Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat???
quote:Bruise schreef op 16 juli 2016 @ 10:21:

[...]

Dat was gewoon Nederlands hoor. Ik snap er ook niets van.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Bruise schreef op 16 juli 2016 @ 10:18:

Ik vind het wel smerig dat mayamay met haar verzinsels zoveel tijd op heeft geslokt van Sapsorrow. Al had Sap dat ook al veel eerder in kunnen zien dat ze voor de gek werd gehouden. Ze is te goedgelovig. Dat is wel een puntje waar ze misschien nog aan kan werken.
Jullie geloofden het ook allemaal?!
quote:BridgetteDubois schreef op 16 juli 2016 @ 10:23:

[...]

Ze bedoelt het niet als grapje denk ik.
Bah dat vind ik toch een rotsmiley dus ik rectificeer hem even in
quote:Bruise schreef op 16 juli 2016 @ 10:24:

Jullie geloofden het ook allemaal?! Niet zo gek toch?
quote:Bruise schreef op 16 juli 2016 @ 10:24:

Jullie geloofden het ook allemaal?! Ja, tuurlijk. Maar je bedoelde het cynisch? in dat geval ;
quote:notalwaysdark schreef op 16 juli 2016 @ 10:25:

[...]

Niet zo gek toch?Blijkbaar. Nou ja gelukkig heeft ze maar bij één persoon alle energie opgegeten. Hoop ik dan tenminste.
quote:Bruise schreef op 16 juli 2016 @ 10:27:

[...]

Blijkbaar. Nou ja gelukkig heeft ze maar bij één persoon alle energie opgegeten. Hoop ik dan tenminste.Haha dan meen je toch wat je schrijft of ben ik nou gek? ;)
Maar ze kan dus toch het forum op? Ze kan ook mee forummen ZONDER het woord " hulpverlener " te typen. Dan herkennen we haar niet meteen.
quote:Bruise schreef op 16 juli 2016 @ 10:18:

Ik vind het wel smerig dat mayamay met haar verzinsels zoveel tijd op heeft geslokt van Sapsorrow. Al had Sap dat ook al veel eerder in kunnen zien dat ze voor de gek werd gehouden. Ze is te goedgelovig. Dat is wel een puntje waar ze misschien nog aan kan werken. Eh, weet je wel waar het over gaat?
quote:Bruise schreef op 16 juli 2016 @ 10:27:

[...]

Blijkbaar. Nou ja gelukkig heeft ze maar bij één persoon alle energie opgegeten. Hoop ik dan tenminste.Huh? Sapsorrow heeft toch juist bij heel veel personen energie opgeslurpt?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juli 2016 @ 10:29:

Maar ze kan dus toch het forum op? Ze kan ook mee forummen ZONDER het woord " hulpverlener " te typen. Dan herkennen we haar niet meteen.Ja, en zo nog een paar woorden die ze achterwege zou kunnen laten. En iets korter en bondiger.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juli 2016 @ 10:29:

Maar ze kan dus toch het forum op? Ze kan ook mee forummen ZONDER het woord " hulpverlener " te typen. Dan herkennen we haar niet meteen.Moet ze ook niet vertellen over haar bipolaire partner die eens vreemdging, wat ze vergeven heeft, over haar eigen depressies, over dat ze geen huis kunnen vinden omdat ze roken en meerdere honden hebben, en nog zo wat dingetjes. Dan geef ik het een kans
quote:Marana_ schreef op 16 juli 2016 @ 10:30:

[...]

Huh? Sapsorrow heeft toch juist bij heel veel personen energie opgeslurpt? Bij wie dan? Met het lezen van haar ellenlange teksten doe je het jezelf aan.
quote:Marana_ schreef op 16 juli 2016 @ 10:31:

[...]

Moet ze ook niet vertellen over haar bipolaire partner die eens vreemdging, wat ze vergeven heeft, over haar eigen depressies, over dat ze geen huis kunnen vinden omdat ze roken en meerdere honden hebben, en nog zo wat dingetjes. Dan geef ik het een kans

Ja, als ze dat allemaal eens achterwege zou kunnen laten....

Ik snap best dat het voor haar heel vervelend is en dat ze het totaal anders ervaart dan wat wij zien.

Het is eigenlijk dood- en doodzielig.
quote:Solomio schreef op 15 juli 2016 @ 15:41:

[...]

Hij is net 5 minuten thuis en we zijn eruit dat het onderschrift toch klopt. Hij had een verkeerde vertaling van 'imply' in zijn hoofd.

Ik lees het nu pas, maar ben wel blij met de uitkomst!

Je hebt hem uitgelegd dat "imply" gewoon "impliceert" betekent?
Oh dear, how sad, never mind.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juli 2016 @ 10:34:

[...]

Ik snap best dat het voor haar heel vervelend is en dat ze het totaal anders ervaart dan wat wij zien.

Het is eigenlijk dood- en doodzielig.Juist!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juli 2016 @ 10:34:

[...]

Het is eigenlijk dood- en doodzielig.Precies, daarom schreef ik al na het lezen van haar lange post van vannacht: het is haar waarheid. Er is niet 1 waarheid, ieder heeft zijn eigen. Ik snap wel dat wel meelezen en niet kunnen verdedigen erg rot is, maar ze zou er dan ook goed aan doen om niet meer mee te lezen.
quote:Marana_ schreef op 16 juli 2016 @ 10:36:

[...]

maar ze zou er dan ook goed aan doen om niet meer mee te lezen.Tsja,...als je niet veel anders hebt dan is dat wel héél lastig. Ze komt hier al jaren, he.
Zolang er over jou wordt geschreven blijft het interessant om mee te lezen. Of het nou negatief is of positief. Helaas is het in haar geval grotendeels negatief, dat zal haar vast veel pijn doen, ze is een gevoelsmens.
quote:prik schreef op 16 juli 2016 @ 09:33:

[...]

Ze bedoelt het hier verwijderde boekwerk.

Oh dan ben ik weer eens in de war met een forummer die vakantie wilde om aan haar boek te werken maar waarvan de man op vakantie wilde.

#note to self: let nou eens op de námen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 16 juli 2016 @ 10:39:

[...]

Oh dan ben ik weer eens in de war met een forummer die vakantie wilde om aan haar boek te werken maar waarvan de man op vakantie wilde.

#note to self: let nou eens op de námen
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 juli 2016 @ 09:58:

Maar enniewee, ik heb het verwijderde boekwerk van het konijn ook gelezen en ben niet van gedachten veranderd. Ik denk dat zij te erg beschadigd is om zelf te kunnen zien hoe schadelijk ze voor andere kwetsbare mensen is.

Jajaja, je hebt het goed bedoeld enzo maar doe maar niet meer konijn. Zorg maar dat je je eigen roer een beetje recht houdt en bemoei je niet met die van anderen.En hoe ze beschadidgd wordt door wat en op welke manier er over haar geschreven wordt. En werd, ook voor haar ban werd ze denigrerend benaderd. Denigrerend, wat haar verweten wordt, maar dat verder nooooit iemand doet....

In hoeverre ze kwetsbare mensen hier op het forum zou hebben beschadigd weten we niet.

Dat spreekt zich rond zonder het fijne ervan te weten.

En iedereen gelooft wat haar het geloofwaardigs lijkt of het beste uitkomt.

Bij mij is niet als de meerderheid a zegt, zal het wel a zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven