Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 24 juni 2016 om 23:59
quote:tattou schreef op 24 juni 2016 @ 23:56:
[...]
Nee hoor, lees maar eens terug, het gaat zelden over de topics an sich, ja misschien 3 tot 5 reacties, daarna gaat het over de TO.Als je nou zo dolgraag " koekkie van eigen deeg " wil geven, dan roep je je matties, pik je er iemand uit en dan ga je toch lekker los? Staat je vrij, hoor. Ik zou Ferrie Sjerrie kiezen, als ik jou was; dat is me er eentje, hoor!
[...]
Nee hoor, lees maar eens terug, het gaat zelden over de topics an sich, ja misschien 3 tot 5 reacties, daarna gaat het over de TO.Als je nou zo dolgraag " koekkie van eigen deeg " wil geven, dan roep je je matties, pik je er iemand uit en dan ga je toch lekker los? Staat je vrij, hoor. Ik zou Ferrie Sjerrie kiezen, als ik jou was; dat is me er eentje, hoor!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 juni 2016 @ 23:36:
[...]
Tattou is ook een vaste forummer. Erger nog: ze heeft het begrip vrijmiboto een heel nieuw leven ingeblazen, al valt haar middag dan wat later dan voor de gemiddelde mens.Heb ik dat? Wat doe ik anders dan? De tijden alleen? Nou dat valt tegen hoor.
[...]
Tattou is ook een vaste forummer. Erger nog: ze heeft het begrip vrijmiboto een heel nieuw leven ingeblazen, al valt haar middag dan wat later dan voor de gemiddelde mens.Heb ik dat? Wat doe ik anders dan? De tijden alleen? Nou dat valt tegen hoor.
quote:Lady_Voldemort schreef op 24 juni 2016 @ 23:58:
https://www.youtube.com/watch?v=VOn9QT297FESerieus, LV?! Serieus? Ik had veel van je verwacht maar dit niet.
https://www.youtube.com/watch?v=VOn9QT297FESerieus, LV?! Serieus? Ik had veel van je verwacht maar dit niet.
zaterdag 25 juni 2016 om 00:02
quote:tattou schreef op 24 juni 2016 @ 23:56:
[...]
Nee hoor, lees maar eens terug, het gaat zelden over de topics an sich, ja misschien 3 tot 5 reacties, daarna gaat het over de TO.
Tot jij komt, dan gaat het weer over jou.
En dat vind ik zo mooi van het vivaforum, dat de meesten zo lief zijn om aandacht te schenken aan degen die daar om vragen. Ook als de behoeften wat anders zijn dan anderen, lekker beetje zerekies-sabbelen: ze zíjn er gewoon.
[...]
Nee hoor, lees maar eens terug, het gaat zelden over de topics an sich, ja misschien 3 tot 5 reacties, daarna gaat het over de TO.
Tot jij komt, dan gaat het weer over jou.
En dat vind ik zo mooi van het vivaforum, dat de meesten zo lief zijn om aandacht te schenken aan degen die daar om vragen. Ook als de behoeften wat anders zijn dan anderen, lekker beetje zerekies-sabbelen: ze zíjn er gewoon.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.