Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juni 2016 @ 01:55:

[...]

En blijkbaar zijn of wij een stelletje domme schapen die het niet (willen) begrijpen of jij kunt het niet (duidelijk genoeg) uitleggen. Stop er gewoon mee en ga je vermaken op de muziek topics of twd waar je wel leuk kunt doen. Is toch veel leuker.Probeer gewoon eens te lezen wat ik echt bedoel.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:55:

[...]

Nou dus als de napraat verdwijnt wordt het nog erger? Waar ligt dat aan dan?Aan jou nou goed. Jeetje wat kun jij zeuren zeg. Vind je het leven wel leuk? En serieuze vraag, wat is er leuk aan ons de les te lezen? Wat haal je hieruit?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Heb jij mij ooit zien typen: stop er gewoon mee, ga weg?
quote:Ttass28 schreef op 25 juni 2016 @ 01:55:

[...]

Eens, dubbele gedrag ja. En ook nog een monopoly erbij. Over alles en iedereen mag er gepraat en grappen en uit te lachen maar ho maar als de rollen worden omgedraaid. Dan is het forum te klein. Als je uitdeelt moet je ook kunnen incaseren en anders moet je niet uitdelen en gewoon verder lezen.

Wij houden nu een spiegel voor door hetzelfde gedrag te tonen, en dat wordt nu niet gewaardeerd. Grappig niet tattou?Lees even wat witches schrijft... die slaat de spijker op de kop.
quote:Jonari schreef op 25 juni 2016 @ 01:57:

[...]

En ik blijf erbij dat je een onwijze pedante zeikerd bentJe hebt nog steeds niet uitgelegd waarom, behalve iets van 2 jaar geleden ofzo. Ik spreek jou verder zelden.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 01:58:

Heb jij mij ooit zien typen: stop er gewoon mee, ga weg?Ja, nu . Snap je echt niet waarom mensen (en ik) dit schrijven?
Gelukkig spreek ik je nooit, maar ik kan lezen.
quote:Witches schreef op 25 juni 2016 @ 01:55:

[...]

Maar dat is toch geen dubbel gedrag? Elk topic heeft een ander doel, en dat café dan waarschijnlijk een niet-zuigendoel.

Je gaat toch ook geen financiële raad vragen in een kooktopic?Ik zou dat heel erg graag geloven hoor wat je hier zegt, mocht het niet zo zijn dat de helft van dat cafe altijd te vinden is als er iets smeuïgs is op napraat, sterker nog ze houden de napraat levendig vaak. Sorry hoor dat ik die regel niet zo geloof. Niet zuigen is niet zuigen, hou je daaraan dan, overal. Anders spreek je jezelf namelijk enorm tegen. Ooooof, zet die disclaimer boven elke topic, ook boven de napraat.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juni 2016 @ 02:00:

[...]

Ja, nu . Snap je echt niet waarom mensen (en ik) dit schrijven?

Mensen tonen nou eenmaal kuddegedrag en kunnen niet voor zichzelf denken die blaten zomaar. het is altijd fijn om bij de goede kant te horen, dat is nou eenmaal veilig comfortone ook wel genoemd. Stel je voor om de pispaaltje te worden.

Ik ben liever de loner schaap die de orders niet opvolgt maar de andere kant opgaat.
Gewoon geen gezuig nergens meer.
quote:-Kia-Ora- schreef op 25 juni 2016 @ 02:00:

[...]

Ja, nu . Snap je echt niet waarom mensen (en ik) dit schrijven?Nee Kia dat snap ik echt niet. Ik snap niet waarom je tegen iemand zegt "" Ga weg".
Ik geef het op.

Trusten maisjes
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 02:04:

[...]

Ik zou dat heel erg graag geloven hoor wat je hier zegt, mocht het niet zo zijn dat de helft van dat cafe altijd te vinden is als er iets smeuïgs is op napraat, sterker nog ze houden de napraat levendig vaak. Sorry hoor dat ik die regel niet zo geloof. Niet zuigen is niet zuigen, hou je daaraan dan, overal. Anders spreek je jezelf namelijk enorm tegen. Ooooof, zet die disclaimer boven elke topic, ook boven de napraat.

Wat is dat voor een gekke regel? Dus omdat ik niet met mijn buurman neuk, mag ik ook niet met mijn partner neuken?

Of is het toch zo dat er voor alles een gepaste plaats en tijd (en in dit geval topic) is?
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 02:05:

Gewoon geen gezuig nergens meer.Ah, je gaat weg?
Sterker nog, dat is toch precies wat volgens jullie de Actuelers zeggen tegen de vluchtelingen? "Ga weg".

Dit is precies waar ik het vorige week over had. Sommige hier doen precies hetzelfde alleen op kleinere schaal. Bravo!
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 02:04:

[...]

Ik zou dat heel erg graag geloven hoor wat je hier zegt, mocht het niet zo zijn dat de helft van dat cafe altijd te vinden is als er iets smeuïgs is op napraat, sterker nog ze houden de napraat levendig vaak. Sorry hoor dat ik die regel niet zo geloof. Niet zuigen is niet zuigen, hou je daaraan dan, overal. Anders spreek je jezelf namelijk enorm tegen. Ooooof, zet die disclaimer boven elke topic, ook boven de napraat.Maar- Als je het gezuig zo erg vind, en in strijd met de regels, dan neem je dat toch met de mods op? De schrijvers hier houden enkel in stand wat toegestaan is. Dat kan je leuk vinden, stom vinden, achterlijk, whatever- Maar hen niet verbieden. Lees het dan inderdaad niet, waarom zou je je er zo over opwinden of aan ergeren als je er niet naar hoeft te kijken? Of als je het echt zo erg vind, leg dan het verzoek bij de mods, die zijn daarvoor enzo...
Ik ga slapen, denk er maar eens over na.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 02:06:

[...]

Nee Kia dat snap ik echt niet. Ik snap niet waarom je tegen iemand zegt "" Ga weg".Ik wel, je kunt iemand uiteindelijk zo knettergek maken met je gezeur en gezeik dat iemand je zat is. Of je het zelf zou doen is een ander verhaal maar ik kan het me best voorstellen.
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 02:09:

Ik ga slapen, denk er maar eens over na.Schijnheil
quote:tattou schreef op 25 juni 2016 @ 02:09:

Sterker nog, dat is toch precies wat volgens jullie de Actuelers zeggen tegen de vluchtelingen? "Ga weg".

Dit is precies waar ik het vorige week over had. Sommige hier doen precies hetzelfde alleen op kleinere schaal. Bravo!Wat een idioterie, dat jij jezelf durft te vergelijken met een vluchteling. Echt, je hebt geen idee.
Geen idee hoe je dat schrijft eigenlijk
quote:Jonari schreef op 25 juni 2016 @ 02:13:

Geen idee hoe je dat schrijft eigenlijkIk heet dan wel geen Solo of Noes, maar je had het bij het rechte end.
Fijn!

Biertje LV?
quote:Ttass28 schreef op 25 juni 2016 @ 02:04:

[...]

Mensen tonen nou eenmaal kuddegedrag en kunnen niet voor zichzelf denken die blaten zomaar. het is altijd fijn om bij de goede kant te horen, dat is nou eenmaal veilig comfortone ook wel genoemd. Stel je voor om de pispaaltje te worden.

Ik ben liever de loner schaap die de orders niet opvolgt maar de andere kant opgaat.Jaja denk je nu echt dat ik orders opvolg? Ik kan echt wel voor mezelf denken hoor. Dat toevallig tien anderen hetzelfde vinden, denken en zeggen heeft daar niets mee te maken. Als ik het met iemand hier niet eens ben hoort diegene dat ook gewoon. Het is gewoon puur toeval dat ik het vaak met dezelfde personen eens of oneens ben. Heeft niets met kuddegedrag te maken. Vooral met denkwijze, ervaringen en wellicht niveau te maken. Maar denk dat vooral hoor en wees maar een loner schaap (schapen leven altijd in kuddes, dat je het weet, dus loner schapen bestaan niet). Wees het loner schaap dat ondertussen bijna wanhopig heel hard op zoek is naar een plekje in de kudde...
quote:Ttass28 schreef op 25 juni 2016 @ 02:04:

[...]

Ik ben liever de loner schaap die de orders niet opvolgt maar de andere kant opgaapt.Jij, jij! vagebond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven