Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:40
quote:Very__Cherry schreef op 24 juni 2016 @ 23:38:
Kijk weet je wat het is, ik ben nou wel lekker bezig op de datingmarkt, maar elke keer word ik na verloop van tijd zonder opgaaf van reden straal genegeerd door de kerel in kwestie. En waarom, mag Joost weten, want ik ben slim, petite, gevat, spannend, en ik pijp tegenwoordig zelfs graag. Sterker nog, daar ben ik inmiddels wereldkampioen in. Drievoudig.
En...je ziet er beeldig uit ook.
Wat lach je hier charmant.
Kijk weet je wat het is, ik ben nou wel lekker bezig op de datingmarkt, maar elke keer word ik na verloop van tijd zonder opgaaf van reden straal genegeerd door de kerel in kwestie. En waarom, mag Joost weten, want ik ben slim, petite, gevat, spannend, en ik pijp tegenwoordig zelfs graag. Sterker nog, daar ben ik inmiddels wereldkampioen in. Drievoudig.
En...je ziet er beeldig uit ook.
Wat lach je hier charmant.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:41
quote:Very__Cherry schreef op 24 juni 2016 @ 23:38:
Kijk weet je wat het is, ik ben nou wel lekker bezig op de datingmarkt, maar elke keer word ik na verloop van tijd zonder opgaaf van reden straal genegeerd door de kerel in kwestie. En waarom, mag Joost weten, want ik ben slim, petite, gevat, spannend, en ik pijp tegenwoordig zelfs graag. Sterker nog, daar ben ik inmiddels wereldkampioen in. Drievoudig.Dan snap ik de kerels wel. Eén grote bek is tot daar aan toe, maar drie grote bekken wordt zelfs de meest onderdanige kerel te veel.
Kijk weet je wat het is, ik ben nou wel lekker bezig op de datingmarkt, maar elke keer word ik na verloop van tijd zonder opgaaf van reden straal genegeerd door de kerel in kwestie. En waarom, mag Joost weten, want ik ben slim, petite, gevat, spannend, en ik pijp tegenwoordig zelfs graag. Sterker nog, daar ben ik inmiddels wereldkampioen in. Drievoudig.Dan snap ik de kerels wel. Eén grote bek is tot daar aan toe, maar drie grote bekken wordt zelfs de meest onderdanige kerel te veel.
quote:tattou schreef op 24 juni 2016 @ 23:39:
[...]
Goede vraag.
Napraten gaat helemaal niet over topics (zelden), het gaat altijd over forummers.
Misschien moeten ze de regels van de napraat eens herzien mocht het blijven bestaan.Misschien moet jij gewoon ergens anders je linkjes met die geweldige liedjes gaan plakken
[...]
Goede vraag.
Napraten gaat helemaal niet over topics (zelden), het gaat altijd over forummers.
Misschien moeten ze de regels van de napraat eens herzien mocht het blijven bestaan.Misschien moet jij gewoon ergens anders je linkjes met die geweldige liedjes gaan plakken
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 juni 2016 @ 23:40:
Ik denk dat die mannen doorhebben dat je het allemaal faked kers.Ja maar maar maar maar zeg het dan gewoon! Zeg dan gewoon dat je me eigenlijk niet trekt, dan stop ik ook met trekken. Maar negeren vind ik zo stom!
Ik denk dat die mannen doorhebben dat je het allemaal faked kers.Ja maar maar maar maar zeg het dan gewoon! Zeg dan gewoon dat je me eigenlijk niet trekt, dan stop ik ook met trekken. Maar negeren vind ik zo stom!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:42
vrijdag 24 juni 2016 om 23:42
quote:tattou schreef op 24 juni 2016 @ 23:39:
[...]
Goede vraag.
Misschien moeten ze de regels van de napraat eens herzien mocht het blijven bestaan.
mail even met de baas van het forum.
www.baasvanhetforum@hotmail.com
[...]
Goede vraag.
Misschien moeten ze de regels van de napraat eens herzien mocht het blijven bestaan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:43
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2016 @ 23:42:
[...]
www.baasvanhetforum@hotmail.comHeb ik al eens geprobeerd, hier reageren ze niet op
[...]
www.baasvanhetforum@hotmail.comHeb ik al eens geprobeerd, hier reageren ze niet op
vrijdag 24 juni 2016 om 23:44
quote:blijfgewoonbianca schreef op 24 juni 2016 @ 23:42:
[...]
Je weet best dat die op vakantie is BGB.
[...]
Je weet best dat die op vakantie is BGB.