Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
kan gewoon ook als plaatje hoor

ik vind hem niet grappig, maar dat maakt niet uit.
quote:Elsa schreef op 27 april 2016 @ 16:24:

[afbeelding]

ik vind hem niet grappig, maar dat maakt niet uit.Ik vind 'm bijzonder treffend............
Oh dear, how sad, never mind.
quote:SuzanneSuus schreef op 27 april 2016 @ 16:09:

Zo missie, lekker negatief aan het forummen? Da's banwaardig hoor. Soms. ??????????????????????????Omdat ik vraag "maar waarom het koningshuis?" Voor mij is dat een serieuze vraag omdat ik nog al koningshuisgezind ben, dan vraag ik me af waarom iemand tegen het koningshuis is. Dat kan nl om meerdere redenen zijn. Vind men dat te duur of is het puur de monarchie, of wat kan dat zijn? Maar als men geen antwoord wil geven, dan helaas geen antwoord.

LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 27 april 2016 @ 23:32:

[...]

?????????????????????????? Maar als men geen antwoord wil geven, dan helaas geen antwoord.

Je spreekt jezelf wel tegen met die laatste zin.

Hoe vaak heb je jezelf en de vraag gequote? 3 keer? 4 keer?

Komt nogal drammend en dwingend over. Als ze de 1e keer hadden willen reageren hadden ze dat wel gedaan hè.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 april 2016 @ 23:37:

[...]

Je spreekt jezelf wel tegen met die laatste zin.

Hoe vaak heb je jezelf en de vraag gequote? 3 keer? 4 keer?

Komt nogal drammend en dwingend over. Als ze de 1e keer hadden willen reageren hadden ze dat wel gedaan hè.Ik heb die vraag een paar keren opgehaald omdat er NIET op gereageerd was KON het zijn dat deze "ondergesneeuwd" werd of over de kop werd gezien. Iemand dacht dat ik onder negeer stond en daarom geen antwoord kreeg, maar dat is niet het geval. Pas bij de laatste keer kreeg ik een onaardige reactie met GEEN antwoord op de vraag, en dan hoeft het voor mij niet meer.

Ik bedoel als je ergens tegen bent weet je vast ook waarom je tegen bent.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Elsa schreef op 27 april 2016 @ 16:24:

[afbeelding]

ik vind hem niet grappig, maar dat maakt niet uit. Ik wel! Niet zo zeer het onderwerp (dat niet, daar weet ik te weinig van) maar wel de wijze van denken in dit gifje. Een wijze die ik toch wel veel tegen kom.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
komt denk omdat ik me erger aan die vaccinatie discussies. en dat er bergen geld aan uitgegeven wordt voor een middel wat onnodig blijkt te zijn

en ik heb er verder niks mee van doen

maar autisme is wel heel veel aanwezig, dus misschien heeft die mevrouw wel gelijk en ook die van dat ene velletje
quote:Enn schreef op 28 april 2016 @ 00:01:

[...]

Ik wel! Niet zo zeer het onderwerp (dat niet, daar weet ik te weinig van) maar wel de wijze van denken in dit gifje. Een wijze die ik toch wel veel tegen kom.Wat ik dan weer grappig vind, is dat iedereen die ooit wetenschapsfilosofie heeft gehad (en daar ook iets van begreep), snapt dat in dit geval de denkwijze van de vrouw intelligenter (en ja, ook wetenschappelijker) is dan die van de meeste mensen die dit een grappig plaatje vinden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:missie_m schreef op 27 april 2016 @ 23:32:

[...]

??????????????????????????Omdat ik vraag "maar waarom het koningshuis?" Voor mij is dat een serieuze vraag omdat ik nog al koningshuisgezind ben, dan vraag ik me af waarom iemand tegen het koningshuis is. Dat kan nl om meerdere redenen zijn. Vind men dat te duur of is het puur de monarchie, of wat kan dat zijn? Maar als men geen antwoord wil geven, dan helaas geen antwoord.

Daar komt de aap uit de mouw. Je wilt erover discussiëren. Anders had je ook wel kunnen googlen (tip: Arjen Lubach).
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
ik zie nu pas dat vivaneesje ook geanonimiseerd is.
quote:Dana schreef op 28 april 2016 @ 00:28:

[...]

Wat ik dan weer grappig vind, is dat iedereen die ooit wetenschapsfilosofie heeft gehad (en daar ook iets van begreep), snapt dat in dit geval de denkwijze van de vrouw intelligenter (en ja, ook wetenschappelijker) is dan die van de meeste mensen die dit een grappig plaatje vinden.

Feit is dat het ene onderzoek veelal door een ander weerlegt kan worden en dat dit de hele wetenschappelijke wereld draaiende houdt. Geen idee waarom je de behoefte voelt om op grond van de wetenschapsfilosofie een bepaalde denkwijze intelligenter te vinden dan andere denkwijzen maar dat is aan jou en wellicht dus ook aan de wetenschapsfilosofie.

Ik zie/lees mensen die denken en vinden ongeacht wat zij daarmee zouden willen bewijzen. Daar ligt mijn interesse en hier en daar verwondering.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Elsa schreef op 28 april 2016 @ 00:25:

dus misschien heeft die mevrouw wel gelijk en ook die van dat ene velletje Kan maar zo en daarom vind ik het gifje ook zo leuk! Niemand heeft namelijk 'gelijk' want er bestaan slechts vele onderzoeken waardoor mensen overtuigd zijn. Zeer veel wisselende overtuigingen dus.
het was enigszins ook wel toepasselijk, maar eigenlijk ook weer niet

want het ging mij over de mensen die reageren op een vrij dwingende manier in een topic, niet de TO zelf.

de reacties waren uiteraard erg voorspelbaar,

maar...ik hoop dat ik er wel enkele mensen mee aan het denken heb gezet.
ondanks het uit mijn etui komt
Ow, ik heb geen idee over welk topic je het hebt. Ik reageerde alleen sec op het gifje.
ow dat was gewoon in het algemeen, wat je vaker ziet gebeuren.
Hallo allemaal

Nog mensen wakker ?
O ik zie dat het makelaarstopic een nieuwe smeuïge wending heeft gekregen.
Tjezus, wat vals
quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 01:40:

[...]

Was jij ook óveral tegen in die tijd?

Ik wel.

Tegen discriminatie, tegen het koningshuis, de bom, luchtvervuiling, zure regen, overal was ik tegen.

Ik had echt een hele positieve levensinstelling in die tijd.quote:Eleonora-1 schreef op 24 april 2016 @ 01:45:

[...]

Ik ben nog steeds tegen van alles, alleen heb ik er geen buttons en linnen tasjes en t-shirts meer van op of aan.

Ik ben nu meer underground.quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 10:58:

[...]

Maar waarom tegen het koningshuis?quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 13:29:

[..]

Maar waarom tegen het koningshuis?quote:missie_m schreef op 24 april 2016 @ 13:44:

[...]

................................

vraagje missie:Dan heb je nog heel wat te protesteren....Je was er toch zeker bij? Bij de protesten in Keulen en Amsterdam? Of gaat je protest voornamelijk over ons koningshuis?quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 april 2016 @ 13:29:

[...]

Ik ben zo'n oermoeder dat ik meteen je zuigbehoefte herkende.quote:Eleonora-1 schreef op 27 april 2016 @ 13:40:

[...]

quote:missie_m schreef op 27 april 2016 @ 15:01:

[...]

[...]

Maar waarom tegen het koningshuis?quote:Eleonora-1 schreef op 27 april 2016 @ 15:08:

Hou maar op Mis met je getreiter.

Ik ga er niet op in.quote:SuzanneSuus schreef op 27 april 2016 @ 16:09:

Zo missie, lekker negatief aan het forummen? Da's banwaardig hoor. Soms.quote:missie_m schreef op 27 april 2016 @ 23:32:

[...]

??????????????????????????Omdat ik vraag "maar waarom het koningshuis?" Voor mij is dat een serieuze vraag omdat ik nog al koningshuisgezind ben, dan vraag ik me af waarom iemand tegen het koningshuis is. Dat kan nl om meerdere redenen zijn. Vind men dat te duur of is het puur de monarchie, of wat kan dat zijn? Maar als men geen antwoord wil geven, dan helaas geen antwoord.

quote:missie_m schreef op 27 april 2016 @ 23:55:

[...]

Ik heb die vraag een paar keren opgehaald omdat er NIET op gereageerd was KON het zijn dat deze "ondergesneeuwd" werd of over de kop werd gezien. Iemand dacht dat ik onder negeer stond en daarom geen antwoord kreeg, maar dat is niet het geval. Pas bij de laatste keer kreeg ik een onaardige reactie met GEEN antwoord op de vraag, en dan hoeft het voor mij niet meer.

Ik bedoel als je ergens tegen bent weet je vast ook waarom je tegen bent. quote:Dana schreef op 28 april 2016 @ 00:33:

[...]

Daar komt de aap uit de mouw. Je wilt erover discussiëren. Anders had je ook wel kunnen googlen (tip: Arjen Lubach).Mijn vraag was aan iemand die overal tegen was, ook tegen het koningshuis. Aan haar stelde ik de vraag "waarom tegen het koningshuis?" Arjen Lubach kan me dat antwoord niet geven want iedereen zal z'n eigen beweegredenen hebben vermoed ik.

Ik ga er van uit dat iemand die met protestborden loopt of leuzen de lucht in schreeuwt ook antwoord kan geven waarom ie er tegen protesteert.

In die zelfde discussie (over hoe geweldig-geprotesteerd werd) werd de "euforie" uitgesproken dat er vuurwerk in het punkhol werd afgestoken, dat vond men natuurlijk vet-gaaf, maar op mijn vraag "maar waarom?" krijg ik geen antwoord. Dan te bedenken welk verschrikkelijk ongeluk gebeurde met sterretjes in een café. Als puber kan men dit nog 'lach'uhhh' vinden, maar anno 2016 er nog over lachen?
LOEP ME MAAR aub.
quote:MevrouwJack schreef op 28 april 2016 @ 06:33:

O ik zie dat het makelaarstopic een nieuwe smeuïge wending heeft gekregen.

Zo kunnen wel voorlopig nog even door. ..

Toevallig hoe snel wendingen kunnen plaatsvinden als een topic dreigt dood te bloeden.
Missie, schei eens uit met dat gezuig.

Niemand hier is VERPLICHT om te antwoorden, nooit niet.

Kun je verontwaardigd over gaan lopen doen maar zo is het.

En als je zo doorzuigt, kijkt men wel uit om te antwoorden. Je moet er maar aan wennen dat er gewoon, stellingen, meningen en ervaringen en simpele mededelingen worden geponeerd over koningen, punkhollen, politiek, kernwapens, klimaat, dierenwelzijn, tuinen, superfoods, terrastegels, recepten, plantkunde, biochemie, literatuur, dubbelgedraaide yoghurt, puberteit, kapsels, mode, babies, zwarte piet, paashazen, kerstmannen, Blokker en ga zo maar even door.

Dat zijn eenvoudige losse opmerkingen en ervaringen en geen mens is verplicht om mee te gaan in jouw gedram en dat ook nog eens dagen en dagen later.

Als je er een discussie over wilt starten, moet je maar een topic openen en dan nog kun je niet verwachten dat mensen mee komen praten en antwoord geven op jouw gedram.

Want dat is het, je dramt gewoon door.

En als betrokkenen je hadden willen antwoorden, dan hadden ze dat wel ter plekke gedaan. Doen ze het niet, dan is het klaar.

Hoe moeilijk kan het zijn.
quote:MevrouwJack schreef op 28 april 2016 @ 06:33:

O ik zie dat het makelaarstopic een nieuwe smeuïge wending heeft gekregen.Surprise surprise.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Edit:

En dat eeuwige gequote helpt al helemaal niet.
quote:missie_m schreef op 27 april 2016 @ 23:55:

[...]

Ik heb die vraag een paar keren opgehaald omdat er NIET op gereageerd was KON het zijn dat deze "ondergesneeuwd" werd of over de kop werd gezien. Iemand dacht dat ik onder negeer stond en daarom geen antwoord kreeg, maar dat is niet het geval. Pas bij de laatste keer kreeg ik een onaardige reactie met GEEN antwoord op de vraag, en dan hoeft het voor mij niet meer.

Ik bedoel als je ergens tegen bent weet je vast ook waarom je tegen bent. quote:yasmijn schreef op 28 april 2016 @ 10:07:

Missie, schei eens uit met dat gezuig.

Niemand hier is VERPLICHT om te antwoorden, nooit niet.

Kun je verontwaardigd over gaan lopen doen maar zo is het.

En als je zo doorzuigt, kijkt men wel uit om te antwoorden. Je moet er maar aan wennen dat er gewoon, stellingen, meningen en ervaringen en simpele mededelingen worden geponeerd over koningen, punkhollen, politiek, kernwapens, klimaat, dierenwelzijn, tuinen, superfoods, terrastegels, recepten, plantkunde, biochemie, literatuur, dubbelgedraaide yoghurt, puberteit, kapsels, mode, babies, zwarte piet, paashazen, kerstmannen, Blokker en ga zo maar even door.

Dat zijn eenvoudige losse opmerkingen en ervaringen en geen mens is verplicht om mee te gaan in jouw gedram en dat ook nog eens dagen en dagen later.

Als je er een discussie over wilt starten, moet je maar een topic openen en dan nog kun je niet verwachten dat mensen mee komen praten en antwoord geven op jouw gedram.

Want dat is het, je dramt gewoon door.

En als betrokkenen je hadden willen antwoorden, dan hadden ze dat wel ter plekke gedaan. Doen ze het niet, dan is het klaar.

Hoe moeilijk kan het zijn. Je vergeet nog een stelling,mening of ervaring. Die stelling die jullie zelf blijven aanhouden als het over iets gaat waar men dagen of uren over kan mijmeren. ps hoeveel forumsters hebben zich de afgelopen dagen laten verwijderen?

By the way, Dit 'onderwerp' waar ik de vraag over stelde werd HIER op napraat "geponeerd", waarom zou ik dan een topic moeten openen? Alleen voor die ene vraag aan die ene forumster?
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven