Napraattopic 62
zaterdag 25 juni 2016 om 13:27
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 30 juni 2016 om 21:38
donderdag 30 juni 2016 om 21:43
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 30 juni 2016 @ 21:33:
[...]
Ik vind het irritant als volwassen vrouwen zichzelf meisje noemen. Zo van "kijk mij eens jong en dartel zijn". Dus het is wel een beetje sarcastisch als ik dat doe.
Maar of jij iets verwerpelijks in stand houdt? Ik vind jou best een gentleman eigenlijk, en daar hou ik wel van, feminist of niet.
Dank je.
Maar ik vond het gewoon raar dat iemand een man een smeerlap vond omdat hij een vrouw/meisje van ongeveer 30 'meisje' noemde.
Ik lees van je minder welluidende collega's hierboven dat 'smeerlap' en 'man' een soort synoniemen zijn.
[...]
Ik vind het irritant als volwassen vrouwen zichzelf meisje noemen. Zo van "kijk mij eens jong en dartel zijn". Dus het is wel een beetje sarcastisch als ik dat doe.
Maar of jij iets verwerpelijks in stand houdt? Ik vind jou best een gentleman eigenlijk, en daar hou ik wel van, feminist of niet.
Dank je.
Maar ik vond het gewoon raar dat iemand een man een smeerlap vond omdat hij een vrouw/meisje van ongeveer 30 'meisje' noemde.
Ik lees van je minder welluidende collega's hierboven dat 'smeerlap' en 'man' een soort synoniemen zijn.
donderdag 30 juni 2016 om 21:45
quote:ThunderassMan schreef op 30 juni 2016 @ 21:43:
[...]
Dank je.
Ik lees van je minder welluidende collega's hierboven dat 'smeerlap' en 'man' een soort synoniemen zijn. Ik hou van mannen, dus nee, geen smeerlap. Van de week had ik een discussie met wat jongere mannen over het woord "vrouwtjes", daar heb ik wel een hekel aan, als mannen praten over de "vrouwtjes". En een meisje vind ik iemand onder de 18 ofzo. Maar niet aanstootgevend als dat voor dames ouder dan 18 wordt gebruikt.
[...]
Dank je.
Ik lees van je minder welluidende collega's hierboven dat 'smeerlap' en 'man' een soort synoniemen zijn. Ik hou van mannen, dus nee, geen smeerlap. Van de week had ik een discussie met wat jongere mannen over het woord "vrouwtjes", daar heb ik wel een hekel aan, als mannen praten over de "vrouwtjes". En een meisje vind ik iemand onder de 18 ofzo. Maar niet aanstootgevend als dat voor dames ouder dan 18 wordt gebruikt.
donderdag 30 juni 2016 om 21:46
donderdag 30 juni 2016 om 21:48
quote:Dana schreef op 30 juni 2016 @ 21:47:
Het is wel een leuke puppet trouwens. Kabouter had vroeger toch ook altijd leuke puppets? Opa sokkenpop en zo. Is it you, Kabouter?O dat is lang geleden!
Het is wel een leuke puppet trouwens. Kabouter had vroeger toch ook altijd leuke puppets? Opa sokkenpop en zo. Is it you, Kabouter?O dat is lang geleden!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 30 juni 2016 om 21:50
quote:Zure_Visgleuf schreef op 30 juni 2016 @ 21:38:
[...]
Mag ook via pb . Sta je alleen bij mij voor lul.
Ja dááhááág. Ik ben gekke henkie niet.Je bent verdorie nog geen 10 minuten lid. Dan ga ik echt niet m'n hele ziel en zaligheid via pb aan jou bekend maken. Echt niet.
Voor hetzelfde geld zit je vol kwade bedoelingen en dan hang ik.
Ik heb deze week al een waarschuwing gehad voor een aardig bericht; nou, dat overkomt me niet nog eens.
[...]
Mag ook via pb . Sta je alleen bij mij voor lul.
Ja dááhááág. Ik ben gekke henkie niet.Je bent verdorie nog geen 10 minuten lid. Dan ga ik echt niet m'n hele ziel en zaligheid via pb aan jou bekend maken. Echt niet.
Ik heb deze week al een waarschuwing gehad voor een aardig bericht; nou, dat overkomt me niet nog eens.
donderdag 30 juni 2016 om 21:51
quote:ThunderassMan schreef op 30 juni 2016 @ 21:50:
[...]
[...]