Napraattopic 64

29-07-2016 17:13 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 18 augustus 2016 @ 20:08:

[...]

Heb ik al gedaan, maar dat was wellicht te vroeg. (qua stadium) Ik heb er helaas nog niet veel aan gehad.

Ik heb in al die 15 jaar nooit iets willen lezen over Alzheimer of 'lotgenoten' willen ontmoeten.

Ik wilde alleen maar weten wat mijn moeder (en mij) te wachten stond, maar dat weet toch niemand, omdat het toch bij iedereen weer anders verloopt.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Sorry Tas, ik weet dat je hier meeleest, maar ik moet het toch een keertje kwijt.

T Schijnt dat sommigen Tas als FB vriend hebben, en dat ze dus echt echt is, maar anders zou ik het ondertussen niet meer geloven. t Is toch gewoon een karikatuur van jewelste? Kan me niet voorstellen dat iemand zo primair kan reageren, op alles, zoveel shit heeft gehad nog maar een paar jaar geleden, en dan nu trouwplannen heeft met een slimme vent uit t Gooi. Ik vind het heel erg 'Alleen maar nette mensen' ondertussen, ik zie steeds die Rowanda voor me.
quote:YellowDiamond schreef op 18 augustus 2016 @ 19:09:

[...]

Indische tantes van dezelfde schrijfster is ook een heel mooi boek..Van een andere orde/insteek maar ik heb op een bepaald moment heel veel gehad aan 'Paula' van Isabel Allende.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:ThunderassMan schreef op 18 augustus 2016 @ 20:08:

[...]

Heb ik al gedaan, maar dat was wellicht te vroeg. (qua stadium) Ik heb er helaas nog niet veel aan gehad.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Solomio schreef op 18 augustus 2016 @ 20:16:

[...]

Ik heb in al die 15 jaar nooit iets willen lezen over Alzheimer of 'lotgenoten' willen ontmoeten.

Ik wilde alleen maar weten wat mijn moeder (en mij) te wachten stond, maar dat weet toch niemand, omdat het toch bij iedereen weer anders verloopt.Dat kan ik ook goed begrijpen.
quote:Marana_ schreef op 18 augustus 2016 @ 20:21:

Sorry Tas, ik weet dat je hier meeleest, maar ik moet het toch een keertje kwijt.

T Schijnt dat sommigen Tas als FB vriend hebben, en dat ze dus echt echt is, maar anders zou ik het ondertussen niet meer geloven. t Is toch gewoon een karikatuur van jewelste? Kan me niet voorstellen dat iemand zo primair kan reageren, op alles, zoveel shit heeft gehad nog maar een paar jaar geleden, en dan nu trouwplannen heeft met een slimme vent uit t Gooi. Ik vind het heel erg 'Alleen maar nette mensen' ondertussen, ik zie steeds die Rowanda voor me.

Sommige mensen hebben een leven inderdaad. Ik ben tussen mijn 20e tot 30e ook getransformeerd van straatkat met vreemde relaties en hoppend van de ene sensationele rel naar de andere, in keurig samenwonende hoog opgeleide dame.

ik ken wel meer mensen die veel meemaken. Het leven is vreemder dan fictie.

Maargoed ik ken tas verder niet dus wie weet.

T Schijnt dat sommigen Tas als FB vriend hebben, en dat ze dus echt echt is, maar anders zou ik het ondertussen niet meer geloven. t Is toch gewoon een karikatuur van jewelste? Kan me niet voorstellen dat iemand zo primair kan reageren, op alles, zoveel shit heeft gehad nog maar een paar jaar geleden, en dan nu trouwplannen heeft met een slimme vent uit t Gooi. Ik vind het heel erg 'Alleen maar nette mensen' ondertussen, ik zie steeds die Rowanda voor me.Wat een kutopmerking.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik ook..helaas willen alleen katten met mij samenwonen. Maar goed Karl Lagerveld is getrouwd met zijn kat dus er is hoop.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

T Schijnt dat sommigen Tas als FB vriend hebben, en dat ze dus echt echt is, maar anders zou ik het ondertussen niet meer geloven. t Is toch gewoon een karikatuur van jewelste? Kan me niet voorstellen dat iemand zo primair kan reageren, op alles, zoveel shit heeft gehad nog maar een paar jaar geleden, en dan nu trouwplannen heeft met een slimme vent uit t Gooi. Ik vind het heel erg 'Alleen maar nette mensen' ondertussen, ik zie steeds die Rowanda voor me.Slimme vent uit het gooi? Waar heb je dat gelezen je loopt van alles bijelkaar aan het verzinnen. Alsof jou leven rozen geur en maneschijn is.
quote:hatsetats schreef op 18 augustus 2016 @ 20:34:

[...]

Wat een kutopmerking.

Zo he. Maargoed, wellicht roept een gemengde relatie anno 2016 dat soort reacties nog steeds op.

De relatie van tas die tas beschrijft in de verste verte niet op wat er in dat boek wordt geschreven verder.
quote:hatsetats schreef op 18 augustus 2016 @ 20:34:

[...]

Wat een kutopmerking.

Klopt

quote:Tas29 schreef op 18 augustus 2016 @ 20:48:

[...]

Slimme vent uit het gooi? Waar heb je dat gelezen je loopt van alles bijelkaar aan het verzinnen. Alsof jou leven rozen geur en maneschijn is.

Ik heb eea gecombineerd, je opmerkingen over je schoonouders die sjiek zijn, en je man die een goeie baan heeft. Vind ik overigens nou net geen belediging voor jou trouwens, opvallend dat je daarover valt, ik vind persoonlijk mijn andere opmerkingen veel rottiger.

En nee, mijn leven is geen rozengeur en maneschijn geweest, maar wel een minder lastig dan dat van jou, als ik het zo lees.

quote:Het-groepje schreef op 18 augustus 2016 @ 20:50:

[...]

Zo he. Maargoed, wellicht roept een gemengde relatie anno 2016 dat soort reacties nog steeds op.

De relatie van tas die tas beschrijft in de verste verte niet op wat er in dat boek wordt geschreven verder.Eh wat? Roepen gemengde relaties dat nog op nu? Ja joh, ik ben een enorme racist

Jezus, wat is dit?

Oh, ik weet het al.

Een ongelooflijke klote opmerking.

T Schijnt dat sommigen Tas als FB vriend hebben, en dat ze dus echt echt is, maar anders zou ik het ondertussen niet meer geloven. t Is toch gewoon een karikatuur van jewelste? Kan me niet voorstellen dat iemand zo primair kan reageren, op alles, zoveel shit heeft gehad nog maar een paar jaar geleden, en dan nu trouwplannen heeft met een slimme vent uit t Gooi. Ik vind het heel erg 'Alleen maar nette mensen' ondertussen, ik zie steeds die Rowanda voor me.Heb "Alleen maar nette mensen" niet gezien of gelezen, maar verder hier helemaal mee eens. Echt, mijn bek valt er elke keer van open.
Slik die kikker!
quote:Marana_ schreef op 18 augustus 2016 @ 20:55:

[...]

Klopt

[...]

Ik heb eea gecombineerd, je opmerkingen over je schoonouders die sjiek zijn, en je man die een goeie baan heeft. Vind ik overigens nou net geen belediging voor jou trouwens, opvallend dat je daarover valt, ik vind persoonlijk mijn andere opmerkingen veel rottiger.

En nee, mijn leven is geen rozengeur en maneschijn geweest, maar wel een minder lastig dan dat van jou, als ik het zo lees.

[...]

Eh wat? Roepen gemengde relaties dat nog op nu? Ja joh, ik ben een enorme racist Oh je verveelt je gewoon! Zeg dat dan.
quote:AllieBrosh schreef op 18 augustus 2016 @ 20:57:

[...]

Heb "Alleen maar nette mensen" niet gezien of gelezen, maar verder hier helemaal mee eens. Echt, mijn bek valt er elke keer van open.

Dit.

Niet aardig nee, maar wel exact zoals ik Ttas ook lees.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

De relatie van tas die tas beschrijft in de verste verte niet op wat er in dat boek wordt geschreven verder.
quote:Marana_ schreef op 18 augustus 2016 @ 20:55:

[...]

Klopt

[...]

[...]

Eh wat? Roepen gemengde relaties dat nog op nu? Ja joh, ik ben een enorme racist

Waarom maak je die opmerkingen voel je je beter? Zet me maar onder de negeer hoor. Zo neerbuigend dit en ongeloofelijk gemeen. Omdat je forummers op je fb hebt ben je geen trol, wat gaat jouw dat aan dat ik forumvriendinnen op mijn fb heb.

Weetje ik ben mezelf op het forum en in reallife hoe je mij hier ziet ben ik ook in reallife ik denk dat iedereen wel iets heeft in zn leven maar hier zich voor doet als een geweldige persoon. Nah ik ben mezelf en blijf mezelf.
quote:Tas29 schreef op 18 augustus 2016 @ 21:02:

[...]

Waarom maak je die opmerkingen voel je je beter? Zet me maar onder de negeer hoor. Zo neerbuigend dit en ongeloofelijk gemeen. Omdat je forummers op je fb hebt ben je geen trol, wat gaat jouw dat aan dat ik forumvriendinnen op mijn fb heb.

Weetje ik ben mezelf op het forum en in reallife hoe je mij hier ziet ben ik ook in reallife ik denk dat iedereen wel iets heeft in zn leven maar hier zich voor doet als een geweldige persoon. Nah ik ben mezelf.Je bent nooit te oud om te veranderen..

[...]

De relatie van tas die tas beschrijft in de verste verte niet op wat er in dat boek wordt geschreven verder.Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar voor mij heeft het geen zak met ras, huidskleur oid te maken. Ik zie gewoon twee mensen die zo mijlenver uit elkaar liggen, dat ik me met de beste wil van de wereld niet kan voorstellen hoe ze ooit bij elkaar zijn gekomen en wat ze in elkaar zien. En geloof me, ik kan me echt heel veel voorstellen.
Slik die kikker!
quote:Solomio schreef op 18 augustus 2016 @ 20:58:

[...]

Dit.

Niet aardig nee, maar wel exact zoals ik Ttas ook lees.En daar gaan we weer. Gelukkig is jouw leven perfect en zonder drama.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:AllieBrosh schreef op 18 augustus 2016 @ 21:05:

[...]

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar voor mij heeft het geen zak met ras, huidskleur oid te maken. Ik zie gewoon twee mensen die zo mijlenver uit elkaar liggen, dat ik me met de beste wil van de wereld niet kan voorstellen hoe ze ooit bij elkaar zijn gekomen en wat ze in elkaar zien. En geloof me, ik kan me echt heel veel voorstellen.

Hoezo niet? Als je in de stad woont kan alles hoor en ik heb het idee dat tas niet in een dorp woont. Ik kwam met uitgaan bijv de meest uiteenlopende mensen tegen.

Sowieso een rare aanname dat een relatie pas werkt als je veel gemeen hebt. Saai lijkt me dat juist.
quote:Tas29 schreef op 18 augustus 2016 @ 21:02:

Weetje ik ben mezelf op het forum en in reallife hoe je mij hier ziet ben ik ook in reallife Dat verklaart een hoop.
tvp
quote:Gooloib schreef op 18 augustus 2016 @ 21:03:

[...]

Je bent nooit te oud om te veranderen..

Goed, Tas kan nog wel wat leren.

Maar niet door zulke opmerkingen.

Wakker schudden, op aardige of onaardige manier, ok.

Maar wat hieronder geschreven staat, en soms op haar topic, daar leert niemand wat van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven