Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 15:45:

Bij een groepje leuke mensen zitten heb ik geen bezwaar tegen En leuke mensen zijn hier zat gelukkig. Ik wacht nog steeds op een uitnodiging. Ik zat in het groepje van STD en OB, maar zelfs dat klopt niet meer!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:doornroosje9 schreef op 12 mei 2016 @ 15:53:

[...]

+1 [afbeelding] Waar haal je die leukerd vandaan?
Als je nou een paar mensen hebt, die niet bij een groepje horen. Heb je dan een groepje mensen dat nergens bijhoort?
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 15:55:

Als je nou een paar mensen hebt, die niet bij een groepje horen. Heb je dan een groepje mensen dat nergens bijhoort?Er zullen altijd groepjes zijn. Je ontkomt er niet aan.
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 15:54:

[...]

Ik wacht nog steeds op een uitnodiging. Ik zat in het groepje van STD en OB, maar zelfs dat klopt niet meer!Blond! Wil jij met mij in een groepje?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 15:56:

[...]

Blond! Wil jij met mij in een groepje? Ik dacht dat je het nooit zou vragen! Volmondig JA!!!!!
Yeah!!! Ik ga de vlag uithangen.

Zijn wij ook ergens tegen of voor ofzo? Tegen de oudgediende, populaire groepjes, of voor de onderdrukten op dit forum?
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 15:54:

[...]

Ik wacht nog steeds op een uitnodiging. Ik zat in het groepje van STD en OB, maar zelfs dat klopt niet meer!Nou ja zeg.... ik dacht toch echt dat ik ook een beetje daarbij hoorde met mijn BelastingDienst. Zo zie je maar weer. Niemand is te vertrouwen.
Love is in the air
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 15:51:

[...]

Ik wacht nog steeds...Waarop?
quote:BridgetteDubois schreef op 12 mei 2016 @ 15:59:

[...]

Nou ja zeg.... ik dacht toch echt dat ik ook een beetje daarbij hoorde met mijn BelastingDienst. Zo zie je maar weer. Niemand ia te vertrouwen.
quote:BridgetteDubois schreef op 12 mei 2016 @ 15:59:

[...]

Nou ja zeg.... ik dacht toch echt dat ik ook een beetje daarbij hoorde met mijn BelastingDienst. Zo zie je maar weer. Niemand is te vertrouwen.Tuurlijk zat jij daarbij, maar de leader of the pack is verdwenen!
Ik vind dat geleur om in groepjes te komen zo gênant...
quote:Oudblond schreef op 12 mei 2016 @ 16:01:

[...]

Tuurlijk zat jij daarbij, maar de leader of the pack is verdwenen!Ja en jij bent overgestapt naar Woll.
How about een 'geen-gezeik-wees-gewoon-een-beetje-aardig-voor-elkaar-clubje"? Of, in het kort: de wijnclub?
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 15:55:

Als je nou een paar mensen hebt, die niet bij een groepje horen. Heb je dan een groepje mensen dat nergens bijhoort?Ja maar dat is een ander groepje dan het groepje mensen die niet in een groepje wíllen.
quote:Amaqanda schreef op 12 mei 2016 @ 16:01:

Ik vind dat geleur om in groepjes te komen zo gênant...Wie zit hier dan te leuren?

Ik vind dat geleur om in groepjes te komen zo gênant...

Eens.

Maar wij hoeven dat ook niet. Cool genoeg zonder.
quote:Hunniebunnie schreef op 12 mei 2016 @ 16:02:

How about een 'geen-gezeik-wees-gewoon-een-beetje-aardig-voor-elkaar-clubje"? Of, in het kort: de wijnclub?Waar zijn de inschrijvingsformulieren?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 16:02:

[...]

Ja maar dat is een ander groepje dan het groepje mensen die niet in een groepje wíllen.O, ik hop zo van de ene groep naar de ander, ben wat dat betreft echt een sloerie. Handig hoor!
quote:Hayek schreef op 12 mei 2016 @ 16:03:

[...]

Waar zijn de inschrijvingsformulieren? O shit, bij Gall&Gall laten liggen, momentito...

Ik vind dat geleur om in groepjes te komen zo gênant...Gossie kind, jij mag ook wel bij Blond en mij in het groepje hoor
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 12 mei 2016 @ 15:59:

Yeah!!! Ik ga de vlag uithangen.

Zijn wij ook ergens tegen of voor ofzo? Tegen de oudgediende, populaire groepjes, of voor de onderdrukten op dit forum?Daar moeten we maar een referendum rond organiseren of een groepscongres of een groepsconferentie of... Of we kunnen ook gewoon voor alles behalve zuigen en drammen zijn?
Is er ook een groepjeshoppersgroepje?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 mei 2016 @ 16:03:

[...]

Eens.

Maar wij hoeven dat ook niet. Cool genoeg zonder.Ha, hebben we ook een cool groepje! Schiet lekker op zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven