Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 13 april 2016 om 16:44
quote:Oudblond schreef op 13 april 2016 @ 16:40:
[...]
Ja dat ben ik helemaal met je eens. Maar hij doet dat omdat TO hem laat geloven dat hij haar grote liefde is terwijl ze hem ook zo bij het grof huisvuil zet zodra haar eigen sores opgelost is.
Dan is hij zelf toch gewoon dom en net zo niet koosjer.
Als hij bij zijn vrouw weg wil moet hij dat doen, niet omdat er ergens anders al een kutje op je ligt te wachten.
En doe je dat wel, dan kan je idd van een koude kermis thuiskomen.
Je krijgt wat je leeft. Bedrog dus.
[...]
Ja dat ben ik helemaal met je eens. Maar hij doet dat omdat TO hem laat geloven dat hij haar grote liefde is terwijl ze hem ook zo bij het grof huisvuil zet zodra haar eigen sores opgelost is.
Als hij bij zijn vrouw weg wil moet hij dat doen, niet omdat er ergens anders al een kutje op je ligt te wachten.
Je krijgt wat je leeft. Bedrog dus.
woensdag 13 april 2016 om 16:45
quote:Moiren_ schreef op 13 april 2016 @ 16:44:
[...]
Je krijgt wat je leeft. Bedrog dus.Daar zit ook wat in
[...]
Je krijgt wat je leeft. Bedrog dus.Daar zit ook wat in
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 13 april 2016 om 22:26
woensdag 13 april 2016 om 22:33
quote:Lady_Voldemort schreef op 13 april 2016 @ 22:26:
Oh jee, ik heb het altijd vertikt om over mezelf te spreken in de derde persoon. Ook toen mijn kinderen dreumesen waren. Dan zei ik dus rarigheden als 'IK ga even je luier verschonen', en geen kind dat daarop reageerde door zelf zijn luier te gaan verschonen hoor. Was het maar waar Op die manier leren ze het toch juist? Als je omgeving zo raar tegen je praat leer je het toch nooit als dreumes?
Oh jee, ik heb het altijd vertikt om over mezelf te spreken in de derde persoon. Ook toen mijn kinderen dreumesen waren. Dan zei ik dus rarigheden als 'IK ga even je luier verschonen', en geen kind dat daarop reageerde door zelf zijn luier te gaan verschonen hoor. Was het maar waar Op die manier leren ze het toch juist? Als je omgeving zo raar tegen je praat leer je het toch nooit als dreumes?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 13 april 2016 om 22:58
donderdag 14 april 2016 om 07:58
Ik zeg ook heel vaak 'geef maar aan mama', inderdaad omdat zoon (2) het tot voor kort niet begreep als ik 'geef maar aan mij' zei. Er is toch niks mis met je kind toespreken op zijn/haar niveau? Overigens praat mijn zoon in fantastische volzinnen voor zijn leeftijd, dus hij heeft er echt niks aan overgehouden.
donderdag 14 april 2016 om 09:50
donderdag 14 april 2016 om 09:54
donderdag 14 april 2016 om 09:56
quote:ikbensnuffelbeertje schreef op 14 april 2016 @ 09:54:
[...]
Ja, want mastruberen mag niet in de ochtend? Alleen 's avonds na tienen onder de dekens?Zie je, je begrijpt het wel.
[...]
Ja, want mastruberen mag niet in de ochtend? Alleen 's avonds na tienen onder de dekens?Zie je, je begrijpt het wel.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.