Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 3 april 2016 om 16:27
zondag 3 april 2016 om 16:35
quote:WaaromPorque schreef op 03 april 2016 @ 16:31:
[...]
Ik ben gelukkig dus niet de enige stommerd
Nah, en anders zijn we het beiden
Maar goed, heb al gezegd dat ze beter kan anonimiseren, nieuwe nick en dan een poosje wachten. Haar echte naam zit nog steeds in mijn hoofd, en mijn geheugen is bagger dus kun je wel nagaan hoeveel meer er zijn die dat nog weten.
[...]
Ik ben gelukkig dus niet de enige stommerd
Maar goed, heb al gezegd dat ze beter kan anonimiseren, nieuwe nick en dan een poosje wachten. Haar echte naam zit nog steeds in mijn hoofd, en mijn geheugen is bagger dus kun je wel nagaan hoeveel meer er zijn die dat nog weten.
zondag 3 april 2016 om 16:37
quote:Grobbekuiken schreef op 03 april 2016 @ 16:35:
[...]
En anders kun je nog altijd in je geschiedenis kijken.
[...]
En anders kun je nog altijd in je geschiedenis kijken.
zondag 3 april 2016 om 16:50
zondag 3 april 2016 om 16:56
quote:wyandotje schreef op 03 april 2016 @ 16:51:
Tis alweer weg.
Maar je hebt gelijk hoor kuiken! Het is gewoon niet slim.
Misschien is het wel de vrouw van de psychiater die op wraak uit is.
Dat bedoel ik maar.
Wat het ook is, dit moet ze echt anders aanpakken. Als het al echt was (kan best natuurlijk), heeft ze inmiddels dus haar hele privé op straat gegooid. Fijn ook voor de betrokkenen.
Was het iemand die iemand (haar, de psych, de hond, wie dan ook) een hak wilde zetten, ben ik blij dat het nu weer lastiger vindbaar is.
Tis alweer weg.
Maar je hebt gelijk hoor kuiken! Het is gewoon niet slim.
Misschien is het wel de vrouw van de psychiater die op wraak uit is.
Dat bedoel ik maar.
Wat het ook is, dit moet ze echt anders aanpakken. Als het al echt was (kan best natuurlijk), heeft ze inmiddels dus haar hele privé op straat gegooid. Fijn ook voor de betrokkenen.
Was het iemand die iemand (haar, de psych, de hond, wie dan ook) een hak wilde zetten, ben ik blij dat het nu weer lastiger vindbaar is.