:
[...]
Kom op zeg, weet je nog dat jou dat ook nogal eens gebeurde en hoe je daar toen op reageerde?
Onzin dus wat mij betreft.
Voorbeeldje: ik had vorig jaar een kale bats door de chemo. Als ik daar zelf een geintje over maakte, werd er mee gegrapt. Maar ik zou het niet echt op prijs stellen als dat tegen me werd gebruikt in een discussie die daar helemaal niks, niet eens zijdelings, mee te maken heeft, alleen maar omdat iemand z'n gelijk wil halen.
[...]
Kom op zeg, weet je nog dat jou dat ook nogal eens gebeurde en hoe je daar toen op reageerde?
Onzin dus wat mij betreft.
Voorbeeldje: ik had vorig jaar een kale bats door de chemo. Als ik daar zelf een geintje over maakte, werd er mee gegrapt. Maar ik zou het niet echt op prijs stellen als dat tegen me werd gebruikt in een discussie die daar helemaal niks, niet eens zijdelings, mee te maken heeft, alleen maar omdat iemand z'n gelijk wil halen.