Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Oudblond schreef op 23 juni 2016 @ 14:55:

Ik vermoed trouwens dat er - behalve NAW gegevens - niet veel in een PB te vinden is wat ze niet zelf op het forum gooide.En zelfs haar woonplaats is niet moeilijk te raden als je haar berichten van de afgelopen jaren een beetje gevolgd hebt.
quote:prik schreef op 23 juni 2016 @ 14:40:

[...]

Nee. Maar dat hoeft ook niet; als iemand echt ver over de schreef gaat kunnen de mods gewoon een permaban geven hoor, zonder iemand eerst nog tien kansen te gunnen.En kun je dan niet met een andere nick en via een ander e-mailaccount alsnog weer terugkomen?
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 14:38:

[...]

Nee via PB.En dat wat via PB gedeeld is, is door haar op het betr. topic gezet?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Dankje @Kia, je helpt om het wat te rationaliseren. Eigenlijk hielp ik haar al die tijd ipv zij mij. Ik vervulde haar 'behandel behoefte'.
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 14:58:

[...]

En dat wat via PB gedeeld is, is door haar op het betr. topic gezet?Het komt erop neer dat zij hintte op dingen die blijkbaar via pb's waren gedeeld en half en half dreigde meer te onthullen. Althans, zo kon je dat lezen en zo lazen ik en andere dat. En dat doe je dus gewoon niet. Punt uit.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 14:57:

En kun je dan niet met een andere nick en via een ander e-mailaccount alsnog weer terugkomen?Ik ben bang van wel, ook al is dat officieel niet toegestaan. Tenzij ze een IP-ban heeft gekregen, dan kan ze helemaal het forum niet meer op vanaf haar huis. Maar zelfs die is te omzeilen.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 14:57:

[...]

En kun je dan niet met een andere nick en via een ander e-mailaccount alsnog weer terugkomen?Indien er een ip-ban is gegeven niet. Nou ja, niet heel makkelijk. Dan kan het nog via proxy, wat niet mag en wederom een perma oplevert.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ach, dan zou we vast ook wel weer een keer door de mand vallen, denk ik. Sommige forummerds herken je nu eenmaal al snel aan hun schrijfstijl. Maar evengoed rot dat het zo liep en terecht dat ze weg moest.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:02:

Ach, dan zou ze vast ook wel weer een keer door de mand vallen, denk ik. Sommige forummerds herken je nu eenmaal al snel aan hun schrijfstijl. Maar evengoed rot dat het zo liep en terecht dat ze weg moest.
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 14:58:

Dankje @Kia, je helpt om het wat te rationaliseren. Eigenlijk hielp ik haar al die tijd ipv zij mij. Ik vervulde haar 'behandel behoefte'.Ja, dat is denk ik ook wat je deed. Ik vind het oprecht rot voor je. Ik had beter voor je gewild en ben blij dat je nu een goede behandeling hebt gehad en ik hoop dat je dit in de toekomst een beetje van je af kunt schudden. Het zal even duren maar geloof me, er zijn meer forummers met een goed hart dan een verdorven hart.
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 14:58:

[...]

En dat wat via PB gedeeld is, is door haar op het betr. topic gezet?Nee maar dat doet er verder ook niet toe.
quote:Pretzel66 schreef op 23 juni 2016 @ 15:09:

[...]

Nee maar dat doet er verder ook niet toe.Het gaat dus om het feit dat er iets gezegd (gedreigd) is als 'ik zal heus niet verklappen waar onze pb's over gingen?' ?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 15:13:

[...]

Het gaat dus om het feit dat er iets gezegd (gedreigd) is als 'ik zal heus niet verklappen waar onze pb's over gingen?' ?Hoe het beschreven was is totaal niet belangrijk. Ze dreigde pb's openbaar te maken. Punt.

[...]

Het gaat dus om het feit dat er iets gezegd (gedreigd) is als 'ik zal heus niet verklappen waar onze pb's over gingen?' ?Waarom blijf je nou zo hengelen?
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:16:

[...]

Waarom blijf je nou zo hengelen?

Hallo? Jullie hebben het er hier toch uitgebreid over? Er is/zijn berichten verwijderd; ik vraag gewoon wat daar dan ( zo ongeveer) heeft gestaan.

En dat blijkt dan te zijn; dreigen ( of niet, maar zo is het kennelijk gelezen) om persoonlijke informatie uit pb's (mails) te openbaren.

quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:16:

Waarom blijf je nou zo hengelen?Nou, inderdaad. Het was erg genoeg voor een permaban, dat zegt genoeg lijkt me. Waarom wil je letterlijk weten wat er gezegd is?
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juni 2016 @ 15:16:

[...]

Hoe het beschreven was is totaal niet belangrijk. Ze dreigde pb's openbaar te maken. Punt.Natuurlijk is het belangrijk hoe het beschreven was; dat is nogal van invloed op de betekenis.

Maar je mag wel gelijk hebben hoor, jij hebt het gelezen, ik niet.

quote:prik schreef op 23 juni 2016 @ 15:22:

[...]

Nou, inderdaad. Het was erg genoeg voor een permaban, dat zegt genoeg lijkt me. Waarom wil je letterlijk weten wat er gezegd is?Niet, zie mijn andere antwoord.

[...]

Het gaat dus om het feit dat er iets gezegd (gedreigd) is als 'ik zal heus niet verklappen waar onze pb's over gingen?' ?Het ging om zoveel meer dan alleen dat.
quote:prik schreef op 23 juni 2016 @ 15:22:

[...]

Nou, inderdaad. Het was erg genoeg voor een permaban, dat zegt genoeg lijkt me. Waarom wil je letterlijk weten wat er gezegd is?Uhm misschien omdat het verwijderd is. Jij wilt toch ook weten wat er gebeurd is? Wij hebben het niet gelezen. En dit is nou het juiste topic om het te vragen.
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 15:20:

[...]

Hallo? Jullie hebben het er hier toch uitgebreid over? Er is/zijn berichten verwijderd; ik vraag gewoon wat daar dan ( zo ongeveer) heeft gestaan.

En dat blijkt dan te zijn; dreigen ( of niet, maar zo is het kennelijk gelezen) om persoonlijke informatie uit pb's (mails) te openbaren.Precies. dan weet je toch genoeg?
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 15:20:

[...]

En dat blijkt dan te zijn; dreigen ( of niet, maar zo is het kennelijk gelezen) om persoonlijke informatie uit pb's (mails) te openbaren.Of denk (hoop) je serieus dat wij ook nog een keer uit de school klappen? Echt...
quote:simbalabimba schreef op 23 juni 2016 @ 15:22:

[...]

Natuurlijk is het belangrijk hoe het beschreven was; dat is nogal van invloed op de betekenis.

Maar je mag wel gelijk hebben hoor, jij hebt het gelezen, ik niet.En dat zit je blijkbaar dwars. Okay dan. Lekker belangrijk.
quote:Ttass28 schreef op 23 juni 2016 @ 15:25:

[...]

Uhm misschien omdat het verwijderd is. Jij wilt toch ook weten wat er gebeurd is? Wij hebben het niet gelezen. En dit is nou het juiste topic om het te vragen.We zeggen toch wat er is gebeurd? We treden alleen niet in details, want juist doordat S. wel details uit PB's naar buiten bracht, kreeg ze een permaban. En terecht. Sjonge.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 15:25:

[...]

Precies. dan weet je toch genoeg?Dat weet ik toch door ernaar te vragen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven