Napraattopic 62

25-06-2016 13:27 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 30 juni 2016 @ 22:12:

[...]

Dat is ter compensatie van alle kutopmerkingen die hij maakt Zoals van de weepk, toen we met opruimen van de slaapkamerkast een bus WD40 'voor alles wat piept en kraakt'. Zegt ie 'die laten we maar staan. Handig voor jou'. Zo vroeg ik eens of het geen tijd werd om me in te ruilen voor een jonge frisse blom. Antwoord: 'Welnee, je weet toch dat ik eigenlijk archeoloog had willen worden.'
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Aan m'n eigen man vroeg ik dat natuurlijk. Niet aan die van Hats.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 30 juni 2016 @ 22:18:

[...]

Zo vroeg ik eens of het geen tijd werd om me in te ruilen voor een jonge frisse blom. Antwoord: 'Welnee, je weet toch dat ik eigenlijk archeoloog had willen worden.'
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Nouschi schreef op 30 juni 2016 @ 22:15:

Ik vind het heel verstandig dat ze zich laat anonimiseren.Ik ook. Had ze eerder moeten doen.
Slik die kikker!
quote:AllieBrosh schreef op 30 juni 2016 @ 22:39:

[...]

Ik ook. Had ze eerder moeten doen.Klopt. Gelijk toen het gesodemieter begon.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 30 juni 2016 @ 22:44:

[...]

Klopt. Gelijk toen het gesodemieter begon.Ja, nu loopt ze kans dat meer mensen haar gaan herkennen.

Wat op zich geen probleem hoeft te zijn.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Als niemand zich ermee gaat bemoeien en mensen haar gewoon haar verhaal laten doen, dan niet, nee.
Slik die kikker!
De vorige eeuw is ook weer aan het preken in het Oorgaatjestopic.
quote:Dana schreef op 30 juni 2016 @ 22:14:

Ik ken May eigenlijk helemaal niet dus ik kan het niet volgen (geeft ook niet).

Ik vind het in elk geval wél heel lief van Prada dat ze daar heeft gereageerd. Maar goed, dat is off topic van mij verder, maar wilde dat toch even zeggen. Prada, als je hier meeleest: Dat is lief van je
Waar gaat dat allemaal over?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Waar zijn we en wat heb ik daarmee van doen?
quote:yasmijn schreef op 01 juli 2016 @ 06:41:

Waar zijn we en wat heb ik daarmee van doen?We zijn op vrijdagochtend en of jij een puppet nick hebt "zure visgleuf" genaamd?
quote:yasmijn schreef op 01 juli 2016 @ 06:41:

Waar zijn we en wat heb ik daarmee van doen?Iets over dubbelnicken en dat jij dat niet kunt. Same old, same old.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Nouschi schreef op 30 juni 2016 @ 21:54:

Suus?
Je bent zelf een theepot
Dan weet ik het niet meer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De nick is een paar maanden oud maar er staan alleen posts van gisteren, ik denk dat er eerder gepost is in verwijderde topics. Je gaat geen nick maken om er pas na tig mnd gebruik van te maken lijkt me
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 01 juli 2016 @ 09:51:

De nick is een paar maanden oud maar er staan alleen posts van gisteren, ik denk dat er eerder gepost is in verwijderde topics. Je gaat geen nick maken om er pas na tig mnd gebruik van te maken lijkt meNee dat lijkt me ook niet. Of je wacht precíes het goede moment af. Heb je hem alvast maar klaarstaan.
Loop dit topic nu nog?

Ongelooflijk zeg.
quote:Amaqanda schreef op 01 juli 2016 @ 10:02:

Loop dit topic nu nog?

Ongelooflijk zeg.Jaaaaaaa, jij was het hè!!!?
quote:Nouschi schreef op 01 juli 2016 @ 10:04:

[...]

Jaaaaaaa, jij was het hè!!!?Natuurlijk.
Waar gaat het eigenlijk over?
quote:Nouschi schreef op 01 juli 2016 @ 09:56:

[...]

Nee dat lijkt me ook niet. Of je wacht precíes het goede moment af. Heb je hem alvast maar klaarstaan.Zoveel geduld en zelfbeheersing? Egnie
Je bent zelf een theepot
Is de vrijmibo bij sommigen nu al begonnen?
quote:ThunderassMan schreef op 30 juni 2016 @ 21:55:

[...]

Sorry; geen waarschuwing (ietwat gedramatiseerd), maar bericht verwijderd wegens opde man/provoceren. Maar het voelde als een maandban, emotioneel gezien.Wat ben je toch ook een wijf af en toe...
quote:mariposita schreef op 01 juli 2016 @ 10:08:

Is de vrijmibo bij sommigen nu al begonnen?Ik draai de dag inderdaad om. Mibo nu en vanmiddag werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven