Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 17 april 2016 om 12:19
quote:simbalabimba schreef op 17 april 2016 @ 12:16:
[...]
Flauwekul.
Of je wel/niet gestaft wordt, ligt niet alleen aan wie wat waar een ander schrijft, maar ook aan de staffer. En de mod. natuurlijk.
Dus mijn staf zou bijvoorbeeld meer gewicht in de schaal leggen dan die van eh.... jou, bijvoorbeeld ?
Geloof ik niks van.
Dat de ene mod dingen zwaarder opvat, dat geloof ik zo maar. Maar niet omdat ik dat dan zou zeggen.
[...]
Flauwekul.
Of je wel/niet gestaft wordt, ligt niet alleen aan wie wat waar een ander schrijft, maar ook aan de staffer. En de mod. natuurlijk.
Dus mijn staf zou bijvoorbeeld meer gewicht in de schaal leggen dan die van eh.... jou, bijvoorbeeld ?
Geloof ik niks van.
Dat de ene mod dingen zwaarder opvat, dat geloof ik zo maar. Maar niet omdat ik dat dan zou zeggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 17 april 2016 om 12:21
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 12:10:
" wat vraag jij veel aandacht. Word jij per reactie op jouw topics betaald " versus " wat ben jij een aandachtshoer " . Voor het eerste zul je geen ban oplopen en weet toch iedereen wat je bedoelde.
Maar post je bewust het laatste, moet ook niemand gaan jammeren.quote:Precies.
Voor zoiets moet je het juiste topic weten te vinden en een handige manier om het te doen.
Dan krijg je geen ban, maar bijval.
Mij best, maar nogmaals, het schoot mij in het verkeerde keelgat.
" wat vraag jij veel aandacht. Word jij per reactie op jouw topics betaald " versus " wat ben jij een aandachtshoer " . Voor het eerste zul je geen ban oplopen en weet toch iedereen wat je bedoelde.
Maar post je bewust het laatste, moet ook niemand gaan jammeren.quote:Precies.
Voor zoiets moet je het juiste topic weten te vinden en een handige manier om het te doen.
Dan krijg je geen ban, maar bijval.
Mij best, maar nogmaals, het schoot mij in het verkeerde keelgat.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zondag 17 april 2016 om 12:28
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 april 2016 @ 12:19:
[...]
Geloof ik niks van.
Nee, dat bedoel ik niet. Of er überhaupt gestaft wordt, dat bedoel ik. Of iemand het de moeite waard vind om te staffen als ie leest dat forummer A &*% zegt tegen forummer B.
Ongeacht hoe eerlijk en onbevooroordeeld iedereen zegt of denkt te zijn, het speelt mee wie wat zegt en waar.
[...]
Geloof ik niks van.
Nee, dat bedoel ik niet. Of er überhaupt gestaft wordt, dat bedoel ik. Of iemand het de moeite waard vind om te staffen als ie leest dat forummer A &*% zegt tegen forummer B.
Ongeacht hoe eerlijk en onbevooroordeeld iedereen zegt of denkt te zijn, het speelt mee wie wat zegt en waar.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zondag 17 april 2016 om 12:34
zondag 17 april 2016 om 12:35
Het maakt nogal een verschil of iemand mij een omaandachtverlegendamevanlichtezeden noemt terwijl diegene mij daarbij haar slechte adem en spuug in het gezicht blaast, of het twee straten verderop heeft over een damevanlichtezedendieomaandachtverlegenzit.
Duh!
Duh!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 17 april 2016 om 12:37
quote:feow schreef op 17 april 2016 @ 12:19:
Het is niet eerheeheerlijk!
Ook gemeeheeheen.
En vahahals.
Rohohot hoor.
Schijnheilig hoort er ook nog bij.
Het is niet eerheeheerlijk!
Ook gemeeheeheen.
En vahahals.
Rohohot hoor.
Schijnheilig hoort er ook nog bij.
zondag 17 april 2016 om 12:42
quote:feow schreef op 17 april 2016 @ 12:35:
Het maakt nogal een verschil of iemand mij een omaandachtverlegendamevanlichtezeden noemt terwijl diegene mij daarbij haar slechte adem en spuug in het gezicht blaast, of het twee straten verderop heeft over een damevanlichtezedendieomaandachtverlegenzit.
Duh!
Precies.
Nu heeft die dame zelf misschien niets gelezen/of er niets van gevonden, maar als verontwaardigde omstanders mag je d'r best iets aan doen.
Kun je d'r twee straten verderop over gniffelen.
Duh!
Precies.
Nu heeft die dame zelf misschien niets gelezen/of er niets van gevonden, maar als verontwaardigde omstanders mag je d'r best iets aan doen.
Kun je d'r twee straten verderop over gniffelen.
zondag 17 april 2016 om 12:43
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2016 @ 12:34:
Wat een boel vernieuwende inzichten zeg, zo bij het krieken van de zondagmiddag Da's een mooi woord voor in het 'woorden die je niet vaak meer hoort topic'!
Wat een boel vernieuwende inzichten zeg, zo bij het krieken van de zondagmiddag Da's een mooi woord voor in het 'woorden die je niet vaak meer hoort topic'!
zondag 17 april 2016 om 12:46
https://www.youtube.com/w ... bG_X2ZU_QcA4cz8eG&index=5
Zou dit iets zijn voor het 'tegen tegeltuinentopic?
zondag 17 april 2016 om 13:07
zondag 17 april 2016 om 13:12
quote:simbalabimba schreef op 17 april 2016 @ 12:42:
[...]
Precies.
Kun je d'r twee straten verderop over gniffelen.Wat let je? Gelukkig mogen anderen ook zelf weten of ze het wel of niet zo'n drama vinden toch.
[...]
Precies.
Kun je d'r twee straten verderop over gniffelen.Wat let je? Gelukkig mogen anderen ook zelf weten of ze het wel of niet zo'n drama vinden toch.
zondag 17 april 2016 om 13:20
quote:hatsetats schreef op 17 april 2016 @ 13:15:
[...]
Zo je bent weer wakker? En je post nog steeds onbegrijpelijk, heb je niet goed geslapen? Ik slaap bijna altijd prima, zo ook afgelopen nacht, dankje.
Ik vind niet dat ik onbegrijpelijk post en ga het ook niet duidelijk(er) proberen te maken.
Wie het snapt of wil snappen, begrijpt het wel.
[...]
Zo je bent weer wakker? En je post nog steeds onbegrijpelijk, heb je niet goed geslapen? Ik slaap bijna altijd prima, zo ook afgelopen nacht, dankje.
Ik vind niet dat ik onbegrijpelijk post en ga het ook niet duidelijk(er) proberen te maken.
Wie het snapt of wil snappen, begrijpt het wel.
zondag 17 april 2016 om 13:38
quote:simbalabimba schreef op 17 april 2016 @ 11:53:
@Nouschi hoeft van mij geen ban @sinnombre ook niet.
Het schoot mij gisteravond compleet in het verkeerde keelgat dat @hatsetats hier binnen kwam met d'r mededeling over een verdiende ban.Eens. Ik vind dat woord helemaal niet banwaardig.
@Nouschi hoeft van mij geen ban @sinnombre ook niet.
Het schoot mij gisteravond compleet in het verkeerde keelgat dat @hatsetats hier binnen kwam met d'r mededeling over een verdiende ban.Eens. Ik vind dat woord helemaal niet banwaardig.
LOEP ME MAAR aub.
zondag 17 april 2016 om 13:45
quote:WaaromPorque schreef op 17 april 2016 @ 12:04:
[...]
Jouw woorden waren dat het alles over mij zei.
Ja, dat je geen antwoorden wilt geven zegt alles over jou en dat heb ik gezegd.
Maar nogmaals ; dat staat ieder vrij.
[...]
Jouw woorden waren dat het alles over mij zei.
Ja, dat je geen antwoorden wilt geven zegt alles over jou en dat heb ik gezegd.
Maar nogmaals ; dat staat ieder vrij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 17 april 2016 om 13:49
quote:simbalabimba schreef op 17 april 2016 @ 12:46:
LOEP ME MAAR aub.
zondag 17 april 2016 om 13:52
zondag 17 april 2016 om 14:00
quote:simbalabimba schreef op 17 april 2016 @ 13:20:
[...]
Ik slaap bijna altijd prima, zo ook afgelopen nacht, dankje.
Wie het snapt of wil snappen, begrijpt het wel.Van mij hoef je het niet te verduidelijken hoor, blijf maar gewoon jezelf. Dat is al duidelijk genoeg.
[...]
Ik slaap bijna altijd prima, zo ook afgelopen nacht, dankje.
Wie het snapt of wil snappen, begrijpt het wel.Van mij hoef je het niet te verduidelijken hoor, blijf maar gewoon jezelf. Dat is al duidelijk genoeg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 17 april 2016 om 14:09