Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Jonari schreef op 25 juni 2016 @ 01:16:

[...]

Nou dan zijn wij van je verlost.Lijkt me ook veel leuker voor jezelf. Dat gezeik op alles en iedereen lijkt me ook zo enorm vermoeiend.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 juni 2016 @ 01:12:

[...]

Mij maak je de pis niet lauw hoor

Ik hoop oprecht dat jij het ook een keer gaat snappen.Dat hoop ik van jullie ook. Ik heb geen hekel aan mensen hier. Wel aan de manier hoe er geschreven wordt over anderen. Ik vind de napraat serieus een toxic topic. Als je kwaad wil doen kan je dat hier straffeloos doen (of je moet echt ver over de schreef gaan). Mijn issue tegen de napraat is niet de mensen, het is het gedrag. Ik kan het ook niet uitleggen want schijnbaar willen maar heel weinig mensen het snappen.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:19:

[...]

Dat hoop ik van jullie ook. Ik heb geen hekel aan mensen hier. Wel aan de manier hoe er geschreven wordt over anderen. Ik vind de napraat serieus een toxic topic. Als je kwaad wil doen kan je dat hier straffeloos doen (of je moet echt ver over de schreef gaan). Mijn issue tegen de napraat is niet de mensen, het is het gedrag. Ik kan het ook niet uitleggen want schijnbaar willen maar heel weinig mensen het snappen.

JAHA DAT WETEN WE NU WEL! HOU OP MET JE GEZEUR.

We weten het, snappen het en begrijpen het maar vinden het prima zo.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juni 2016 @ 01:21:

[...]

JAHA DAT WETEN WE NU WEL! HOU OP MET JE GEZEUR.Dit dus, dit is een goed voorbeeld.

[...]

Dat hoop ik van jullie ook. Ik heb geen hekel aan mensen hier. Wel aan de manier hoe er geschreven wordt over anderen. Ik vind de napraat serieus een toxic topic. Als je kwaad wil doen kan je dat hier straffeloos doen (of je moet echt ver over de schreef gaan). Mijn issue tegen de napraat is niet de mensen, het is het gedrag. Ik kan het ook niet uitleggen want schijnbaar willen maar heel weinig mensen het snappen.Nou vreselijk, ik heb hier een leuke foto geplaatst van een paar knuffelende ouwe mannen, en een linkje naar een gezellig liedje. En dan krijg ik een paar sneerderige linkjes terug. Weetje, het maakt me geen reet uit hoor wat je van me vindt. Maar iets van practice what you preach komt nu wel in mijn hoofd op.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:21:

[...]

Dit dus, dit is een goed voorbeeld.Ja, ik weet het. Ik ben een slecht mens een in en in slecht mens. En nu?
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:21:

[...]

Dit dus, dit is een goed voorbeeld.Niet iedereen is zo geduldig als ik vanavond ben. En laten we wel wezen: je vraagt er wel een beetje om.
Om wat?

Oh wacht ik ga tegen jullie in.. ja dat kan niet hè.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 juni 2016 @ 01:22:

[...]

Nou vreselijk, ik heb hier een leuke foto geplaatst van een paar knuffelende ouwe mannen, en een linkje naar een gezellig liedje. En dan krijg ik een paar sneerderige linkjes terug. Weetje, het maakt me geen reet uit hoor wat je van me vindt. Maar iets van practice what you preach komt nu wel in mijn hoofd op.

Ik ben ook zo als jij hoor LV

Eigenlijk maakt het me geen reet uit, maar toch ook weer wel.

Word niet graag de les gelezen door Tattou.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 juni 2016 @ 01:24:

[...]

Niet iedereen is zo geduldig als ik vanavond ben. En laten we wel wezen: je vraagt er wel een beetje om.Als het nu alleen om vanavond zou gaan...
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:25:

Om wat?

Oh wacht ik ga tegen jullie in.. ja dat kan niet hè.Flikker toch op zeg!
Normaal ben ik heel beschaafd hoor
Mijn onderschrift nogmaals, gewoon omdat het een lekker nummer is. Goede tekst. "Shut up already damn, ain't that a bitch" enzo. Owww en een goede danser, altijd leuk

Shut up already damn
... Een stelling van 5 woorden niet snappen
quote:Jonari schreef op 25 juni 2016 @ 01:26:

[...]

Ik ben ook zo als jij hoor LV

Eigenlijk maakt het me geen reet uit, maar toch ook weer wel.

Word niet graag de les gelezen door Tattou.Dat is de echte issue hier op napraat, mensen worden niet graag terecht gewezen. Terwijl de napraters bol staan van wat ze zelf fout doen.
Maar goed, ik ga lekker slapen, fijne echte napraat.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:30:

[...]

Dat is de echte issue hier op napraat, mensen worden niet graag terecht gewezen. Terwijl de napraters bol staan van wat ze zelf fout doen.En hoe is het met jouw zelfreflektie?
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:25:

Om wat?

Oh wacht ik ga tegen jullie in.. ja dat kan niet hè.Doe nou es niet zo sneu. Het is helemaal je eigen verdienste dat je je in geen enkel kletstopic meer kunt vertonen. Om maar even voor mezelf te spreken: ik weet dat je best gezellig kunt zijn dus wat mij betreft ben je van harte welkom in laten we zeggen het Café (waar ik per ongeluk één van de TO's ben). Maar elke keer als je er komt begin je meteen te zeiken dat je vast niet welkom bent en dat iedereen er gemeen is en roddelt en anderszins laakbaar gedrag vertoont, altijd maar weer. Ja wat wil je dan? Dat de mensen je vervolgens huilend in de armen vallen en je snikkend van spijt welkom heten en voor altijd je muziekjes zullen prijzen? Zo werkt het natuurlijk niet. Ik snap best dat jij ook ergens bij wilt horen voor zover dat al mogelijk is op een forum, maar daar zul je zelf ook iets voor moeten doen. En elke vrijdag weer ruzie komen maken is dan echt de weg niet.

[...]

Dat hoop ik van jullie ook. Ik heb geen hekel aan mensen hier. Wel aan de manier hoe er geschreven wordt over anderen. Ik vind de napraat serieus een toxic topic. Als je kwaad wil doen kan je dat hier straffeloos doen (of je moet echt ver over de schreef gaan). Mijn issue tegen de napraat is niet de mensen, het is het gedrag. Ik kan het ook niet uitleggen want schijnbaar willen maar heel weinig mensen het snappen.

En dan staat er in de huisregels dat er niet negatief geforumd mag worden. Wat uiteindelijk hier wel gebeurd.

Dus de huisregels kloppen dan ook niet.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juni 2016 @ 01:23:

[...]

Ja, ik weet het. Ik ben een slecht mens een in en in slecht mens. En nu?Nou wil ik net so sijn als jij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Ttass28 schreef op 25 juni 2016 @ 01:33:

[...]

En dan staat er in de huisregels dat er niet negatief geforumd mag worden. Wat uiteindelijk hier wel gebeurd.

Dus de huisregels kloppen dan ook niet.Zeur toch niet zo
quote:feow schreef op 25 juni 2016 @ 01:34:

[...]

Nou wil ik net so sijn als jij.Je mag bij me in de leer. Gratiz voor nop.

[...]

Dus de huisregels kloppen dan ook niet.Gesellug dat je ook mee kump doen.

[...]

Dus de huisregels kloppen dan ook niet.Ja, en tattou forumt altijd gezellig. Kom nou toch, je hebt toch geen poep in je ogen?
quote:Jonari schreef op 25 juni 2016 @ 01:32:

[...]

En hoe is het met jouw zelfreflektie?Haha dit had ik ook getikt, maar mijn apparaat liep vast .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven