Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SallySpectra schreef op 17 juni 2016 @ 23:47:

[...]

Was het maar waar.Ja het is vervelend als je dat elke keer maar blijft horen, maar zolang het gebeurd blijf ik dat doen. Dit forum is scheef, en er zijn meerderen die dat zien. Of het nou om nicks of echte personen gaat.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 23:45:

[...]

Ja dat denk ik, ik vind namelijk dat de Napraters nogal zeiken altijd. Maar dat is een different view schijnbaar. Er is 1 dingetje waar ik over blijf zeiken op dit forum en dat is dat ik vind dat sommige mensen dubbele standaards hebben. Die meten met 2 maten. En daar kan ik erg slecht tegen. Dus daar ga ik zo nu en dan mee door.

Jij snapt er echt niets van wat je leest.

Ik zeg iets heel anders.

Maw: je bent over het algemeen poepvervelend. Als je een keer normaal doet moet men je nog niet. Omdat je bijna altijd poepvervelend bent is men je zat.

Irl liep ik met een boog om je heen. Zou niet met je gaan kletsen.

Jij snapt gewoon niet wat er geschreven wordt. Misschien kan je daar niks aan doen. Maar wel tot gevolg dat jij geen aansluiting hebt met de rest. En niet dat de rest jou uitsluit. Doe je zelf.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 17 juni 2016 @ 23:42:

[...]

Ze was er vanavond even speciaal om Tattou te negeren.sta ik ook onder haar reguleerknop zeker
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 23:50:

[...]

Echt; je bent een held. een soort Moeder Theresa met een vleugje Ghandi.
quote:juliaaana schreef op 17 juni 2016 @ 23:50:

[...]

Jij snapt er echt niets van wat je leest.

Ik zeg iets heel anders.

Maw: je bent over het algemeen poepvervelend. Als je een keer normaal doet moet men je nog niet. Omdat je bijna altijd poepvervelend bent is men je zat.

Irl liep ik met een boog om je heen. Zou niet met je gaan kletsen.

Jij snapt gewoon niet wat er geschreven wordt. Misschien kan je daar niks aan doen. Maar wel tot gevolg dat jij geen aansluiting hebt met de rest. En niet dat de rest jou uitsluit. Doe je zelf.Oh nou, fijn om te weten dan. Ik snap heel erg goed wat er geschreven wordt en ook waarom. Maar toch Het is het best lopende forum van Nl toch nog steeds? ^^
Wat betekenen toch die ^^ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 23:54:

[...]

Oh nou, fijn om te weten dan. Ik snap heel erg goed wat er geschreven wordt en ook waarom. Maar toch Het is het best lopende forum van Nl toch nog steeds? ^^

Dat betwijfel ik, want je haalt nuances er niet uit, leest te letterlijk en mist daardoor volledig het gesprek. En als dat tegen je gezegd wordt blijf je herhalen dat jij het goed leest

^^
Je laatste post in het café: puur zuigen.

Wat wil je nou?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 23:57:

Wat betekenen toch die ^^ ?

Dat heeft ze in napraat 43 al gezegd en gaat ze niet nog een keer uitleggen

^^

Ik weet het niet meer, iets met een smiley van vroeger
quote:juliaaana schreef op 17 juni 2016 @ 23:58:

[...]

Dat heeft ze in napraat 43 al gezegd en gaat ze niet nog een keer uitleggen

^^

Ik weet het niet meer, iets met een smiley van vroegerNou hey, zie? Context. Of gewoon algemene kennis.
Algemene kennis over ^^ ?

Tja mijn leven is niet compleet ben ik bang
quote:tattou schreef op 17 juni 2016 @ 23:50:

[...]

Ja het is vervelend als je dat elke keer maar blijft horen, maar zolang het gebeurd blijf ik dat doen. Dit forum is scheef, en er zijn meerderen die dat zien. Of het nou om nicks of echte personen gaat.Ondanks alles. Als je voor de makkelijkste weg zou kiezen, hield je braaf je mond, maar dat doe je niet en dat kan ik wel waarderen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 18 juni 2016 @ 00:05:

[...]

Ondanks alles. Als je voor de makkelijkste weg zou kiezen, hield je braaf je mond, maar dat doe je niet en dat kan ik wel waarderen.Nou. Tis heul nobel allemaal, die opofferingsbereidheid.
Nu 'De watermeesters' van Danielle Hermans uitlezen. Een moord uit het heden en 1 uit 1600, in 1 boek en ze hebben met elkaar te maken.

Daar wil ik ook nog eens naar toe, naar De Beemster en de rest daarboven.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik moet te vaak aan paparazzi denken bij de napraat, misschien is het dat. Soort van RTL Boulevard.
Die ^^ ken ik.

Dat is Chinees of Japans. Die hebben andere ogen en een andere mimiek.

Ik weet alleen niet weer wanneer het gepast is om dat te gebruiken. (Gezien in het programma Galileo.)

Het was wel lekker onsmakelijk over parasieten op RTL5.

Geruststelling dat de gevonden muizenkeutels onder het spinrag zaten. Ze waren dus niet vers. De muizen waren verhuisd, maar de ratten hadden tunnel gevonden om de kruipruimte in te komen. Onder het bed zaten ook allerlei larven.

Ik ga morgen mijn nieuwe stofzuiger uitvoerig testen.
Mensen, aan hoogheidswaanzin en het :ikbenzogoedenhebgelijk" is niets opgewassen. Vechten tegen de bierkaai.

Wat wel leuk is.....FC Twente houdt zijn licentie en blijft in de Eredivisie voetballen........joeppieeeee!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 17 juni 2016 @ 23:57:

Wat betekenen toch die ^^ ?Valse niet menende smiley?
quote:Alixane schreef op 18 juni 2016 @ 00:29:

Mensen, aan hoogheidswaanzin en het :ikbenzogoedenhebgelijk" is niets opgewassen. Vechten tegen de bierkaai.

Wat wel leuk is.....FC Twente houdt zijn licentie en blijft in de Eredivisie voetballen........joeppieeeee!

Nou hallo daar

Ik cheer even mee ^^.
quote:Alixane schreef op 18 juni 2016 @ 00:29:

Hoera!

Denk ik.

quote:Eleonora-1 schreef op 18 juni 2016 @ 00:31:

[...]

Hoera!

Denk ik.

Je denkt goed Leo....het is heel erg hoera!
Wat een fijne afsluiting dan voor een ieder voor wie dit belangrijk is!

Nee, wordt niet onderstund. Kan geen Japans.
Ik had het voorspelt, best aardig toch? ^^

Die Nickchanges toch altijd hè. Best lastig zo nu en dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven