Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:pechvogel303 schreef op 23 juli 2016 @ 18:46:

Ben benieuwd voor welke instantie die mafklapper van hij is 15 onderzoek doet. Want vind er weinig professionaliteit uitstralen om op deze manier 'te onderzoeken'.

Is ook bullshit.

Het is gewoon een huistrol die zich weer eens verveelde.

Dat studeert echt niks hoor.
quote:ZombieQueen schreef op 23 juli 2016 @ 18:50:

Ach, het was vast grootspraak van Gooliob. Want het is ook best sneu om zo iets te roepen eigenlijk. Dat is gewoon indruk willen maken.

Interessantdoenerij.

Maar soms kan het helpen de TO bang te maken en stoppen ze met posten. Alleen zal niet iedereen daarin trappen.
quote:ZombieQueen schreef op 23 juli 2016 @ 18:50:

Ach, het was vast grootspraak van Gooliob. Want het is ook best sneu om zo iets te roepen eigenlijk. Dat is gewoon indruk willen maken.

Ja dat zal het wel zijn denk ik..

Ik vind het overigens wel sneu dat posters denken dat ze niet te achterhalen zijn. Maar natuurlijk ga ik daar niks geks mee doen! Beloofd!
He ja, nu is gouiloob opeens de gebeten hond
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Gooilob, gouiloob, jullie zijn wel creatief met de naam van de omgekeerde bioloog.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik reageer alleen maar op topics die verdwijnen!

Krijg voor de derde keer dat 'sorry topic verdwenen' scherm!
quote:Gooloib schreef op 23 juli 2016 @ 18:52:

Ik vind het overigens wel sneu dat posters denken dat ze niet te achterhalen zijn. Maar natuurlijk ga ik daar niks geks mee doen! Beloofd!

Nee dat had ik ook niet verwacht dat je er iets geks mee zou doen.

Alles wat je doet op internet is na te gaan. Sommige mensen zijn best naïef wat dat betreft
quote:Eleonora-1 schreef op 23 juli 2016 @ 18:55:

Ik reageer alleen maar op topics die verdwijnen!

Krijg voor de derde keer dat 'sorry topic verdwenen' scherm!Oh dat heb ik ook altijd. Ik heb gewoon een neus voor controversiële topics, dat is het.

Ik vind het sneu dat jij dit post. Wat wil je nou eigenlijk uitstralen hiermee? Dat we voor je op moeten passen anders weet je wie we zijn?

Ik vind het gewoon raar en het komt me op de een of andere manier heel vervelend en onveilig over. Vast en zeker dat er hele slimme IT mensen zijn die dit allemaal kunnen achterhalen, daar twijfel ik niet aan. Maar er op deze manier mee te koop lopen vind ik op de een of andere manier heel intimiderend overkomen.

Blijft wel de vraag staan hoe Viva onze IP-adressen beschermt.
quote:Dana schreef op 23 juli 2016 @ 18:54:Fraulein Hagen!

Je zei dat je via viva dat wel kon achterhalen, je doet dus net alsof je mods kent die dat wel even gaan fixen.

En verder. Je doet maar. Vind ook een beetje slap gezeik.

Ow nu ga je zeker m'n IP achterhalen en er iets mee doen?

Ik vind het overigens wel sneu dat posters denken dat ze niet te achterhalen zijn. Maar natuurlijk ga ik daar niks geks mee doen! Beloofd!Je vindt het dus normaal om zo eigen rechter te spelen? Bijzonder.
'Naam die past bij Eleonora' - ik moet op mijn handen zitten om in dat topic niet te posten: kijk eens op het BEO-topic om inspiratie op te doen. :-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ow die over ene Mrs P is ook al weg.
Po tuoz
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
@Dana

Ja, had ik ook.

Leuk voor er bij is bijvoorbeeld Meds. Of Bianca.

quote:Bruise schreef op 23 juli 2016 @ 18:57:

[...]

Fraulein Hagen!

Ik sta versteld!

Kijk Gooloib, Bruise heeft mijn ip helemaal niet nodig om me te herkennen.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 juli 2016 @ 19:00:

@Dana

Ja, had ik ook.

Ja precies!
quote:Het-groepje schreef op 23 juli 2016 @ 18:58:

[...]

Je vindt het dus normaal om zo eigen rechter te spelen? Bijzonder.

Iemand aangeven die vermoedelijk een strafbaar feit pleegt aangeven = voor eigen rechter spelen?

Goh onze normen en waarden verschillen
woef
quote:Eleonora-1 schreef op 23 juli 2016 @ 19:00:

@Dana

Ja, had ik ook.

Hoe leuk zou dát zijn!?!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Rusticaa schreef op 23 juli 2016 @ 18:55:

[...]

Nee dat had ik ook niet verwacht dat je er iets geks mee zou doen.

Alles wat je doet op internet is na te gaan. Sommige mensen zijn best naïef wat dat betreft

Er zijn tig duizend forummers. Ik vind het een bizarre gedachte dat iemand dit forum zo belangrijk vindt om illegale activiteiten op los te laten om achter mensen hun gegevens te komen.

Maargoed, als de heksenjacht js geopend is dat ineens 'leuk' en 'wereldwijs' en ben je 'naief' als je het raar vind dat een forummer daarmee dreigt.

Zal wel.
Je mag best met 30 mannen seks hebben Groepjes zolang er maar paar boven de 18 zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven