Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Hunniebunnie het zoen topic heeft nu een mooie wending gekregen.
Nav het mod topic nu vraag ik me toch af hoeveel handelingen ze doen zonder het netjes te vermelden, zoals volgens de regels hoort...
Wtf???
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:WaaromPorque schreef op 02 april 2016 @ 22:26:

Hunniebunnie het zoen topic heeft nu een mooie wending gekregen.Kan het niet meer vinden!
Dat topic over laaggeletterdheid is weg vanwege oproepje.... Het stond goddeeje op t prikbord.
Goh, ik was niet off topic
De zon schijnt ????
quote:Marana_ schreef op 03 april 2016 @ 10:27:

Goh, ik was niet off topic Wacht maar af....straks word je echt wel gegumd.
Ze zijn in overleg, wedden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ging het daar dan zo hard aan toe?
Ik vind ze echt heel lomp overkomen zo. Twee keer. Mag hopen dat de mod van dienst even verantwoording mag afleggen.
quote:Marana_ schreef op 03 april 2016 @ 10:11:

Nav het mod topic nu vraag ik me toch af hoeveel handelingen ze doen zonder het netjes te vermelden, zoals volgens de regels hoort...[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-04-2016 11:24
Reden: beledigen van de moderators
% gewijzigd
quote:Marana_ schreef op 03 april 2016 @ 10:38:

Ik vind ze echt heel lomp overkomen zo. Twee keer. Mag hopen dat de mod van dienst even verantwoording mag afleggen.Geloof dat maar niet
quote:Hunniebunnie schreef op 03 april 2016 @ 10:38:

Ging het daar dan zo hard aan toe?Ja. Opmerkingen over iemands spelling die zelf aangeeft niet goed te kunnen schrijven dat is zo niet netjes.
quote:Star schreef op 03 april 2016 @ 10:48:

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-04-2016 11:26
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
quote:Marana_ schreef op 03 april 2016 @ 10:38:

Ik vind ze echt heel lomp overkomen zo. Twee keer. Mag hopen dat de mod van dienst even verantwoording mag afleggen.

Twee keer? Wat was de andere keer dan?

De eerste reactie op Sue- Hecks vraag was nogal onnozel, een grote HUH???? las ik daarin

Ik weet wel dat het bantopic slecht wordt bijgehouden.
Je bent zelf een theepot
quote:Dadel_ schreef op 02 april 2016 @ 17:47:

[...]

Missie please, waarom steeds benoemen dat je een ban gehad hebt van een dag? Let iT go. Ik heb ook vaak zat een ban gehad. Lekker belangrijk hoor.Een week
LOEP ME MAAR aub.
Dat ze een ander zeggen terug te lezen terwijl ze zelf geen tien Posts terugkijken. En dat ze niet even zeggen 'sorry, suf van ons, hoort niet zo'.
quote:Solomio schreef op 02 april 2016 @ 18:06:

[...]

Je weet toch helemaal niet of er een waarschuwing is gegeven? Die worden nergens vermeld. Wolder schrijft dat ze wel een waarschuwing heeft gehad.

En een ban krijg je als je al eerder een waarschuwing hebt gehad, heeft niets te maken met de 'zwaarte' van het 'vergrijp'.Als je voor simpele opmerkingen een ban krijgt heb je zo een hele serie bij elkaar terwijl anderen niet eens een waarschuwing krijgen voor grof materiaal. Sterker nog, dan mag je blij zijn als de beledigingen gewist worden.
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 03 april 2016 @ 11:02:

[...]

Een weekHeb jij een weekban gehad?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:missie_m schreef op 03 april 2016 @ 10:59:

[...]

Ja niet dan? Je hebt er notabene zelf ook meerdere malen mee te maken gehad.

Maar je hebt gelijk, dom is niet het juiste woord. Ze hebben gewoon schijt aan hun gebruikers en hun eigen regels. Ignorant as fuck is misschien een betere omschrijving.
Echt forummoe hè Star?
quote:Star schreef op 03 april 2016 @ 11:06:

[...]

Ja niet dan? Je hebt er notabene zelf ook meerdere malen mee te maken gehad.

Maar je hebt gelijk, dom is niet het juiste woord. Ze hebben gewoon schijt aan hun gebruikers en hun eigen regels. Ignorant as fuck is misschien een betere omschrijving.Ook goedemorgen
quote:Nouschi schreef op 03 april 2016 @ 11:06:

[...]

Heb jij een weekban gehad? Ik wil graag de reactie's waar ik een ban voor kreeg vermelden. Niet ééntje kan tippen aan menige scheldpartij op dit forum waar alleen gewist word.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Nouschi schreef op 03 april 2016 @ 11:07:

Echt forummoe hè Star?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven