Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hebjehaarookweer schreef op 05 juni 2016 @ 10:03:

Er wordt daar inderdaad gewoon categorisch gelogen. En niet omdat men niet beter weet, denk ik.

Echt volslagen onbegrijpelijk dat dat allemaal mag blijven staan.

Oh, ik denk dat veel mensen van alles echt denken te weten; genoeg websites, artikelen in geschreven media die onzin als waarheid schrijven.

Of het nu vluchtelingen zijn of homeopathie, je kunt voor alles een onderbouwing vinden. Daar hoef je niet eens maligne voor te zijn
Je bent zelf een theepot
Ik reageer niet meer op die topics. Vind ik stom van mezelf, maar ik word er veel te boos van. En eigenlijk ook wel bang. Geobsedeerde creeps met waanvoorstellingen.
Ik denk ook dat men echt meent wat men zegt trouwens. Ook al is het soms echt zum kotzen.

Ik denk ook werkelijk dat er geloofd wordt dat het met discriminatie/racisme etc. hartstikke meevalt en daarbij wordt nu dan immer de ZP discussie van stal gehaald terwijl dat een 'grote zaak' is, niet iets waar dagelijks mee gedeald moet worden.

Vaak gecontroleerd of aangehouden worden door de politie om niks, in de gaten gehouden worden in winkels en een hele rits andere dagelijkse frustraties zijn blijkbaar normaal of moet normaal gevonden worden.

Anders is er sprake van lange tenen.
quote:yette schreef op 05 juni 2016 @ 10:23:

Ik reageer niet meer op die topics. Vind ik stom van mezelf, maar ik word er veel te boos van. En eigenlijk ook wel bang. Geobsedeerde creeps met waanvoorstellingen.

Bang ja?

Dat heb ik niet.

Ik vind het vaak een beetje zielig. Als in betreurenswaardig.

En het verbetene nog vaker gewoon belachelijk.
Onvoorstelbaar dat je hier voor het minste of geringste een ban krijgt maar dat racisme in alle vormen en soorten mag blijven staan hier.

Wat een kutforum is dit geworden.
quote:yasmijn schreef op 05 juni 2016 @ 10:37:

Onvoorstelbaar dat je hier voor het minste of geringste een ban krijgt maar dat racisme in alle vormen en soorten mag blijven staan hier.

Wat een kutforum is dit geworden.

Nou dat valt ook wel mee. Je mag namelijk ook gewoon meerdere mensen lastigvallen in PB's zonder een ban te krijgen. Permabanners die weer mogen komen trollen ect. Het is gewoon willekeur en persoonlijke voorkeur.

Maar eens vind het ook een kutforum en dat gedoog van racisme maakt het er niet beter op.
quote:Goede-Fee schreef op 05 juni 2016 @ 10:40:

[...]

Nou dat valt ook wel mee. Je mag namelijk ook gewoon meerdere mensen lastigvallen in PB's zonder een ban te krijgen. Permabanners die weer mogen kome trollen ect. Het is gewoon willekeur en persoonlijke voorkeur.

Maar eens vind het ook een kutforum en dat gedoog van racisme maakt het er niet beter op.Beter is om je PB dicht te zetten, je vindt elkaar wel middels andere kanalen.
Ow nou ik ben blij om te lezen dat ik dus niet gewoon lichtgevoelig ben.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Goede-Fee schreef op 05 juni 2016 @ 10:40:

[...]

Nou dat valt ook wel mee. Je mag namelijk ook gewoon meerdere mensen lastigvallen in PB's zonder een ban te krijgen. Permabanners die weer mogen komen trollen ect. Het is gewoon willekeur en persoonlijke voorkeur.

Maar eens vind het ook een kutforum en dat gedoog van racisme maakt het er niet beter op.

Jij wordt lastiggevallen en daar staan geen sancties op?

Wat is dat voor raars?
quote:IBIopviva schreef op 05 juni 2016 @ 10:46:

Ow nou ik ben blij om te lezen dat ik dus niet gewoon lichtgevoelig ben.Nee, hoor. Zo denkt elke 'normale' forummer er over.
Ik vind wat toegestaan wordt vaak onbegrijpelijk. En de softe pogingen van moderators om er iets aan te veranderen nog veel meer. Ik heb het weinig verder zien gaan dan een aantal keer stoere taal over strenger modereren.

Wat vervolgens helemaal niet gebeurd.

Maar ik vind het hier nog steeds geen kutforum. Ik vind de meeste mensen hier nog steeds leuk, grappig, interessant, aandoenlijk, slim enz.

Die paar mafkezen onderstrepen dan eigenlijk alleen maar.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:IBIopviva schreef op 05 juni 2016 @ 10:46:

Ow nou ik ben blij om te lezen dat ik dus niet gewoon lichtgevoelig ben.

Nee hoor, er zijn er meer zoals jij.

Ik zag er gisteren ook een posten die het dan weer nodig vond om zo'n beetje alles wat Nederlands is belachelijk te maken en af te fakkelen.

Moet blijkbaar ook maar kunnen want het staat er nog steeds.
Wat doe je dan hier als je het zo kut vindt?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik vind het ook geen kutforum Feow.

Inderdaad, die paar fanatici laten vele anderen juist shinen.
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 10:59:

Ik heb hier mijn matties (in gewone topics) en uiteraard is het na 18 jaar ofzo ook een gewoonte. Maar ik ben hier al veel minder. Het is toch van de zotte dat we vroeger gewoon normale discussies op aktueel konden hebben zonder dat enge gedoe wat je er nu allemaal vindt?

Gelukkig hebben we nog de achterkamers.
quote:feow schreef op 05 juni 2016 @ 10:52:

Ik vind wat toegestaan wordt vaak onbegrijpelijk. En de softe pogingen van moderators om er iets aan te veranderen nog veel meer. Ik heb het weinig verder zien gaan dan een aantal keer stoere taal over strenger modereren.

Wat vervolgens helemaal niet gebeurd.

Maar ik vind het hier nog steeds geen kutforum. Ik vind de meeste mensen hier nog steeds leuk, grappig, interessant, aandoenlijk, slim enz.

Die paar mafkezen onderstrepen dan eigenlijk alleen maar.Dat is ook wel weer waar.
Mij ontgaat al die mafklapperij echt helemaal. Ik lees het werkelijkwaar niet, en wat ben ik daar blij mee. Ik kan er gewoon helemaal niks mee, met misselijkmakende kortzichtige mensen. Ongedierte vind ik dat en daar hoef ik niks mee te maken te hebben.
quote:yasmijn schreef op 05 juni 2016 @ 11:03:

[...]

Ik heb hier mijn matties (in gewone topics) en uiteraard is het na 18 jaar ofzo ook een gewoonte. Maar ik ben hier al veel minder. Het is toch van de zotte dat we vroeger gewoon normale discussies op aktueel konden hebben zonder dat enge gedoe wat je er nu allemaal vindt?

Gelukkig hebben we nog de achterkamers.Dit is wel een afspiegeling van de huidige matschappij natuurlijk.
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 10:59:

De voordelen wegen nog altijd op tegen de nadelen!

Ik ben ook niet van het klagen normaal maar ik vond het nu wel even welletjes.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:BridgetteDubois schreef op 05 juni 2016 @ 11:10:

Mij ontgaat al die mafklapperij echt helemaal. Ik lees het werkelijkwaar niet, en wat ben ik daar blij mee. Ik kan er gewoon helemaal niks mee, met misselijkmakende kortzichtige mensen. Ongedierte vind ik dat en daar hoef ik niks mee te maken te hebben.We hebben er nu eenmaal wel mee te maken.
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 11:20:

[...]

Dit is wel een afspiegeling van de huidige matschappij natuurlijk.Nou, met de mensen waar ik mee verkeer bestaat dit niet!
quote:IBIopviva schreef op 05 juni 2016 @ 11:21:

[...]

De voordelen wegen nog altijd op tegen de nadelen!

Ik ben ook niet van het klagen normaal maar ik vond het nu wel even welletjes.Ja gek he, heb ik ook. Ineens werd ik niet goed van.
quote:yasmijn schreef op 05 juni 2016 @ 11:21:

[...]

Nou, met de mensen waar ik mee verkeer bestaat dit niet! Echt Yas, onder welke steen ij leeft....
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 11:32:

[...]

Echt Yas, onder welke steen ij leeft....Huh? Ik kom het irl ook niet tegen.
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 11:32:

[...]

Echt Yas, onder welke steen ij leeft....

Sorry, maar in mijn kringen komt dat niet voor.

Ik lees dat hier. Op Facebook heb ik ook niet van die gekkies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven