Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Elsa schreef op 28 april 2016 @ 10:14:

ik denk dat het gewoon 'in' was om mee te lopen met demonstraties. lekker meelopen met de rest. overal tegen zijn.

het zgn no future oi oi oi

Dat weet je niet, je was er niet bij en je kent mij helemaal niet.

Ik wist precies waar ik tegen was en liep mee, overtuigd, niet als meeloper.
quote:yasmijn schreef op 28 april 2016 @ 10:07:

Missie, schei eens uit met dat gezuig.

Niemand hier is VERPLICHT om te antwoorden, nooit niet.

Kun je verontwaardigd over gaan lopen doen maar zo is het.

En als je zo doorzuigt, kijkt men wel uit om te antwoorden. Je moet er maar aan wennen dat er gewoon, stellingen, meningen en ervaringen en simpele mededelingen worden geponeerd over koningen, punkhollen, politiek, kernwapens, klimaat, dierenwelzijn, tuinen, superfoods, terrastegels, recepten, plantkunde, biochemie, literatuur, dubbelgedraaide yoghurt, puberteit, kapsels, mode, babies, zwarte piet, paashazen, kerstmannen, Blokker en ga zo maar even door.

Dat zijn eenvoudige losse opmerkingen en ervaringen en geen mens is verplicht om mee te gaan in jouw gedram en dat ook nog eens dagen en dagen later.

Als je er een discussie over wilt starten, moet je maar een topic openen en dan nog kun je niet verwachten dat mensen mee komen praten en antwoord geven op jouw gedram.

Want dat is het, je dramt gewoon door.

En als betrokkenen je hadden willen antwoorden, dan hadden ze dat wel ter plekke gedaan. Doen ze het niet, dan is het klaar.

Hoe moeilijk kan het zijn.

Precies.

Ik zit niet in een of andere rechtbank.

En na die sneerposting van daarvoor had al helemaal geen zin meer in het geven van een reactie.

Net doen alsof het een soort casual vraagje was is een beetje boel een gotspe.
quote:Eleonora-1 schreef op 28 april 2016 @ 11:09:

[...]

Dat weet je niet, je was er niet bij en je kent mij helemaal niet.

Ik wist precies waar ik tegen was en liep mee, overtuigd, niet als meeloper.

ik was gewoon maar wat aan het invullen hoor, kan vanalles zijn. maar volgens mij was jij in die tijd geen 12 bedenk ik me nu

ik ben tegen het koningshuis omdat ze bakken met geld binnengraaien en dat geld allemaal oppotten. want nog wordt het meeste door belastingbetalers betaald volgens mij.

weet niet of het dat ook is bij jou, of heeft het meer te maken met democratie?
nou ja boeit me ook niet eigenlijk, want ik verdiep me daar verder toch niet in
Precies....

Ik nu ook niet meer.
quote:yasmijn schreef op 28 april 2016 @ 10:07:

Missie, schei eens uit met dat gezuig.

Niemand hier is VERPLICHT om te antwoorden, nooit niet.

Kun je verontwaardigd over gaan lopen doen maar zo is het.

En als je zo doorzuigt, kijkt men wel uit om te antwoorden. Je moet er maar aan wennen dat er gewoon, stellingen, meningen en ervaringen en simpele mededelingen worden geponeerd over koningen, punkhollen, politiek, kernwapens, klimaat, dierenwelzijn, tuinen, superfoods, terrastegels, recepten, plantkunde, biochemie, literatuur, dubbelgedraaide yoghurt, puberteit, kapsels, mode, babies, zwarte piet, paashazen, kerstmannen, Blokker en ga zo maar even door.

Dat zijn eenvoudige losse opmerkingen en ervaringen en geen mens is verplicht om mee te gaan in jouw gedram en dat ook nog eens dagen en dagen later.

Als je er een discussie over wilt starten, moet je maar een topic openen en dan nog kun je niet verwachten dat mensen mee komen praten en antwoord geven op jouw gedram.

Want dat is het, je dramt gewoon door.

En als betrokkenen je hadden willen antwoorden, dan hadden ze dat wel ter plekke gedaan. Doen ze het niet, dan is het klaar.

Hoe moeilijk kan het zijn.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Elsa schreef op 28 april 2016 @ 11:30:

[...]

ik was gewoon maar wat aan het invullen hoor, kan vanalles zijn. maar volgens mij was jij in die tijd geen 12 bedenk ik me nu

ik ben tegen het koningshuis omdat ze bakken met geld binnengraaien en dat geld allemaal oppotten. want nog wordt het meeste door belastingbetalers betaald volgens mij.

weet niet of het dat ook is bij jou, of heeft het meer te maken met democratie?

Haha, probeer je zo toch een reactie te krijgen?

lol
Ik heb niks tegen het koningshuis. Ik vind ze leuk
quote:Alixane schreef op 28 april 2016 @ 12:07:

[...]

Ben je wel een beetje voorzichtig met je knieen en rug?

ps. Je loopt iets achter. Zie de reactie van:

28-04-2016 10:10
LOEP ME MAAR aub.
quote:BridgetteDubois schreef op 28 april 2016 @ 12:09:

Ik heb niks tegen het koningshuis. Ik vind ze leuk ....hier word ik emotioneel van.....de eerste keer dat we het eens zijn.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Elsa schreef op 28 april 2016 @ 11:30:

[...]

weet niet of het dat ook is bij jou, of heeft het meer te maken met democratie?Dat kan en dat mag.

Maar ze halen ook deals en contracten/contacten binnen is mijn mening. En als zij er niet zouden zijn maar een "Witte huis" met elke vijf jaar een president-met-first-aanhang dan kost dat ook de nodige duiten, want ná die vijf jaar gaat die president-met-first-aanhang niet in een rijtjeshuis pensioneren.
LOEP ME MAAR aub.
Mijn moeder heeft ook een hekel aan het Koningshuis. Alex is dom en heeft enkel zn opleiding gehaald omdat hij prins was. Allemaal van dat soort opmerkingen. Hoe lief ik haar ook vind, ik word hier chaggo van. Ze noemt het achterlijk gedoe.

Maar als ik dan vraag hoe het dan geregeld zou moeten zijn? Tja dat weten ze ook niet..

Ik vind ze sympathiek. Ik word vrolijk als ik ze zo tussen het volk zie staan.
O en het is niet eerlijk dat ze zoveel geld hebben terwijl ze "niks doen". Ze zouden net zoveel geld moeten hebben als het normale volk.

Als ik dan zeg dat ik ze niet benijd, die plek op de troon, al had ik nog zoveel geld. Dan is dat ook wel weer zo...
quote:missie_m schreef op 28 april 2016 @ 13:19:

[...]

Dat kan en dat mag.

Maar ze halen ook deals en contracten/contacten binnen is mijn mening. En als zij er niet zouden zijn maar een "Witte huis" met elke vijf jaar een president-met-first-aanhang dan kost dat ook de nodige duiten, want ná die vijf jaar gaat die president-met-first-aanhang niet in een rijtjeshuis pensioneren.

kijk en dat weet ik allemaal niet, omdat ik me daar niet in verdiep. volgens mij is het nooit goed denk ik dan maar. dus zal ik me nooit in dat soort discussies kunnen mengen.

en wat bridget zegt, voor geen goud wil ik er mee ruilen.
Het verbaast me dat er geen topic is over "Internetpesters aangepakt" van Peter R. de Vries.

Maar ik vind het wel goed zo.

De hekken van de scholen staan open. Maar het gaat meer over discriminatie.

De bescherming van de privacy van slachtoffers blijft onderbelicht.

Dat laatste vind ik belangrijker.
is het de moeite om in de herhaling te kijken?
quote:BridgetteDubois schreef op 28 april 2016 @ 13:28:

Mijn moeder heeft ook een hekel aan het Koningshuis. Alex is dom en heeft enkel zn opleiding gehaald omdat hij prins was. Allemaal van dat soort opmerkingen. Hoe lief ik haar ook vind, ik word hier chaggo van. Ze noemt het achterlijk gedoe.

Maar als ik dan vraag hoe het dan geregeld zou moeten zijn? Tja dat weten ze ook niet..

Ik vind ze sympathiek. Ik word vrolijk als ik ze zo tussen het volk zie staan.Ik mag dan tegen de monarchie zijn, ik vind ze ook sympathiek. En ik benijd ze ook niet. En ik vind W-A een prima koning. En ik vind het best meevallen wat het kost.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek
schreef op 28 april 2016 @ 13:58:

[...]

Ik mag dan tegen de monarchie zijn, ik vind ze ook sympathiek. En ik benijd ze ook niet. En ik vind W-A een prima koning. En ik vind het best meevallen wat het kost. Hoe zou het volgens jou moeten?
Het is de eerste aflevering. Het gaat over het zoontje van Patrick Kluivert.

Het is een aftrap via een bekende Nederlander.

Ik vind interessanter hoe je als gedupeerde recht op privacy kan halen.

Het is een opening voor discussie, maar of het iets oplost? Geen idee.

Om bespreekbaar te maken. Dan moet je wel weten met wie. Hier zijn helden die nadat ze bekend zijn het niet meer wagen. Behalve als ze het idee hebben dat er ook toezicht is op hun handelen.

Ouders die hun pubers aanzetten tot pesten. Komen ze er goedkoop vanaf.
foutje van mij, het ging om internetpesten...

nou ja ik ga het straks wel kijken
kunnen we er later misschien nog over sparren
quote:BridgetteDubois schreef op 28 april 2016 @ 14:02:

[...]

Hoe zou het volgens jou moeten?

Ik zie liever een republiek, simpelweg omdat ik erfopvolging onacceptabel vind.

Als 'ie zich verkiesbaar zou stellen, zou ik best op W-A als onze eerste president kunnen stemmen.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 april 2016 @ 13:55:

Het verbaast me dat er geen topic is over "Internetpesters aangepakt" van Peter R. de Vries.

Maar ik vind het wel goed zo.

De hekken van de scholen staan open. Maar het gaat meer over discriminatie.

De bescherming van de privacy van slachtoffers blijft onderbelicht.

Dat laatste vind ik belangrijker.Er is wel een topic over; op entertainment 'Peterrrrrrrr is terug', zoiets.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Hayek schreef op 28 april 2016 @ 14:19:

[...]

Ik zie liever een republiek, simpelweg omdat ik erfopvolging onacceptabel vind.

Als 'ie zich verkiesbaar zou stellen, zou ik best op W-A als onze eerste president kunnen stemmen.

Hij regeert toch niet, dat doen Rutte en zijn companen.

WA is ambassadeur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven