Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Pretzel66 schreef op 24 april 2016 @ 18:09:

[...]

Hier hetzelfde , dat mensen seks tussen twee mensen vies vinden daar kan ik met mijn pet niet bij .

En het hier nog vrolijk delen ook .Dan verlies je alle credibility.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 18:12:

[...]

Dan snap je vast dat ik er gewoon tegenin ga als mijn schoonouders zich zo laag gedragen..Dat snap ik. Ik zou het niet kunnen verdragen.
quote:yasmijn schreef op 24 april 2016 @ 18:13:

[...]

Dat snap ik. Ik zou het niet kunnen verdragen.Te herkenbaar
Ik ken ze ook niet IRL, homohaters. Zelfs mijn collega's, die toch echt niet altijd uitblinken in ruimdenkendheid, hebben geen problemen met homo's. Maar ze zijn er dus wel. En zo lang er nog mensen rondlopen als Dadel die zich walgend afkeert van een bootje met homo's omdat ze ze helemaal niet wil accepteren is er nog werk aan de winkel.
quote:MevrouwJack schreef op 24 april 2016 @ 17:33:

OMG ik krijg nachtmerries van mijn eigen plaatje
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Vivaneesje schreef op 24 april 2016 @ 18:03:

[...]

Dat is niet altijd onzin. Kijk maar naar willem. Het ligt vaak maar net eraan wie er op dat moment in het torentje zit en wat je nick is. Je ziet toch hoe verontwaardigd men al reageert omdat ik een weerwoord gaf op iemand die mij voor kleuter uitmaakt. Zij wordt niet gestaft en ik wel omdat het allemaal maatjes van elkaar zijn maar toch bedankt voor je eerlijke mening. We kunnen niet altijd op dezelfde lijn zitten.

Smakelijk eten voor de mensen die gaan aanschuiven Je schreef toch niks stafwaardigs? En Yasmijn ook niet? Of staffen we al voor kleuter en oma tegenwoordig?
quote:Star schreef op 24 april 2016 @ 18:15:

[...]

Je schreef toch niks stafwaardigd? En Yasmijn ook niet? Of staffen we al voor kleuter en oma tegenwoordig?Misschien denkt ze dat ze is gestaft om die opmerking naar mij. De verontwaardigd vermoorde onschuld (zoiets)
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 17:44:

[...]

Bleeggh. Dat komt oa door mensen als mijn schoonouders. Gatver, de manier waarop die over homoseksualiteit praten, ik krijg er rillingen van. Die mensen vinden zichzelf letterlijk boven dat soort "zieken" staan. Zo praten ze trouwens ook over buitenlanders. Een en al denigreren. Ik kan ervan kotsen.Daar ging ik niet meer heen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 18:15:

Ik ken ze ook niet IRL, homohaters. Zelfs mijn collega's, die toch echt niet altijd uitblinken in ruimdenkendheid, hebben geen problemen met homo's. Maar ze zijn er dus wel. En zo lang er nog mensen rondlopen als Dadel die zich walgend afkeert van een bootje met homo's omdat ze ze helemaal niet wil accepteren is er nog werk aan de winkel.Geen werk voor ons. Maar voor de Dadels van deze wereld met hun enge kortzichtige visies.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 18:07:

[...]

Mijn beste vriend is homo. En inderdaad, ik was altijd al fel tegen homofobie of andere soorten van discriminatie. Maar het raakt me misschien wel meer, omdat het in dit geval gaat over iemand waar ik van houd.Het interesseerr me geen flikker wat iemands seksuele voorkeur is. Opmerkingen als homo's zijn lief voor hun moeder, het mannetje/vrouwtje zijn onzin. Nep zie-mij-eens-progressief-zijn
Je bent zelf een theepot
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 18:17:

[...]

Misschien denkt ze dat ze is gestaft om die opmerking naar mij. De verontwaardigd vermoorde onschuld (zoiets)Ah ok, kan. Maar ook dat is toch niet stafwaardig? Of is dat op de man?
quote:Nouschi schreef op 24 april 2016 @ 18:17:

[...]

Daar ging ik niet meer heen.We zien ze dus ook echt maar een paar keer per jaar.
quote:SuzanneSuus schreef op 24 april 2016 @ 18:18:

[...]

Het interesseerr me geen flikker wat iemands seksuele voorkeur is. Opmerkingen als homo's zijn lief voor hun moeder, het mannetje/vrouwtje zijn onzin. Nep zie-mij-eens-progressief-zijn
quote:SuzanneSuus schreef op 24 april 2016 @ 18:18:

[...]

Het interesseerr me geen flikker wat iemands seksuele voorkeur is. Opmerkingen als homo's zijn lief voor hun moeder, het mannetje/vrouwtje zijn onzin. Nep zie-mij-eens-progressief-zijnNou de meeste mannen zijn lief voor hun moeder, dus er zit een kern van waarheid in
quote:Star schreef op 24 april 2016 @ 18:19:

[...]

Ah ok, kan. Maar ook dat is toch niet stafwaardig? Of is dat op de man?Ik heb geen flauw idee. Maar ik staf ook eigenlijk nooit.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 april 2016 @ 18:19:

[...]

We zien ze dus ook echt maar een paar keer per jaar. Omdat man wil dat ik dan meega naar een verjaardag. Daar zit ik dan mn tijd uit en dan ben ik er weer vanaf. Maar ik wil niet dat ze zich zo uitlaten waar mijn kinderen bij zijn.Mijn man zou zoveel kunnen willen. Maar trekken ze zich daar iets van aan als je zegt "niet waar de kinderen bij zijn"?
quote:Star schreef op 24 april 2016 @ 18:19:

[...]

Ah ok, kan. Maar ook dat is toch niet stafwaardig? Of is dat op de man?Ik vind het allemaal niet stafwaardig.
quote:Nouschi schreef op 24 april 2016 @ 18:22:

[...]

Mijn man zou zoveel kunnen willen. Maar trekken ze zich daar iets van aan als je zegt "niet waar de kinderen bij zijn"?Ik denk dat ze zulke dingen niet meer zullen zeggen. Ik heb er een paar keer een hele duidelijke en gemene opmerking over gemaakt.
quote:Amaqanda schreef op 24 april 2016 @ 18:23:

[...]

Ik vind het allemaal niet stafwaardig.Ik ook niet. Maar neesje vindt dat blijkbaar wel
Hoe grappig zou het zijn als je stafjes ook daadwerkelijk onder / boen een post zou kunnen zien? Dat je je eigen post terug leest en denkt " kuttekuttekut,mdrie keer gestaft . Zou ik een ban of een waarschuwing krijgen ? Gauw de mod mailen met een snertsmoes. Welke drie bloeblaren zouden gestaft hebben ? " .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 april 2016 @ 18:24:

Hoe grappig zou het zijn als je stafjes ook daadwerkelijk onder / boen een post zou kunnen zien? Dat je je eigen post terug leest en denkt " kuttekuttekut,mdrie keer gestaft . Zou ik een ban of een waarschuwing krijgen ? Gauw de mod mailen met een snertsmoes. Welke drie bloeblaren zouden gestaft hebben ? " .Ja, soort rood lampje dat gaat branden boven je post
Tjezus, wat vals
Misschien heeft neesje zichzelf wel gestaft
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 18:25:

Misschien heeft neesje zichzelf wel gestaft Dat zou wat zijn
Tjezus, wat vals
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 april 2016 @ 18:24:

Hoe grappig zou het zijn als je stafjes ook daadwerkelijk onder / boen een post zou kunnen zien? Dat je je eigen post terug leest en denkt " kuttekuttekut,mdrie keer gestaft . Zou ik een ban of een waarschuwing krijgen ? Gauw de mod mailen met een snertsmoes. Welke drie bloeblaren zouden gestaft hebben ? " .Zoiets als bij NU.nl , met die plusjes en minnetjes? En bij teveel minnetjes wordt je bericht automatisch geparkeerd?
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 april 2016 @ 18:27:

[...]

Zoiets als bij NU.nl , met die plusjes en minnetjes? En bij teveel minnetjes wordt je bericht automatisch geparkeerd?Dat principe ken ik niet, maar klinkt lollig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven