Napraattopic 62
zaterdag 25 juni 2016 om 13:27
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 15 juli 2016 om 21:56
vrijdag 15 juli 2016 om 21:58
quote:ZombieQueen schreef op 15 juli 2016 @ 21:56:
Als ze daarmee het bedrijf kunnen schaden zou ik het wel melden bij de baas. Moeilijk, je wilt ook niet een 'klikspaan' zijn.
Maar als de baas het niet weet dan denk ik dat hij het op prijs zou stellen dat hij wel bij hem gemeld wordt. Dan is het aan hem wat hij er mee wilt doen.Of de baas zit er zelf stiekem ook bij, kan je ook nog hebben.
Als ze daarmee het bedrijf kunnen schaden zou ik het wel melden bij de baas. Moeilijk, je wilt ook niet een 'klikspaan' zijn.
Maar als de baas het niet weet dan denk ik dat hij het op prijs zou stellen dat hij wel bij hem gemeld wordt. Dan is het aan hem wat hij er mee wilt doen.Of de baas zit er zelf stiekem ook bij, kan je ook nog hebben.
vrijdag 15 juli 2016 om 22:01
Als ze echt ronselen onder collega's zou ik het melden ja. Heeft een oud-collega van mij ooit een fikse uitbrander voor gekregen. Hij had mij ook benaderd, maar ik heb hem zelf op z'n nummer gezet. Anderen hadden hem wel gemeld bij de baas dus. Het kan de hele sfeer binnen een bedrijf verpesten, dus ik zou er wel iets mee doen ja.
The owls are not what they seem
vrijdag 15 juli 2016 om 22:02
quote:Elisabeth1988 schreef op 15 juli 2016 @ 21:55:
[...]
Ja ik zie wel heel veel overeenkomsten
Ik heb zelf bij ggz instellingen gewerkt en daar waren dit soort dingen best populair bij collega's. Werd een beetje gezien als 'hobby', was geen geheim ofzo. Werd op het werk ook verder niet besproken of geworven (nouja ik heb er nooit van van gemerkt)
Mensen knapten er soms reuze van op zelfs. Als ze het niet meenemen naar het werk lijkt het me hun zaak.
Jaren met een echtpaar (ook nog) gewerkt die samen er even heel fanatiek in waren en na een tijdje weer iets anders vonden.
[...]
Ja ik zie wel heel veel overeenkomsten
Ik heb zelf bij ggz instellingen gewerkt en daar waren dit soort dingen best populair bij collega's. Werd een beetje gezien als 'hobby', was geen geheim ofzo. Werd op het werk ook verder niet besproken of geworven (nouja ik heb er nooit van van gemerkt)
Mensen knapten er soms reuze van op zelfs. Als ze het niet meenemen naar het werk lijkt het me hun zaak.
Jaren met een echtpaar (ook nog) gewerkt die samen er even heel fanatiek in waren en na een tijdje weer iets anders vonden.
vrijdag 15 juli 2016 om 22:08
vrijdag 15 juli 2016 om 22:12
quote:Het-groepje schreef op 15 juli 2016 @ 22:02:
[...]
heb het idee dat ze wel werven. Het zijn ook nog eens mensen die op leidinggevende functies zitten
en ook dat aldaar veel over het bedrijf en specifieke medewerkers wordt gesproken, en dus keuzes worden beinvloed
[...]
heb het idee dat ze wel werven. Het zijn ook nog eens mensen die op leidinggevende functies zitten
en ook dat aldaar veel over het bedrijf en specifieke medewerkers wordt gesproken, en dus keuzes worden beinvloed
vrijdag 15 juli 2016 om 23:07
zaterdag 16 juli 2016 om 08:38
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 juli 2016 @ 08:24:
Net te laat om het konijnensprookje te lezen.
Hardnekkige vrouw.Ben ik ook eens blij dat ik iedere dag zo achterlijk vroeg wakker ben. Ik heb het gelezen en geloof me, die OP ging mijn concentratiespannngsboog ver te boven.
Net te laat om het konijnensprookje te lezen.
Hardnekkige vrouw.Ben ik ook eens blij dat ik iedere dag zo achterlijk vroeg wakker ben. Ik heb het gelezen en geloof me, die OP ging mijn concentratiespannngsboog ver te boven.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 16 juli 2016 om 08:41
zaterdag 16 juli 2016 om 09:06
Je kun het nog teruglezen via Google cache. Ik forum mobiel en kan het cachebericht niet tevoorschijn halen, maar op een PC of laptop zou het moeten lukken (met het pijltje naast de zoekresultaten). Het bericht is in ieder geval wel geïndexeerd, want het komt tevoorschijn als ik zoek op 'site:forum.viva.nl Sapsorrow'.
zaterdag 16 juli 2016 om 09:08
Nee maar via cachedview heb ik net nog wat kunnen lezen. Het is haar waarheid, die anders is dan de waarheid van de mensen die ze noemde. Ik vind het zo opvallend dat ze net voor die ban, in dat topic, net als nu steeds weer iets over de leeftijd van de betrokkene zei 'ze is nog jong, op haar leeftijd' etc. Zo denigrerend.
zaterdag 16 juli 2016 om 09:09
quote:prik schreef op 16 juli 2016 @ 09:06:
Je kun het nog teruglezen via Google cache. Ik forum mobiel en kan het cachebericht niet tevoorschijn halen, maar op een PC of laptop zou het moeten lukken (met het pijltje naast de zoekresultaten). Het bericht is in ieder geval wel geïndexeerd, want het komt tevoorschijn als ik zoek op 'site:forum.viva.nl Sapsorrow'.Cachedview.com en dan de link uit het modtopic plaatsen.
Je kun het nog teruglezen via Google cache. Ik forum mobiel en kan het cachebericht niet tevoorschijn halen, maar op een PC of laptop zou het moeten lukken (met het pijltje naast de zoekresultaten). Het bericht is in ieder geval wel geïndexeerd, want het komt tevoorschijn als ik zoek op 'site:forum.viva.nl Sapsorrow'.Cachedview.com en dan de link uit het modtopic plaatsen.
zaterdag 16 juli 2016 om 09:15
quote:Solomio schreef op 16 juli 2016 @ 09:10:
[...]
Is poef gedaan.
Beter voor alle partijen. Hoe geschoffeld kun je zijn.
Solo, nu ik je toch hier tref
Kane gaat als een tierelier. Hij is enorm opgebloeid, laat zich knuffelen, oppakken, ligt gezellig tegen me aan enzovoorts. Hij vindt het allemaal prachtig!
Ik denk toch echt dat ie onder de plak zat bij Bo en Floyd. Met de 3 oudsten kan hij het goed vinden maar de 2 jongste katers zijn nog steeds achterdochtig. Hij zoekt contact met ze, maar die 2 zijn klein van stuk dus als die enorm grote buffel op ze afstapt, dan peren ze hem
Hij is ook echt zo groot!
[...]
Is poef gedaan.
Beter voor alle partijen. Hoe geschoffeld kun je zijn.
Solo, nu ik je toch hier tref
Kane gaat als een tierelier. Hij is enorm opgebloeid, laat zich knuffelen, oppakken, ligt gezellig tegen me aan enzovoorts. Hij vindt het allemaal prachtig!
Ik denk toch echt dat ie onder de plak zat bij Bo en Floyd. Met de 3 oudsten kan hij het goed vinden maar de 2 jongste katers zijn nog steeds achterdochtig. Hij zoekt contact met ze, maar die 2 zijn klein van stuk dus als die enorm grote buffel op ze afstapt, dan peren ze hem
Hij is ook echt zo groot!