Napraattopic 63

16-07-2016 16:52 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Val, nieuwe nick en vanaf nu gewoon alles negeren.

Je ziet nu ook dat ze niet zomaar kan posten
quote:Nouschi schreef op 16 juli 2016 @ 23:04:

Powercube zegt trouwens goede dingen daar. Helemaal eens powercube Waar?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom zou je je tot het niveau van Sap willen verlagen?
quote:Deadpool schreef op 16 juli 2016 @ 23:04:

@val ik kan me voorstellen dat na deze emmer stront jij graag jouw kant wil vertellen maar als ik het goed lees is er bijna niemand die Sap nu niet doorziet dus je hoeft niks te bewijzen echt niet.

Klopt inderdaad..

Maar ik vind eigenlijk dat ik er ook wel wat van mag zeggen. Maar goed blijkbaar niet.
quote:hatsetats schreef op 16 juli 2016 @ 23:05:

[...]

Ja. Met een heel nare hint met je 'tot voor kort'.Het is maar wat je er zelf in leest. Dat je er zo'n bedoeling uit kunt trekken joh, na alle liefde, zorgen en verdriet wat gedeeld werd toen ter tijd en nu nog steeds.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juli 2016 @ 23:05:

[...]

Waar?Ik kan 1 pagina in cache lezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Phaedra_ schreef op 16 juli 2016 @ 22:58:

[...]

Dat was ik. Ik was nog wakker Kon je niet slapen?
Life is short. Eat dessert first.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juli 2016 @ 22:41:

[...]

Andersom; zij jou.

Je hebt gelijk.

@Valtmay, wat lees je in mijn bericht dat je denkt dat jij mij iets aangedaan zou hebben, dat je zo'n antwoord 'verdient'? Is een heel gewoon berichtje toch?

Ik ken je niet, alleen van -ver- teruglezen en heb alleen een paar keer op je gereageerd op je laatste nicks, verder -terug- niet, niet op andere nicks van je.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Ik.snap het vage getint nu even niet aangezien viva er zelf een statement over heeft geschreven wat de rol van MV was hier op het forum. Dus ik snap niet waarom daar nu zo raar over wordt gedaan alsof het een geheim was. Smakeloos.
quote:doornroosje9 schreef op 16 juli 2016 @ 23:08:

[...]

Kon je niet slapen? Nee
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 23:06:

[...]

Klopt inderdaad..

Maar ik vind eigenlijk dat ik er ook wel wat van mag zeggen. Maar goed blijkbaar niet.

Wat wil je nou? Eerst doe je een " niemand wil het lezen maar als ze me zouden lezen dan ... " , gevolgd door een " geef het maar toe, BGB; je wil het wel weten " en nu weer een " ik mag van niemand iets posten " .

Ga je nou zitten wachten tot iemand zegt " azzieblievvvv " ? Je plaatst het of je plaatst het niet en als je het niet plaatst ook niet steeds zeggen dat je zoveel bewijs hebt . Je wordt er niet geloofwaardiger door .

[...]

Klopt inderdaad..

Maar ik vind eigenlijk dat ik er ook wel wat van mag zeggen. Maar goed blijkbaar niet.Van mij mag je alles zeggen. Maar die toon meteen begrijp ik niet. Het is nou niet alsof het hier barst van de diehard Sap-fans, dat moet je op zijn minst vandaag toch duidelijk zijn geworden, als het je niet al duidelijk was toen dit onderwerp daadwerkelijk speelde. Want toen heb je je zegje ook al best gezegd toch.
quote:hatsetats schreef op 16 juli 2016 @ 23:05:

[..

Ja. Met een heel nare hint met je 'tot voor kort'.Was niet als hint bedoeld. Maar als feitelijke opmerking. Het is niet waar dat er sinds de angels geen forummers mod zijn geweest.
.
quote:Phaedra_ schreef op 16 juli 2016 @ 23:05:

Waarom zou je je tot het niveau van Sap willen verlagen?

Je hebt ook gelijk.

Grrrrr ik kan het ook niet laten steeds.

Te dom weer.
quote:impala schreef op 16 juli 2016 @ 23:03:

[...]

Ik.weerleg alleen de stelling dat er al jaren niet meer gemodereerd is/ wordt door forummers.Ook goed hoor, de eindverantwoordelijkheid van het modereren ligt bij moderators die niet zelf forummen hier onder een eigen Nick.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Nouschi schreef op 16 juli 2016 @ 23:08:

[...]

Ik kan 1 pagina in cache lezen.

O, zo.

Ik heb de PB versie, zeg maar.

Hoe heette dat topic? kijk ik ook even.

[...]

Klopt inderdaad..

Maar ik vind eigenlijk dat ik er ook wel wat van mag zeggen. Maar goed blijkbaar niet.Van mij wel maar ik zou het laten gaan aangezien zij hier nog leest.
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 23:09:

[...]

Je hebt ook gelijk.

Grrrrr ik kan het ook niet laten steeds.

Te dom weer.Laat het los. Zo zonde van je energie joh.
quote:doornroosje9 schreef op 16 juli 2016 @ 23:08:

[...]

Kon je niet slapen?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:impala schreef op 16 juli 2016 @ 23:09:

[...]

Was niet als hint bedoeld. Maar als feitelijke opmerking. Het is niet waar dat er sinds de angels geen forummers mod zijn geweest.ga lekker door, bah
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juli 2016 @ 23:09:

[...]

Wat wil je nou? Eerst doe je een " niemand wil het lezen maar als ze me zouden lezen dan ... " , gevolgd door een " geef het maar toe, BGB; je wil het wel weten " en nu weer een " ik mag van niemand iets posten " .

Ga je nou zitten wachten tot iemand zegt " azzieblievvvv " ? Je plaatst het of je plaatst het niet en als je het niet plaatst ook niet steeds zeggen dat je zoveel bewijs hebt . Je wordt er niet geloofwaardiger door .Ik wil het best sturen (zodat je mijn reactie begrijpt), maar wel via PB. Wil wel graag weten of je serieus bent, weet ik bij jou nooit zo goed.
quote:hatsetats schreef op 16 juli 2016 @ 23:12:

[...]

ga lekker door, bahLaat toch joh. Impala leeft niet als ze niet af en toe de internet-detective uit kan hangen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juli 2016 @ 23:10:

[...]

O, zo.

Ik heb de PB versie, zeg maar.

Hoe heette dat topic? kijk ik ook even.Zie app
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:valtmay schreef op 16 juli 2016 @ 23:12:

[...]

Ik wil het best sturen (zodat je mijn reactie begrijpt), maar wel via PB. Wil wel graag weten of je serieus bent, weet ik bij jou nooit zo goed.Als je zo over me denkt; doe mij vooral geen PB, zeg.
Wat is het hier toch altijd gezellig op de zaterdagavond!
Oh dear, how sad, never mind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven