Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2016 @ 11:55:

Good riddance.

Toen die vrouw in ons stamcafe over dildo's begon was ik er helemaal klaar mee . Voor de rest ontweek ik die idiote postings. Gekkie.Ja maar Yas dat was omdat ze eerder in de kroeg niet geknuffeld werd.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 11:52:

[...]

Ik ben het natuurlijk onmiddellijk gaan maken. Wat ben je gaan maken? Deken met festonsteek?
quote:onnohoestsiroop schreef op 23 juni 2016 @ 12:00:

[...]

Wat ben je gaan maken? Deken met festonsteek?Hoe weet jij dat?
Life is short. Eat dessert first.
Sap weg, mooi.

Bugs, als ik je hint goed begrepen heb, dan vind ik dat je nu stukken minder leuk forumt dan eerst. Niet dat je er wakker van ligt, maar ach...Eens kijken hoe lang je nu blijft.
Slik die kikker!
Geen idee wat je bedoelt
Ik ga steeds meer lachen om het vrolijke sarcasme van onze langorige aanwinst.......
Oh dear, how sad, never mind.
quote:doornroosje9 schreef op 23 juni 2016 @ 12:03:

[...]

Hoe weet jij dat? Glazen beaul
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 juni 2016 @ 12:39:

Geen idee wat je bedoelt
Ohja? Heeft Sapsorrow een permaban??

Wat is er gebeurd?
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 juni 2016 @ 12:39:

Geen idee wat je bedoelt
quote:onnohoestsiroop schreef op 23 juni 2016 @ 12:42:

[...]

Glazen beaulHet is mooi geworden. Ben er trots op.
Potsiedorrie, ik mis een hele toestand terwijl ik levens aan het redden ben.
quote:Dubbz schreef op 23 juni 2016 @ 12:48:

Potsiedorrie, ik mis een hele toestand terwijl ik levens aan het redden ben.Levens redden is veel belangrijker . Is dat gelukt?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik ook al! Kan niet gewoon ff een ochtendje werken he...

Zou ik nu kunnen vragen of ze de waarschuwing die me gisteren is aangesmeerd door de gepermabande nu willen terugdraaien?

Triest dat er nog teveel prive-info in dat topic staat, toch absurd dat zaken die per mail werden gedeeld nu gewoon genoemd zijn door een ander hier op het forum... Ik zou vragen om verwijdering van het topic.
quote:Dubbz schreef op 23 juni 2016 @ 12:48:

Potsiedorrie, ik mis een hele toestand terwijl ik levens aan het redden ben.Wel even je prioriteiten op orde brengen hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik neem aan dat ze dat topic nog wel opschonen. Toch?
Beter gewoon dat hele topic verwijderen, zal even aan de mods vragen. Aan de andere kant veel forummers hebben het nu toch al gelezen...
quote:AllieBrosh schreef op 23 juni 2016 @ 12:38:

Sap weg, mooi.

Bugs, als ik je hint goed begrepen heb, dan vind ik dat je nu stukken minder leuk forumt dan eerst. Niet dat je er wakker van ligt, maar ach...Eens kijken hoe lang je nu blijft.Ik merk weinig verschil.
Jezusmina, is vandaag soms ik-start-een-topic-en-halverwege-draai-ik-zo-dat-het-niet-meer-nodig-is-dag??
quote:mayamay schreef op 23 juni 2016 @ 13:12:

Beter gewoon dat hele topic verwijderen, zal even aan de mods vragen. Aan de andere kant veel forummers hebben het nu toch al gelezen...Doe wat jij prettig vindt. Misschien je op kopiëren en een nieuw topic openen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 23 juni 2016 @ 13:46:

[...]

Doe wat jij prettig vindt. Misschien je op kopiëren en een nieuw topic openen?Las het vanochtend, zo stom hoe S jouw topic die kant op stuurde. Snap dat je het weg zou willen laten halen. Al heb jij niets raars gezegd Maya, integendeel!
Ik heb goed advies gekregen, dus dat is niet nodig!
quote:Hunniebunnie schreef op 23 juni 2016 @ 13:48:

[...]

Las het vanochtend, zo stom hoe S jouw topic die kant op stuurde. Snap dat je het weg zou willen laten halen. Al heb jij niets raars gezegd Maya, integendeel!

Thanks.

Ja ik was volgens haar blijkbaar heel erg onvriendelijk. Terwijl ze gewoon idioot reageerde.
Wat je zegt. Echt, zíj is de weirdo hier. Dat is denk ik voor iedereen wel duidelijk hoor! Maar ik begrijp dat ze een perma-ban heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven