Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 maart 2016 om 20:10
quote:Glassnijdersuus schreef op 22 maart 2016 @ 20:07:
[...]
Ja, um, je kan niet knap zijn en alles goed kunnen. En kennen.
Ps ik heb de donkere kamer van damokles klaar liggen. Heb m gekocht van de week. Bij de kringloop. Kan ik voor €1 mijn visie verbreden.
Het leven is soms fantastischPrachtig boek! Heb ik voor mijn eindexamen gelezen heel lang geleden.
[...]
Ja, um, je kan niet knap zijn en alles goed kunnen. En kennen.
Ps ik heb de donkere kamer van damokles klaar liggen. Heb m gekocht van de week. Bij de kringloop. Kan ik voor €1 mijn visie verbreden.
Het leven is soms fantastischPrachtig boek! Heb ik voor mijn eindexamen gelezen heel lang geleden.
dinsdag 22 maart 2016 om 20:13
quote:Glassnijdersuus schreef op 22 maart 2016 @ 19:56:
[...]
Is dat een libelle? Ik ga Googlen!
Maar nee. Niet daar van afgeleid. Ik snij glas, brandschilder en plaats glas in lood. Mijn passie eigenlijk.Ahhh oke:) libellen zijn mijn passie en die doen niks hoor! Kunnen niet steken en bijten niet:) Hebben wel een weldig vangmasker maar die gebruiken ze allen voor mini-prooien
[...]
Is dat een libelle? Ik ga Googlen!
Maar nee. Niet daar van afgeleid. Ik snij glas, brandschilder en plaats glas in lood. Mijn passie eigenlijk.Ahhh oke:) libellen zijn mijn passie en die doen niks hoor! Kunnen niet steken en bijten niet:) Hebben wel een weldig vangmasker maar die gebruiken ze allen voor mini-prooien
dinsdag 22 maart 2016 om 20:15
quote:WD-40 schreef op 22 maart 2016 @ 20:10:
[...]
Prachtig boek! Heb ik voor mijn eindexamen gelezen heel lang geleden.
Ik werd er in een ander topic op gewezen.
En aangezien ik open sta voor nieuwe dingen, ook nu ik de respectabele leeftijd van 2x20 heb bereikt, heb ik het gekocht.
Zo heb ik ook sushi leren eten op latere leeftijd.
En weet ik nu dat ik best met eten mag spelen. En dat je garnering dus wel mag op eten.
Terwijl ik geleerd had dat garnering er voor de sier lag. En als je dat op eet, je eigenlijk vraatzucht hebt
[...]
Prachtig boek! Heb ik voor mijn eindexamen gelezen heel lang geleden.
En aangezien ik open sta voor nieuwe dingen, ook nu ik de respectabele leeftijd van 2x20 heb bereikt, heb ik het gekocht.
En weet ik nu dat ik best met eten mag spelen. En dat je garnering dus wel mag op eten.
Terwijl ik geleerd had dat garnering er voor de sier lag. En als je dat op eet, je eigenlijk vraatzucht hebt
Scherven brengen geluk
dinsdag 22 maart 2016 om 20:16
quote:Glassnijdersuus schreef op 22 maart 2016 @ 20:15:
[...]
Terwijl ik geleerd had dat garnering er voor de sier lag. En als je dat op eet, je eigenlijk vraatzucht hebt Mooi boek, veel leesplezier.
[...]
Terwijl ik geleerd had dat garnering er voor de sier lag. En als je dat op eet, je eigenlijk vraatzucht hebt Mooi boek, veel leesplezier.
dinsdag 22 maart 2016 om 20:17
quote:Franjestaart schreef op 22 maart 2016 @ 20:13:
[...]
Ahhh oke:) libellen zijn mijn passie en die doen niks hoor! Kunnen niet steken en bijten niet:) Hebben wel een weldig vangmasker maar die gebruiken ze allen voor mini-prooien
Libelles zijn er op uit om mij op te eten. Ik weet het zeker.
Dan liever een Franjestaart!!
[...]
Ahhh oke:) libellen zijn mijn passie en die doen niks hoor! Kunnen niet steken en bijten niet:) Hebben wel een weldig vangmasker maar die gebruiken ze allen voor mini-prooien
Libelles zijn er op uit om mij op te eten. Ik weet het zeker.
Dan liever een Franjestaart!!
Scherven brengen geluk
dinsdag 22 maart 2016 om 20:20