Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Baankje1 schreef op 23 juli 2016 @ 13:20:

[...]

Je opent een topic na 300 posts en hebt niet gezien dat er in het modtopic al over gepraat is en je krijgt dan al een permaban is dat normaal?Jouw ban sloeg idd helemaal nergens op.
Slik die kikker!
quote:yasmijn schreef op 23 juli 2016 @ 12:15:

[...]

Ga toch weg. "Normale " forummers die hier al jaren en jaren met normaal gedrag zijn krijgen ban op ban voor iets onnozels en de racisten en gekkies kunnen gewoon hun gang gaan.Precies. Idioot!
quote:Baankje1 schreef op 23 juli 2016 @ 13:20:

[...]

Je opent een topic na 300 posts en hebt niet gezien dat er in het modtopic al over gepraat is en je krijgt dan al een permaban is dat normaal?Die is toch ook teruggedraaid?
Het zal mij benieuwen of viva wat doet aan die mel.. (Hij is 15 topic)

Ik wacht het even af
Ik denk niet dat wij daar iets van horen.
quote:Phaedra_ schreef op 23 juli 2016 @ 18:36:

Ik denk niet dat wij daar iets van horen.Nee dat is ook waar
Maar gooilob als het klopt dat jij IP adressen kan achterhalen vind ik dat ook een beetje eng. Komt best dreigend over.
Ah zie het andere topic, het "15 topic was van mij"

Mafklapper
quote:Het-groepje schreef op 23 juli 2016 @ 18:39:

Maar gooilob als het klopt dat jij IP adressen kan achterhalen vind ik dat ook een beetje eng. Komt best dreigend over.

Echt?

Met de juiste connecties kan iedereen dat.

Hij is nu trouwens zijn straatje aan het schoonvegen.
quote:Phaedra_ schreef op 23 juli 2016 @ 18:40:

[...]

Echt?

Met de juiste connecties kan iedereen dat.

Hij is nu trouwens zijn straatje aan het schoonvegen.Idd, snappen mensen nou echt niet dat dit het grote wereld wijde web is en niet de CIA? Jeees en zijn zelfs "hoe moet het" filmpjes op youtube..
Ok maar als ik dus opschrijf 'ik heb deze week sex met 30 mannen gehad' en dat staat iemand niet aan kan diegene hopelijk ook niet even dreigen met : Word een net meisje en anders laat ik je ip adres achterhalen en dan hoor je nog van ons.

Sorry maar dat eigen rechter spelen gaat me te ver.
Ook leuk:

Waarschijnlijk geestelijk zieke mensen
quote:Het-groepje schreef op 23 juli 2016 @ 18:43:

Ok maar als ik dus opschrijf 'ik heb deze week sex met 30 mannen gehad' en dat staat iemand niet aan kan diegene hopelijk ook niet even dreigen met : Word een net meisje en anders laat ik je ip adres achterhalen en dan hoor je nog van ons.

Sorry maar dat eigen rechter spelen gaat me te ver.In theorie zou dat kunnen ja.
quote:Gooloib schreef op 23 juli 2016 @ 18:41:

[...]

Idd, snappen mensen nou echt niet dat dit het grote wereld wijde web is en niet de CIA? Jeees en zijn zelfs "hoe moet het" filmpjes op youtube..Ja, die zijn er ook over hoe je Molotov cocktails maakt ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Sorry maar dat eigen rechter spelen gaat me te ver.Dit dus!
Ben benieuwd voor welke instantie die mafklapper van hij is 15 onderzoek doet. Want vind er weinig professionaliteit uitstralen om op deze manier 'te onderzoeken'.
Ik ben niet stuntelig, hooguit beetje onhandig.
quote:hatsetats schreef op 23 juli 2016 @ 18:45:

[...]

Ja, die zijn er ook over hoe je Molotov cocktails maakt ;)En bommen.
Loogiob kent niemand die van viva een ip kan achterhalen. Tenzij het een mod betreft, of iemand die viva kan hacken.

Sorry maar dat eigen rechter spelen gaat me te ver.

+1

Ik snap het ook niet helemaal, hoor. Volgens mij kunnen alleen de mods onze ip-adressen zien.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Phaedra_ schreef op 23 juli 2016 @ 18:45:

[...]

In theorie zou dat kunnen ja.

Alles kan. Maar ik vraag me af of je dat moet willen hier.

Andersom ook, straks gaan er allemaal verwarde zielen gooilob mailen omdat ze wel in zijn voor een potje pedo meppen. Of verliefd zijn op een forummer. Ofzoiets.
Oh ja, en hackers inderdaad Bruise.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Bangmakerij.
quote:Het-groepje schreef op 23 juli 2016 @ 18:47:

[...]

Andersom ook, straks gaan er allemaal verwarde zielen gooilob mailen omdat ze wel in zijn voor een potje pedo meppen. Of verliefd zijn op een forummer. Ofzoiets.Gooilob zegt toch nergens zelf even verhaal te gaan halen? Volgens mij was het de bedoeling het aan de politie door te geven.
quote:Het-groepje schreef op 23 juli 2016 @ 18:47:

[...]

Andersom ook, straks gaan er allemaal verwarde zielen gooilob mailen omdat ze wel in zijn voor een potje pedo meppen. Of verliefd zijn op een forummer. Ofzoiets.

Nou dat komt wel goed hoor! Ik zap niet ingaan op verzoekjes.

Maar bij deze to wil ik het zekere voor het onzekere nemen.

Het is vooralsnog ook niet waar dat ze op andere fora hetzelfde heeft gepost. Dit is niet te vinden
Ach, het was vast grootspraak van Gooliob. Want het is ook best sneu om zo iets te roepen eigenlijk. Dat is gewoon indruk willen maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven