Napraattopic 61

07-06-2016 17:00 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Goede-Fee schreef op 23 juni 2016 @ 20:26:

Daarom.Goh wat een zinvolle bijdrage.....
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:inkie12345 schreef op 23 juni 2016 @ 20:27:

[...]

Ik ben gewoon weer mezelf Blij toe. Ik heb al tig posts moeten wijzigen omdat ik je per ongeluk Inkie noemde .
quote:inkie12345 schreef op 23 juni 2016 @ 20:27:

[...]

Ik ben gewoon weer mezelf Gevaarlijk moment om van naam te veranderen
Tjezus, wat vals
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juni 2016 @ 20:23:

[...]

Ja, en daar gaat het toch allemaal maar om, dat ons zelfbenoemde Forumgeweten iemand Gelijk kan geven. Anders is de fittie niet klaar, natuurlijk. Dus TO-van-het-gewraakte-topic, of jij even heel rap opening van zaken wilt komen geven ja. Anders kan Simbalabimbo niet slapen, en is het hele forum gedoemd ten onder te gaan aan dwaling, vooringenomenheid en anderszins kwalijke zaken omdat ons Forumgeweten geen eindoordeel heeft kunnen vellen.
quote:MevrouwJack schreef op 23 juni 2016 @ 20:29:

[...]

Gevaarlijk moment om van naam te veranderen Briljant juist!
quote:hatsetats schreef op 23 juni 2016 @ 20:24:

En waarom?Daar zijn pagina's vol hierover in napraat geschreven. Teruglezen doet het truukje wel.
quote:MevrouwJack schreef op 23 juni 2016 @ 20:29:

[...]

Gevaarlijk moment om van naam te veranderen sapperdeflap daar heb je gelijk in.
Gelukkig ben je bekend bij het groepje, die kunnen voor je instaan.
En dan OOK NOG meteen de verdachte smiley
Ik vertrouw het niet.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 juni 2016 @ 20:48:

Ik vertrouw het niet.Dan zou ik gewoon even staffen Brie.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 20:52:

[...]

Dan zou ik gewoon even staffen Brie.Heb ik al gedaan. Ik kom er gewoon voor uit dat ik staf, en vaak ook.
Oh ik ook, elke dag.

Zoek jij ook elke dag / week iemand uit om te staffen? Zomaar, voor de fun.
quote:ZombieQueen schreef op 23 juni 2016 @ 20:34:

[...]

Daar zijn pagina's vol hierover in napraat geschreven. Teruglezen doet het truukje wel.Te lui ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik vind het niet zo'n leuk grapje. Zoiets als een winnend doelpunt die na 1 minuut ongeldig word verklaard. Was zo opgelucht dat ze weg was dat ik me weer aangemeld heb. Heb aan haar een hele nare smaak overgehouden door met haar ooit te pb-en. Het is dat ik al die tijd bij gelezen heb en weet hoe het zit, anders was ik acuut weer vertrokken van schrik.
quote:radlerlemon schreef op 23 juni 2016 @ 21:00:

Ik vind het niet zo'n leuk grapje. Zoiets als een winnend doelpunt die na 1 minuut ongeldig word verklaard. Was zo opgelucht dat ze weg was dat ik me weer aangemeld heb. Heb aan haar een hele nare smaak overgehouden door met haar ooit te pb-en. Het is dat ik al die tijd bij gelezen heb en weet hoe het zit, anders was ik acuut weer vertrokken van schrik.En wie is u?
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 juni 2016 @ 20:23:

[...]

Ja, en daar gaat het toch allemaal maar om, dat ons zelfbenoemde Forumgeweten iemand Gelijk kan geven. Anders is de fittie niet klaar, natuurlijk. Dus TO-van-het-gewraakte-topic, of jij even heel rap opening van zaken wilt komen geven ja. Anders kan Simbalabimbo niet slapen, en is het hele forum gedoemd ten onder te gaan aan dwaling, vooringenomenheid en anderszins kwalijke zaken omdat ons Forumgeweten geen eindoordeel heeft kunnen vellen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Ik vind het niet zo'n leuk grapje. Zoiets als een winnend doelpunt die na 1 minuut ongeldig word verklaard. Was zo opgelucht dat ze weg was dat ik me weer aangemeld heb. Heb aan haar een hele nare smaak overgehouden door met haar ooit te pb-en. Het is dat ik al die tijd bij gelezen heb en weet hoe het zit, anders was ik acuut weer vertrokken van schrik.Oh je bedoelt mij toch niet? Was echt niet de bedoeling hoor om voor Sap door te gaan. Ik werd steeds bij mijn oude nick genoemd dus ik dacht dan kan ik net zo goed terug gaan.
quote:hatsetats schreef op 23 juni 2016 @ 20:57:

[...]

Te lui ;)

Topic naar zichzelf toetrekken, privé info neerkwakken van een TO. Ze is helemaal door gedraait en is in mijn ogen ook nog eens potentieel gevaarlijk voor emotioneel instabiele mensen op het forum. Ze manipuleert mensen met haar hulpverlener gedoe, stalkt en valt lastig.

Ben ik iets vergeten?

Ik vind het niet zo'n leuk grapje. Zoiets als een winnend doelpunt die na 1 minuut ongeldig word verklaard. Was zo opgelucht dat ze weg was dat ik me weer aangemeld heb. Heb aan haar een hele nare smaak overgehouden door met haar ooit te pb-en. Het is dat ik al die tijd bij gelezen heb en weet hoe het zit, anders was ik acuut weer vertrokken van schrik.
Ik heb maar weer eens een zwangerosaurustopic gestaft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 23 juni 2016 @ 20:55:

Oh ik ook, elke dag.

Zoek jij ook elke dag / week iemand uit om te staffen? Zomaar, voor de fun.Ja wisselt inderdaad per week ongeveer. Ik kijk op maandag het forum eens rond en wie ik dan irri vind ga ik overal achtervolgen en elk bericht staffen.
quote:ZombieQueen schreef op 23 juni 2016 @ 21:07:

[...]

Topic naar zichzelf toetrekken, privé info neerkwakken van een TO. Ze is helemaal door gedraait en is in mijn ogen ook nog eens potentieel gevaarlijk voor emotioneel instabiele mensen op het forum. Ze manipuleert mensen met haar hulpverlener gedoe, stalkt en valt lastig.

Ben ik iets vergeten? Dat dekt het wel ongeveer. Vooral het zich voordoen als hulpverlener vind ik zeer kwalijk.
quote:BridgetteDubois schreef op 23 juni 2016 @ 21:12:

[...]

Ja wisselt inderdaad per week ongeveer. Ik kijk op maandag het forum eens rond en wie ik dan irri vind ga ik overal achtervolgen en elk bericht staffen.Ja, dat doe ik ook. Ik wissel dat af met Russische scrollette, dan scroll ik heel snel door een topic en de forumster bij wie de scroll stopt is dan aan de beurt. Dat is lekker makkelijk, hoef ik ook niet na te denken over wie en waarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven