Napraattopic 63
zaterdag 16 juli 2016 om 16:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 juli 2016 om 19:04
quote:Goede-Fee schreef op 23 juli 2016 @ 18:58:
[...]
Je zei dat je via viva dat wel kon achterhalen, je doet dus net alsof je mods kent die dat wel even gaan fixen.
?
Of een hacker. Of een agent. Of....
Ik zou het dikke prima vinden als iemand dat soort dingen doorgeeft aan de politie.
[...]
Je zei dat je via viva dat wel kon achterhalen, je doet dus net alsof je mods kent die dat wel even gaan fixen.
?
Ik zou het dikke prima vinden als iemand dat soort dingen doorgeeft aan de politie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 23 juli 2016 om 19:04
quote:Gooloib schreef op 23 juli 2016 @ 19:02:
[...]
Iemand aangeven die vermoedelijk een strafbaar feit pleegt aangeven = voor eigen rechter spelen?
Goh onze normen en waarden verschillen
Het gaat er om dat dit strafbare feit op het forum werd gezet. Dus het is aan Viva/Sanoma om daar iets aan te doen. Jij en jouw via via kennisjes zijn hierin helemaal geen partij. Dus ja, dan ben je voor eigen rechter aan het spelen.
Alles wat op het forum gebeurt is niet aan jou om daarvoor iets te ondernemen.
[...]
Iemand aangeven die vermoedelijk een strafbaar feit pleegt aangeven = voor eigen rechter spelen?
Goh onze normen en waarden verschillen
Het gaat er om dat dit strafbare feit op het forum werd gezet. Dus het is aan Viva/Sanoma om daar iets aan te doen. Jij en jouw via via kennisjes zijn hierin helemaal geen partij. Dus ja, dan ben je voor eigen rechter aan het spelen.
Alles wat op het forum gebeurt is niet aan jou om daarvoor iets te ondernemen.
zaterdag 23 juli 2016 om 19:06
quote:Het-groepje schreef op 23 juli 2016 @ 19:03:
[...]
Ik vind het een bizarre gedachte dat iemand dit forum zo belangrijk vindt om illegale activiteiten op los te laten om achter mensen hun gegevens te komen.
.
Je wil toch niet beweren dat ze bij de zedenpolitie ook illegaal bezig zijn om daders te achterhalen via internet?
En als jij een bepaald topic doorspeelt naar iemand bij de politie ben je ook al niet illegaal bezig.
[...]
Ik vind het een bizarre gedachte dat iemand dit forum zo belangrijk vindt om illegale activiteiten op los te laten om achter mensen hun gegevens te komen.
.
Je wil toch niet beweren dat ze bij de zedenpolitie ook illegaal bezig zijn om daders te achterhalen via internet?
En als jij een bepaald topic doorspeelt naar iemand bij de politie ben je ook al niet illegaal bezig.
zaterdag 23 juli 2016 om 19:07
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juli 2016 @ 19:04:
[...]
Ik zou het dikke prima vinden als iemand dat soort dingen doorgeeft aan de politie.Het gaat om om het via VIVA gedeelte. Dat vind ik raar.
Dat ze later daar een andere draai aan geeft tja. Zegt ook weer wat.
Vond het meteen een trolltopic. Beetje minder hysterisch kan ook wel hoor. Wie zegt dat Viva er zelf niks aan ging doen?
[...]
Ik zou het dikke prima vinden als iemand dat soort dingen doorgeeft aan de politie.Het gaat om om het via VIVA gedeelte. Dat vind ik raar.
Dat ze later daar een andere draai aan geeft tja. Zegt ook weer wat.
Vond het meteen een trolltopic. Beetje minder hysterisch kan ook wel hoor. Wie zegt dat Viva er zelf niks aan ging doen?
zaterdag 23 juli 2016 om 19:07
zaterdag 23 juli 2016 om 19:09
Ik ben wel ongewenst deelgenoot / getuige geworden van mogelijk strafbaar gedrag terwijl TO voor zij actief aan de slag is gegaan met haar voorkeuren hulp had kunnen zoeken bij een instantie of haar ha. Indien zij het de wereld in stuurt dan zijn de eventuele gevolgen daarvan voor haar eigen rekening.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 23 juli 2016 om 19:10
zaterdag 23 juli 2016 om 19:11
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 juli 2016 @ 19:06:
[...]
Nee maar wel als je die persoon en op het mod topic even laat weten dat ook jij aan ip gegevens kan komen.
En bij de zedenpolitie hebben ze gewoon bevoegdheden en werken ze volgens protocollen. Ik vind dat niet te vergelijken. Ik neem aan dat ik als forumlid ook niet op eigen houtje bannen mag uitdelen,,dus waarom wel ip adresssen achterhalen?
Doen de mods niks is het een ander verhaal maar dat weten we niet eens.
[...]
Nee maar wel als je die persoon en op het mod topic even laat weten dat ook jij aan ip gegevens kan komen.
En bij de zedenpolitie hebben ze gewoon bevoegdheden en werken ze volgens protocollen. Ik vind dat niet te vergelijken. Ik neem aan dat ik als forumlid ook niet op eigen houtje bannen mag uitdelen,,dus waarom wel ip adresssen achterhalen?
Doen de mods niks is het een ander verhaal maar dat weten we niet eens.
zaterdag 23 juli 2016 om 19:11
zaterdag 23 juli 2016 om 19:12
quote:viva-amber schreef op 23 juli 2016 @ 19:09:
Ik ben wel ongewenst deelgenoot / getuige geworden van mogelijk strafbaar gedrag terwijl TO voor zij actief aan de slag is gegaan met haar voorkeuren hulp had kunnen zoeken bij een instantie of haar ha. Indien zij het de wereld in stuurt dan zijn de eventuele gevolgen daarvan voor haar eigen rekening.Je hebt haar toch niet samen gezien met die jongen? Ik betwijfel of je als getuigen zult worden gezien, aangezien dan het halve viva forum ook getuige is geweest ervan
Ik ben wel ongewenst deelgenoot / getuige geworden van mogelijk strafbaar gedrag terwijl TO voor zij actief aan de slag is gegaan met haar voorkeuren hulp had kunnen zoeken bij een instantie of haar ha. Indien zij het de wereld in stuurt dan zijn de eventuele gevolgen daarvan voor haar eigen rekening.Je hebt haar toch niet samen gezien met die jongen? Ik betwijfel of je als getuigen zult worden gezien, aangezien dan het halve viva forum ook getuige is geweest ervan
zaterdag 23 juli 2016 om 19:13
quote:Het-groepje schreef op 23 juli 2016 @ 19:11:
[...]
.Ach, dat heb ik ook weleens ergens geschreven, hoor. begon de ander hem toch behoorlijk te knijpen terwijl ik net weet hoe mijn toetsenbord werkt.
[...]
.Ach, dat heb ik ook weleens ergens geschreven, hoor. begon de ander hem toch behoorlijk te knijpen terwijl ik net weet hoe mijn toetsenbord werkt.
zaterdag 23 juli 2016 om 19:18
quote:viva-amber schreef op 23 juli 2016 @ 19:09:
Ik ben wel ongewenst deelgenoot / getuige geworden van mogelijk strafbaar gedrag terwijl TO voor zij actief aan de slag is gegaan met haar voorkeuren hulp had kunnen zoeken bij een instantie of haar ha. Indien zij het de wereld in stuurt dan zijn de eventuele gevolgen daarvan voor haar eigen rekening.Gelukkig was het een neptopic van een gastje.
Ik ben wel ongewenst deelgenoot / getuige geworden van mogelijk strafbaar gedrag terwijl TO voor zij actief aan de slag is gegaan met haar voorkeuren hulp had kunnen zoeken bij een instantie of haar ha. Indien zij het de wereld in stuurt dan zijn de eventuele gevolgen daarvan voor haar eigen rekening.Gelukkig was het een neptopic van een gastje.