Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 14 april 2016 om 11:01
donderdag 14 april 2016 om 11:04
donderdag 14 april 2016 om 11:05
donderdag 14 april 2016 om 11:06
donderdag 14 april 2016 om 11:10
quote:SuzanneSuus schreef op 14 april 2016 @ 11:06:
[...]
Daar heeft hij zeker gelijk in, is het dan niet weggehaald en ging het daar nu weer over?Nee staat er nog steeds. En iemand vertelt hem even goed de waarheid en gaat daarna op anoniem. Laf.
[...]
Daar heeft hij zeker gelijk in, is het dan niet weggehaald en ging het daar nu weer over?Nee staat er nog steeds. En iemand vertelt hem even goed de waarheid en gaat daarna op anoniem. Laf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 14 april 2016 om 11:11
donderdag 14 april 2016 om 11:12
quote:Nouschi schreef op 14 april 2016 @ 11:10:
[...]
Nee staat er nog steeds. En iemand vertelt hem even goed de waarheid en gaat daarna op anoniem. Laf.Ik zit het idd te lezen. Hoe krim hij ook denkt over hoeren, de oude koe had prik in de sloot kunnen laten liggen en de anoniemaktie is meer dan flauw. Ik ging er eigenlijk vanuit dat de oude koepost verwijderd was.
[...]
Nee staat er nog steeds. En iemand vertelt hem even goed de waarheid en gaat daarna op anoniem. Laf.Ik zit het idd te lezen. Hoe krim hij ook denkt over hoeren, de oude koe had prik in de sloot kunnen laten liggen en de anoniemaktie is meer dan flauw. Ik ging er eigenlijk vanuit dat de oude koepost verwijderd was.
Je bent zelf een theepot
donderdag 14 april 2016 om 11:12
quote:Hunniebunnie schreef op 14 april 2016 @ 11:07:
[...]
Ik heet helemaal geen mama! Ik heet hunniebunnie! (Nou ja, dinges dus..)
Zeggen jouw kinderen geen mama tegen je?
Mijn zoon is nogal slecht in het onthouden van namen, dus die noemt de ambulante begeleiding 'dinges'.
[...]
Ik heet helemaal geen mama! Ik heet hunniebunnie! (Nou ja, dinges dus..)
Mijn zoon is nogal slecht in het onthouden van namen, dus die noemt de ambulante begeleiding 'dinges'.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 14 april 2016 om 11:14
quote:Nouschi schreef op 14 april 2016 @ 11:04:
Hij wil dat de post in het hoerentopic weg wordt gehaald waar gerefereerd wordt aan de beruchte meet. En gelijk heeft ie. Ouwe koeien.Werkelijk alles is altijd " op de man " en dan laten ze dit staan ? Weer heel bijzonder.
Hij wil dat de post in het hoerentopic weg wordt gehaald waar gerefereerd wordt aan de beruchte meet. En gelijk heeft ie. Ouwe koeien.Werkelijk alles is altijd " op de man " en dan laten ze dit staan ? Weer heel bijzonder.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 14 april 2016 om 11:16
quote:Solomio schreef op 14 april 2016 @ 11:12:
[...]
Die noemen me soms mama, en soms bij mijn voornaam. Ik heb mijn ouders ook altijd bij hun voornaam genoemd. En ik vind het toch anders als een kind mama zegt, dan dat je dat over jezelf zegt. Ik zeg ook nooit "vraag maar aan papa", maar "vraag maar aan hunniehusbie". Waarop zei daarheen lopen en beginnen met "Papa....?"
Dus ja, ik ben voor hen wel mama, maar ik héét niet zo!
[...]
Die noemen me soms mama, en soms bij mijn voornaam. Ik heb mijn ouders ook altijd bij hun voornaam genoemd. En ik vind het toch anders als een kind mama zegt, dan dat je dat over jezelf zegt. Ik zeg ook nooit "vraag maar aan papa", maar "vraag maar aan hunniehusbie". Waarop zei daarheen lopen en beginnen met "Papa....?"
Dus ja, ik ben voor hen wel mama, maar ik héét niet zo!
donderdag 14 april 2016 om 11:18
donderdag 14 april 2016 om 11:19
donderdag 14 april 2016 om 11:19
donderdag 14 april 2016 om 11:20
quote:Hunniebunnie schreef op 14 april 2016 @ 11:17:
Snapt iemand waarom een vrouw, die keihard wordt bedrogen door haar man en die dat blijft doen, zelfs nu zij het weet, maar blijft twijfelen? Ik bedoel: wáár twijfel je dan over?
Of ze ooit zonder die gouden wokkel / zonder zijn salaris kan, of ze het alleen wel gaat redden, of ze ooit iemand tegen komt die minimaal net zo knap/ lief / rijk / gouden wokkelig is.
Of ze niet haar leven gaat slijten als een oude vrijster.
Snapt iemand waarom een vrouw, die keihard wordt bedrogen door haar man en die dat blijft doen, zelfs nu zij het weet, maar blijft twijfelen? Ik bedoel: wáár twijfel je dan over?
Of ze ooit zonder die gouden wokkel / zonder zijn salaris kan, of ze het alleen wel gaat redden, of ze ooit iemand tegen komt die minimaal net zo knap/ lief / rijk / gouden wokkelig is.
Of ze niet haar leven gaat slijten als een oude vrijster.
donderdag 14 april 2016 om 11:21
donderdag 14 april 2016 om 11:22
quote:Hunniebunnie schreef op 14 april 2016 @ 11:20:
Dat snap ik, het is nogal een stap. En ik snap ook dat je niet meteen de handdoek in de ring gooit. Maar dan wil je toch op zijn minst zien dat je partner voor jóu gaat, voor júllie. En als hij dan blijft neuken met een ander, dan ben je toch heel gauw uit die twijfel??
Kennelijk niet.
Je hoort het wel vaker.
Meteen opstappen zou ik eerlijk gezegd raarder vinden.
Dat snap ik, het is nogal een stap. En ik snap ook dat je niet meteen de handdoek in de ring gooit. Maar dan wil je toch op zijn minst zien dat je partner voor jóu gaat, voor júllie. En als hij dan blijft neuken met een ander, dan ben je toch heel gauw uit die twijfel??
Kennelijk niet.
Je hoort het wel vaker.
Meteen opstappen zou ik eerlijk gezegd raarder vinden.