Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 maart 2016 om 16:45
dinsdag 22 maart 2016 om 16:46
quote:Ttass28 schreef op 22 maart 2016 @ 16:42:
[...]
Ik zij IK VINDT het ongepast dat is mijn mening. En ik sta nog steeds achter mijn woorden.
Je zegt zelf "Nee een weldenkend mens maakt geen grappen als er iets ergs gebeurd is."
Daarmee spreek je toch een oordeel uit over mensen die wel grappen maken? Je formuleert dit echt niet als jouw mening.
[...]
Ik zij IK VINDT het ongepast dat is mijn mening. En ik sta nog steeds achter mijn woorden.
Je zegt zelf "Nee een weldenkend mens maakt geen grappen als er iets ergs gebeurd is."
Daarmee spreek je toch een oordeel uit over mensen die wel grappen maken? Je formuleert dit echt niet als jouw mening.
Tjezus, wat vals
dinsdag 22 maart 2016 om 16:47
quote:Ttass28 schreef op 22 maart 2016 @ 16:42:
[...]
Ach hou toch op met dat gedraaikont. Je bent zelfs niet op mijn post over Sanoma en bij de ramen wegblijven ingegaan, pas toen iemand aangaf het ongepast te vinden, begon je mee moord en brand te schreeuwen.
En ik vind? Mwoah, niet hier bijvoorbeeld:
Nee een weldenkend mens maakt geen grappen als er iets ergs gebeurd is.
Maar goed, het woord veroordelen zal je net als generaliseren vast ook niet kennen.
[...]
Ach hou toch op met dat gedraaikont. Je bent zelfs niet op mijn post over Sanoma en bij de ramen wegblijven ingegaan, pas toen iemand aangaf het ongepast te vinden, begon je mee moord en brand te schreeuwen.
En ik vind? Mwoah, niet hier bijvoorbeeld:
Nee een weldenkend mens maakt geen grappen als er iets ergs gebeurd is.
Maar goed, het woord veroordelen zal je net als generaliseren vast ook niet kennen.
dinsdag 22 maart 2016 om 16:48
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 16:41:
Ik ga even koken!
Check straks wel even of de door jullie zo graag gewilde sacties al genomem zijn!
Anders MAILEN over het beleid hea! Niet in het cm! Dat wordt voetje stampen in het modtopic totdat ze jou een ban hebben aangesmeerd, want uitdelen en jolig doen over allerhande zaken kunnen ze hier heel goed maar incasseren is nog lastig.
Ik ga even koken!
Check straks wel even of de door jullie zo graag gewilde sacties al genomem zijn!
Anders MAILEN over het beleid hea! Niet in het cm! Dat wordt voetje stampen in het modtopic totdat ze jou een ban hebben aangesmeerd, want uitdelen en jolig doen over allerhande zaken kunnen ze hier heel goed maar incasseren is nog lastig.
dinsdag 22 maart 2016 om 16:50
quote:MevrouwJack schreef op 22 maart 2016 @ 16:46:
[...]
Daarmee spreek je toch een oordeel uit over mensen die wel grappen maken? Je formuleert dit echt niet als jouw mening.Heb je gelijk in geen woord spaans bij.
[...]
Daarmee spreek je toch een oordeel uit over mensen die wel grappen maken? Je formuleert dit echt niet als jouw mening.Heb je gelijk in geen woord spaans bij.