Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Solomio schreef op 13 april 2016 @ 22:58:

[...]

"Heb je centjes?" mag van mij ook meedingen naar de eerste plaats hoor.Gru-wel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat is Hans nu aan het doen op het CM? Van de week daar al een aankondiging dat hij ging staffen
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 10:57:

Wat is Hans nu aan het doen op het CM? Van de week daar al een aankondiging dat hij ging staffenGeen idee , het was al weg voor ik kon kijken. Wat was het dan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hij wil dat de post in het hoerentopic weg wordt gehaald waar gerefereerd wordt aan de beruchte meet. En gelijk heeft ie. Ouwe koeien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2016 @ 11:01:

[...]

Geen idee , het was al weg voor ik kon kijken. Wat was het dan ?Geen idee idem, ik heb het orginele bericht van net ook niet gelezen maar hij post al sinds eergisteren op het CM over dat hoerentopic
Je bent zelf een theepot
quote:Nouschi schreef op 14 april 2016 @ 11:04:

Hij wil dat de post in het hoerentopic weg wordt gehaald waar gerefereerd wordt aan de beruchte meet. En gelijk heeft ie. Ouwe koeien.Daar heeft hij zeker gelijk in, is het dan niet weggehaald en ging het daar nu weer over?
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 13 april 2016 @ 11:31:

[...]

'Mama' is een aanspreektitel, een naam dus. Je BENT moeder en je HEET mama. Maar dat is mijn bescheiden mening.Ik heet helemaal geen mama! Ik heet hunniebunnie! (Nou ja, dinges dus..)
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 11:06:

[...]

Daar heeft hij zeker gelijk in, is het dan niet weggehaald en ging het daar nu weer over?Nee staat er nog steeds. En iemand vertelt hem even goed de waarheid en gaat daarna op anoniem. Laf.
Wat is dat dan voor topic, Nous?

"Kijk uit voor de woef-woef" is trouwens ook een erge!
quote:Hunniebunnie schreef op 14 april 2016 @ 11:07:

[...]

Ik heet helemaal geen mama! Ik heet hunniebunnie! (Nou ja, dinges dus..)Ik stel me het helemaal voor: een moeder die d'r kinderen leert om haar aan te spreken met hunniebunnie.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Nouschi schreef op 14 april 2016 @ 11:10:

[...]

Nee staat er nog steeds. En iemand vertelt hem even goed de waarheid en gaat daarna op anoniem. Laf.Ik zit het idd te lezen. Hoe krim hij ook denkt over hoeren, de oude koe had prik in de sloot kunnen laten liggen en de anoniemaktie is meer dan flauw. Ik ging er eigenlijk vanuit dat de oude koepost verwijderd was.
Je bent zelf een theepot
quote:Hunniebunnie schreef op 14 april 2016 @ 11:07:

[...]

Ik heet helemaal geen mama! Ik heet hunniebunnie! (Nou ja, dinges dus..)

Zeggen jouw kinderen geen mama tegen je?

Mijn zoon is nogal slecht in het onthouden van namen, dus die noemt de ambulante begeleiding 'dinges'.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Hunniebunnie schreef op 14 april 2016 @ 11:11:

Wat is dat dan voor topic, Nous?

"Kijk uit voor de woef-woef" is trouwens ook een erge!"Ja, dat is een bèèèèh hè, goed hoor!"
De mods zijn trouwens wel een beetje tè actief. Helemaal geen eer te behalen aan de onderzoekjes.
quote:Nouschi schreef op 14 april 2016 @ 11:04:

Hij wil dat de post in het hoerentopic weg wordt gehaald waar gerefereerd wordt aan de beruchte meet. En gelijk heeft ie. Ouwe koeien.Werkelijk alles is altijd " op de man " en dan laten ze dit staan ? Weer heel bijzonder.
quote:Solomio schreef op 14 april 2016 @ 11:12:

[...]

Zeggen jouw kinderen geen mama tegen je?

Mijn zoon is nogal slecht in het onthouden van namen, dus die noemt de ambulante begeleiding 'dinges'.

Die noemen me soms mama, en soms bij mijn voornaam. Ik heb mijn ouders ook altijd bij hun voornaam genoemd. En ik vind het toch anders als een kind mama zegt, dan dat je dat over jezelf zegt. Ik zeg ook nooit "vraag maar aan papa", maar "vraag maar aan hunniehusbie". Waarop zei daarheen lopen en beginnen met "Papa....?"

Dus ja, ik ben voor hen wel mama, maar ik héét niet zo!
Snapt iemand waarom een vrouw, die keihard wordt bedrogen door haar man en die dat blijft doen, zelfs nu zij het weet, maar blijft twijfelen? Ik bedoel: wáár twijfel je dan over?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 april 2016 @ 11:14:

[...]

Werkelijk alles is altijd " op de man " en dan laten ze dit staan ? Weer heel bijzonder.Zeg dat! Hele CM-topic ook alweer gewist.
quote:Hunniebunnie schreef op 14 april 2016 @ 11:17:

Snapt iemand waarom een vrouw, die keihard wordt bedrogen door haar man en die dat blijft doen, zelfs nu zij het weet, maar blijft twijfelen? Ik bedoel: wáár twijfel je dan over?Ik snap het niet, wil ik het proberen te snappen? Nee

Snapt iemand waarom een vrouw, die keihard wordt bedrogen door haar man en die dat blijft doen, zelfs nu zij het weet, maar blijft twijfelen? Ik bedoel: wáár twijfel je dan over?Wat je dán moet met je leven?

Snapt iemand waarom een vrouw, die keihard wordt bedrogen door haar man en die dat blijft doen, zelfs nu zij het weet, maar blijft twijfelen? Ik bedoel: wáár twijfel je dan over?

Of ze ooit zonder die gouden wokkel / zonder zijn salaris kan, of ze het alleen wel gaat redden, of ze ooit iemand tegen komt die minimaal net zo knap/ lief / rijk / gouden wokkelig is.

Of ze niet haar leven gaat slijten als een oude vrijster.

Snapt iemand waarom een vrouw, die keihard wordt bedrogen door haar man en die dat blijft doen, zelfs nu zij het weet, maar blijft twijfelen? Ik bedoel: wáár twijfel je dan over?Welk topic trouwens?
Dat snap ik, het is nogal een stap. En ik snap ook dat je niet meteen de handdoek in de ring gooit. Maar dan wil je toch op zijn minst zien dat je partner voor jóu gaat, voor júllie. En als hij dan blijft neuken met een ander, dan ben je toch heel gauw uit die twijfel??
quote:Nouschi schreef op 14 april 2016 @ 11:18:

[...]

Zeg dat! Hele CM-topic ook alweer gewist.Nou ja, dan weet je weer dat " die ene " nu aan het werk is. Is altijd wel lekker duidelijk ( omdat er dan zo onduidelijk gemodderd wordt ) .
quote:Hunniebunnie schreef op 14 april 2016 @ 11:20:

Dat snap ik, het is nogal een stap. En ik snap ook dat je niet meteen de handdoek in de ring gooit. Maar dan wil je toch op zijn minst zien dat je partner voor jóu gaat, voor júllie. En als hij dan blijft neuken met een ander, dan ben je toch heel gauw uit die twijfel??

Kennelijk niet.

Je hoort het wel vaker.

Meteen opstappen zou ik eerlijk gezegd raarder vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven