Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 22:40:

Kind of shocked vanwege de reacties hier.

Maar goed, zal aan mij liggen.Ja.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 juli 2016 @ 22:35:

Nou is Sap (weer) weg en nou kom jij hier weer ruziemaken. Laat toch zitten mens.Hoewel ik jouw reactie snap, vind ik ook dat Val mag antwoorden. Ik neem aan dat ze de hele heisa nu pas ziet en daar ook een mening over heeft.

Maar goed, zal aan mij liggen.Tel in dat topic eens het aantal keer dat het woord " ik ' en " hulpverlener " zijn gebruikt en kom dan nog eens zeggen dat het over jou ging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je zou haast zeggen dat er al die tijd één heeft zitten dubbelnikken, tjongejonge zeg.
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 22:38:

Nou oké. Ben benieuwd hoe jullie écht zouden reageren als een dergelijk topic over jou zou gaan. Goed, ik zeg jullie weer gedag.Ik zou er hartelijk om lachen, maar ik heb dan ook een behoorlijk dikke huid....
Oh dear, how sad, never mind.

Maar goed, zal aan mij liggen.Forummen is voor de meesten voor de leuk. Vermaak. Voor anderen is die ruzie niet zo groot en belangrijk als voor Sap. En voor jou blijkbaar.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 juli 2016 @ 22:42:

Je zou haast zeggen dat er al die tijd één heeft zitten dubbelnikken, tjongejonge zeg.Jij zegt t

Maar goed, zal aan mij liggen.Wéken geleden is er al gezegd, niet dat je dat op hoeft te volgen uiteraard,neem een nieuwe nick en forum gezellig mee. Laat gaan die hele toestand. Goed advies als je het mij vraagt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maar wat wil je nou precies van de mods, Valt? Wat is er zo dringend voor jou?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lysippe schreef op 16 juli 2016 @ 22:41:

[...]

Hoewel ik jouw reactie snap, vind ik ook dat Val mag antwoorden. Ik neem aan dat ze de hele heisa nu pas ziet en daar ook een mening over heeft.Ze heeft vannacht in het topic gereageerd...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Lysippe schreef op 16 juli 2016 @ 22:41:

[...]

Hoewel ik jouw reactie snap, vind ik ook dat Val mag antwoorden. Ik neem aan dat ze de hele heisa nu pas ziet en daar ook een mening over heeft.Dan hoeft ze niet meteen zo ongezellig te doen. Ze kan ook haar mening kenbaar maken zonder raar aanvallend gedoe.
Wat topic gaat het over?
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 juli 2016 @ 22:44:

[...]

Ze heeft vannacht in het topic gereageerd...Toevallig ook wakker?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Dymphnatam schreef op 16 juli 2016 @ 22:46:

Wat topic gaat het over?Sap had een topic vannacht.

[...]

Ze heeft vannacht in het topic gereageerd...? Dan moet dat in mijn dromen gebeurd zijn I guess. Zou helemaal wat zijn.
Ik begreep zo iets. Al verwijderd zeker
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 22:48:

[...]

? Dan moet dat in mijn dromen gebeurd zijn I guess. Zou helemaal wat zijn. Ik heb niet gereageerd, heb het later pas gelezen toen het nog niet was weggehaald
quote:Nouschi schreef op 16 juli 2016 @ 22:46:

[...]

Toevallig ook wakker?Oh maar dat was mijn punt ook niet. Ze heeft het topic vannacht al gezien en erop gereageerd, dus het is niet zo dat ze nu pas ziet dat er commotie is rondom de gepermabande.
De hele dag is dit het ow geweest.

Zeg ik er wat over en iedereen raakt gefrustreerd. Heel typisch.
quote:Dymphnatam schreef op 16 juli 2016 @ 22:48:

Ik begreep zo iets. Al verwijderd zekerUiteraard.
Ik heb niet gereageerd. Echt waar slaat dit op.

En willen jullie sensatie lezers nog wat "erg leuke" fb berichten lezen die ze mij gestuurd heeft? Want JA dan word ik misschien enigszins begrepen. Tsjonge jonge.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 juli 2016 @ 22:45:

[...]

Dan hoeft ze niet meteen zo ongezellig te doen. Ze kan ook haar mening kenbaar maken zonder raar aanvallend gedoe.Hoeft niet. Mag wel.

[...]

Ze heeft vannacht in het topic gereageerd...Ow, dat wist ik niet.
quote:-Kia-Ora- schreef op 16 juli 2016 @ 22:23:

[...]

Dat was voorheen ook zo. In de tijd van de Angels. Maar sinds "Angelgate" forummen de Mods niet meer mee onder een eigen account.Ik weet niet hoeveel gewone forummers er nu nog juniormod zijn. Maar tot voor kort, lang na Angelgate, was er in elk geval één.
.
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 22:52:

Ik heb niet gereageerd. Mijn excuses, ik denk dat ik je verwar met iemand anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven